| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
二選一  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
呀爸前幾日話我生日嘅時候可以去多一次迪士尼,起初我都好開心架~
但係諗起我每年生日都會去唱卡啦ok,已經2年定1年冇去啦~
好想去唱一次呀!!!
雖然好多人都好想去迪士尼,但係我真係好想去唱K架~
你地係唔係覺得我好白痴呢???
如果俾你地你地會去迪士尼定去唱K呢???
|
| 發表時間:2006-01-19 09:54 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
好驚呀~就快到嗰一日啦!!!!  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
星期六(即係聽日)就要進行普通話歌唱比賽啦!!!!
我好驚呀~
琴日先至啱啱排完位咋!!!
我地右要考試,有時右放假~
搞到我地個班冇時間練習!!!
我真係好驚呀~
今日我地班嘅音樂老師仲叫我地嘅班主任抽人黎唱呀~
不過無論時間有幾緊迫,我地都一定會努力架!!!~~
無論輸定嬴,我地只要係盡咗力就得啦~
所以大家都要俾心機呀!!!!!! |
| 發表時間:2006-01-13 10:32 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 點好呢?? |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
唉~我個同班同學(女仔)鐘意咗我另一個同班同學(男仔)
我知個女仔係好鐘意個男仔,而且個女仔仲成日喺icq嘅關於個度話自己好鐘意個男仔
可惜個男仔一直無回答過個女仔!!!!!!!!!
其實我想代個女仔同個男仔講架~
不過我知個女仔一定唔肯架~
我唔係話我一定會講!!!
只不過我覺得個女仔好似好唔開心咁~
無論點都好啦~聽日再講啦!!!!!!!
未考完試的人要努力呀~ |
| 發表時間:2006-01-13 12:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 |
|