| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
真黑仔呀我!!!!!!!!!  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
點解我話我黑仔,因為所有唔好嘅事都降臨喺我身上
今日發生好多事,彭子麒單野唔講
石老師叫常識科出去攞功課個陣
馮景峰即刻話:你攞啦!!
之後我個樣就好唔願意咁行出去,我行到去出面
佢又話:唉∼我攞喇!!你番埋去啦
我係想攞,但既然佢都咁想,就比佢攞啦(好奸)
之後有件事阻止唔到,我都唔講喇∼
到左放學前一堂,又係常識堂(好悶呢)
落堂嗰陣黃老師叫常識科科長幫佢攞野
之後老師叫左我
我話:又係我,我前日咪幫你攞左囉∼你又話一人一次。
之後老師就叫馮景峰啦,佢竟然話:又係我,我今日攞左喇喎!
最後,黃老師就叫我喇!!!!唉∼
放學嗰陣,我去買餅啦
但佢地又喺度喎∼
我比錢嗰陣,個收錢佬話:比錢呀,靚女!
呢個時候,我已經覺得死喇!!!
我嘅直覺好準架∼
果然,班男仔話:嘩,佢咁都叫靚女呀!!
我真係想叫佢地食屎囉!!!(太粗俗,唔好意思)
聽日番學都唔知點面對佢地
希望聽日唔好咁黑仔∼
|
| 發表時間:2006-09-15 10:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| -今日唔洗番學- |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日紅雨加三號風球,所以唔洗番學
都唔知開心定唔開心
開心梗係因為唔洗番學啦
唔開心嘅係因為無得上PE堂呀!!!!!!!!
如果係聽日唔洗番咪好囉,唔想上普通話堂。
今日咩都做齊哂
同詩詩,呀敏喺msn度傾計
溫書
補習
睇電視
係咪好充實呢?哈哈!!!!!!
今日都無咩野講!!聽日再講啦∼88 |
| 發表時間:2006-09-15 10:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ∼開學日∼天堂之吻播放日∼ |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日係開學日,校長講咗好多野,悶到爆呀
之後石老師喺班房又講好多野,我地喺5A班都聽過啦!!
(石老師喺我五年級嘅班主任)
雖然有幾個以前5B班嘅人上咗黎6A班啫∼都唔洗重複講多次呀!!
仲要講多咗好多野!
最最最最估唔到就係....
我地6A班嘅冷氣機係壞架!! 仲要我地交冷氣費喎,真係玩野囉!!
小息完咗之後,又要練習排隊喎∼練咗30分鐘呀
好攰好攰呀!!!
雖然開學日好悶,好攰,但我都好期待今日架
因為今日係開學日之外
都係天堂之吻第一日播放的日子
好好睇架∼唔知呢
我覺得製作天堂之吻嘅衫的人好叻∼因為,D衫真係好靚架! ^^
今日講到E到係咁啦∼88 |
| 發表時間:2006-09-03 01:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 70 | »
|