| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
終於可以開到電腦喇∼  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
琴日成日都開唔到部腦,今日終於開到喇∼
好彩開完電腦呀哥就要去踢波,我有得玩∼
之後我就即刻開WL Online黎玩∼
都無咩特別
呀敏琴日就去完旅行番黎
所以同佢一齊玩!!!
今日嘅事就係咁,聽日再同你地傾啦!!∼
|
| 發表時間:2006-07-25 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日去咗街∼買咗好多野,勁happy  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日勁開心,雖然都係去屯門
但今日我同屋企人去咗元綠壽司食野,d野食真係好鬼好味架
壽司,d飯同d天婦羅都勁正呀!!!!
之後去咗百老匯揀相機,最後買咗部Canon
都幾多功能,三千大洋,差唔多啦∼
之後再去吉之島陪呀媽買鑊
最後去埋NO NAME買衫衫同買褲
嗰兩件衫同都幾靚架,條牛仔短褲都幾型架!!!!∼^^
啱啱睇完個fd嘅日記,先知佢終於Down到MSN
但我竟然去咗街,無上線,真係sor喇
|
| 發表時間:2006-07-20 01:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日打排球∼ |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
雖然呢幾日發生咗好多事
例如我因為一d意外而跌爛咗個眼鏡框等等...
但我唔得閒,所以無時間詳細喺日記(寫)出黎,真唔好意思
不過我今日去咗打排呀
好happy(但都有d唔happy)
所以要(寫)出黎同大家分享~
今日一起伸就好快咁換衫嗰d一定要做嘅事啦∼
我同我d朋友到咗銀圍,見到另一個fd-寶
之後去到大興體育館,比櫃台嗰個人整完一輪野,終於可以入去打排喇
點知原來要等多個幾時
到我地打,呀寶同婉婉同我,呀敏練排∼
因為佢地係排球隊,我同敏唔係
打到差唔多完,有人問可唔可以同我地玩
仲話自己唔識打,點知佢連續兩次都向住我開波,仲差d打中我
仲要勁大力嗰隻,好似想謀殺咁,佢真係食屎
之後有d人黎等第二d場,之後問嗰個人可唔可以借我地個波比佢地
因為佢地唔知個場同個波都係我地
之後佢真係當個波係佢咁
仲話:一齊玩呀∼
搞到我地要白白把寶個波比佢地~唉!!
不過算,我只係唔抵得佢嗰個扮唔識打排嘅樣啫∼ |
| 發表時間:2006-07-19 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 70 | »
|