| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
∼大食會∼  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日我地班搞大食會呀∼
石老師琴日叫我,郭詩詩,潘茜筳同鄧倚濤1點之前番課室搬好d枱呀,椅呀同埋要用枱布鋪落d枱度,點知我地都未整好,其他人就上咗黎喇∼之後d男仔係咁塞佢地d食物比我地,到我地擺d野食嗰陣,何政德又喺度好大聲咁話我:做咩打開哂d盒呀.....熄咗部冷氣去啦!!!
喺度當我地係工人,我見老師番黎,咪話比老師知囉∼老師即刻渣住支咪叫佢地唔好嘈囉∼
有好多野食呀∼所以我地食唔曬,石老師就叫我地攞d雞翼俾3B班,佢地見到咁多野食勁happy呀∼佢地一行過黎,我地就比d野食佢地,搞到我地好似幼稚園嗰d老師派野食咁,不過都幾好玩架!!
聽日唔洗番學,黃擇話後日會bring盒大富翁番黎玩,仲邀請我,幾好呀∼知唔知我點解咁開心呀,唔係因為黃擇邀請我,而係因為有人同我玩,咁我後日咪唔洗唔野玩,咁悶囉∼呵呵!!!
|
| 發表時間:2006-07-12 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日又去游水喇!!!!!  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日我又去游水喇!!!!!
不過今次我daddy都去,咁就安全得多啦∼
但係游游下水,有個男仔跟住曬,好唔自然囉!!!!!
不過成日都好開心,下次再講啦啦∼∼886!!!!! |
| 發表時間:2006-07-05 12:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
.................  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
琴日我嗰fd搭咗plane去a律賓啦!!!!
算啦,講番今日,今日我地學校有個家鄉美食會
可惜馮峰,張朗,陳子傑冇得食野
因為佢地仲喺地下俾老師鬧,我地食完野佢地先番
馮峰個樣勁無奈囉~~
真係鄧佢可憐,唉!!!
不過最搞笑係話明家鄉美食會嘛
廖生竟然攞咗d炸雞翼番學校,真係笑死人囉
但佢最慘係俾我地食哂d雞翼!!!∼
好!今日講到呢度,埋單!!! |
| 發表時間:2006-06-30 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | »
|