| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
我識得煮飯啦!!∼  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
好嘢!!我識得煮飯啦∼
本來我二年級嗰陣已經叫媽咪喺我三年級教我煮飯
之後教我洗碗
不過到而家五年級因為功課嘅關係所以媽咪冇時間教我
琴日媽咪就教我整瘦肉炒蛋(好好味呀!)
頭先媽咪就教我炒飯,(都好好味架∼)
我諗遲d我就係全家嘅「一家之『廚』」啦∼
呵∼呵∼呵∼呵∼!!!!!
|
| 發表時間:2006-05-07 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
好驚呀∼幫下我啦!!!!  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
近來我鐘意咗玩嗰d戀愛遊戲,例如我的高校日記之類啦∼
我諗都有部分人有玩過我的高校日記,真係好慘,因為當我知道趙筱郁(即係主角)做野個度嗰個人-霍得舫自殺嘅時候,我好似入咗個game入面咁,我就開始懷疑係藍藍(平日好斯文,其實係衰人)做,直到筱郁嘅同學-曉文俾人殺時,我就肯定藍藍係有d野。到咗結局,個魔女小涵就用時光機俾我睇藍藍所做的一切,佢仲想殺埋我呀!打爆機之後,我而家成日諗住藍藍殺人嘅樣,d同學俾人殺嗰陣,搞到我好似就快痴線啦∼
我驚我會好似一d明星咁,拍完部戲之後太投入角色搞到痴咗線呀∼點算呀∼我好驚呀!!我從小就好細膽,我驚我會痴線呀∼
 |
| 發表時間:2006-05-01 12:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
我想玩呀~~  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
唉~我想玩墨香Onine同星夢Onine呀~
不過我down星夢Onine唔到呀~
墨香Onine我又驚遲d要俾月費喎~
搞到兩隻都冇得玩~
有冇人有呢兩隻Onine game嘅安裝程式呀~
如果有嘅話留下言俾我呀!!!!!唔該~ |
| 發表時間:2006-04-10 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | »
|