| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
好開心呀!!  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
大家好,好耐無黎打日記喇∼
其實我而家打呢篇日記已經係29號架喇!!!哈哈∼
不過希望你地唔好介意啦∼
講番所謂嘅今日-即係24號先∼
24號,即係平安夜,婉婉黎左我屋企呀!!
好開心∼
佢黎到我先知佢未食野
之後我地就等我媽媽買野番黎食喇
因為樓下嗰個商場勁多野食囉∼
有元綠壽司,兩間酒樓,美心西餅,麥當勞,五十嵐,紅樹林餐廳.......
有啲唔記得左個名.(其實係因為我懶)
媽媽就買左麥當勞喇∼
我地一路玩電腦,一路等
終於食得喇!!∼
食嗰陣勁搞笑,呀哥係咁引我笑
之後我同婉婉狂笑∼哈哈!!
食完野又再玩電腦喇∼
玩到五點幾,婉婉要同佢家人BBQ
所以要走lu
好唔捨得呀!!
不過算啦∼
番學都有得見
之後我同媽媽要落街買野
原來<妄想>出左碟喇∼
雖然喺戲院睇過
但係我一直都好想買
可惜媽媽唔比∼
唉∼唉∼唉∼
之後呀媽就買左隻<明星志願3>比我玩喇∼
呵呵!!!
勁好玩呀!!
好喇∼講住咁多先
我仲要打埋25號至28號嘅事呀!!
886
|
| 發表時間:2006-12-29 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| -聖誕聯歡會- |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日聖誕聯歡會呀!!
我要12點30分番到學校練習∼
練習咩??練習唱歌囉!!!∼
因為歌唱比賽之後,我要同其他人一齊表演一隻歌
嗰隻歌叫明星.唱歌
好好聽架!!!
唉∼未到我地練習嗰陣
我比死人蔡宇軒同死人(憎)文健玩
蔡宇軒問我:你老公呢??
之後我咪話:咩呀∼我無老公
佢過左一陣又問我
之後我口快快話:喺屋企玩緊電腦掛∼
佢就係咁話:你咁講即係話你有老公啦∼
我好嬲,但係無喊到∼
喺呢個時候,我地見到足球啲人練波
(憎)文健佢地又係度講:唔見你老公喎!!!真係喺屋企玩電腦呀??
好衰唔衰,彭子麒就喺呢個時候...番左黎∼
之後蔡宇軒係咁話:你老公呀!!你老公呀!!!
唔知點解,佢地迫到我喊囉∼
蔡宇軒都唔講野啦,(憎)文健仲喺度講喎
之後蔡宇軒就叫佢收聲
佢地就走左喇∼
我聽到佢地話咩比我冷靜下
之後唔講喇∼
到左其他人番學喇∼
我地有個聖誕歌唱比賽
其他六年級唱得好好呀!!
不過最後係我地六A勝出,好開心呀!!!
抽獎無我份,但係竟然有彭子麒囉∼
但係佢去左練波,我咪話比老師知囉∼
之後石老師問邊個幫佢攞獎嗰陣
我附近嘅馮景峰,廖秉耀,何政德同蔡宇軒叫我去攞
我唔去嘅原因有兩個
一,係我唔鐘意喺學校影相
二,係彭子麒攞獎根本唔關我事,我點解要去呢??
佢地都傻傻地ga∼
到大食會,我派完聖誕卡就食野lu∼
好想同婉婉去6d班食野
但係老師唔比呀!!
以前嘅老師MISS LEE都黎左呀!!
佢個女好得意!!∼^^
放學送左張聖誕卡比彭子麒
不過.........
唔講喇!!!嬲爆佢同黃紹源呀!!
下次再講∼88 |
| 發表時間:2006-12-22 10:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日户外寫生呀!! |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
正如我琴日講,我今日去户外寫生啦∼
唔知我畫咩嘅人一定係無睇我上篇嘅日記喇∼
自己睇番啦∼呵呵
去到嗰度,陽光好猛烈呀!!
石老師帶我地6a班去啲無咁哂嘅地方畫畫啦∼
點知見到個傻佬,好似(啪)左K仔嗰啲咁∼
佢對住石老師笑添呀!!
之後石老師就叫我地去第二度
我坐前排,所以有少少哂囉∼
我畫得好樣呀!!
但係班男仔話靚喎∼
都唔知今日佢地做咩,好比面我喎∼
我見到有好多人都畫得好靚呀!!!
好羨慕佢地呀!!
係呀!今日彭子麒無番
不過搞到我比陳子傑玩
唉∼好慘
算啦∼我聽日聯歡會呀!!
聽日再講啦∼
881喇 |
| 發表時間:2006-12-22 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 70 | »
|