❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



好開心呀!! 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 大家好,好耐無黎打日記喇∼

其實我而家打呢篇日記已經係29號架喇!!!哈哈∼

不過希望你地唔好介意啦∼

講番所謂嘅今日-即係24號先∼

24號,即係平安夜,婉婉黎左我屋企呀!!

好開心∼

佢黎到我先知佢未食野

之後我地就等我媽媽買野番黎食喇

因為樓下嗰個商場勁多野食囉∼

有元綠壽司,兩間酒樓,美心西餅,麥當勞,五十嵐,紅樹林餐廳.......

有啲唔記得左個名.(其實係因為我懶)

媽媽就買左麥當勞喇∼

我地一路玩電腦,一路等

終於食得喇!!∼

食嗰陣勁搞笑,呀哥係咁引我笑

之後我同婉婉狂笑∼哈哈!!

食完野又再玩電腦喇∼

玩到五點幾,婉婉要同佢家人BBQ

所以要走lu

好唔捨得呀!!

不過算啦∼

番學都有得見

之後我同媽媽要落街買野

原來<妄想>出左碟喇∼

雖然喺戲院睇過

但係我一直都好想買

可惜媽媽唔比∼

唉∼唉∼唉∼

之後呀媽就買左隻<明星志願3>比我玩喇∼

呵呵!!!

勁好玩呀!!

好喇∼講住咁多先

我仲要打埋25號至28號嘅事呀!!

886

發表時間:2006-12-29 08:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



-聖誕聯歡會- R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日聖誕聯歡會呀!!

我要12點30分番到學校練習∼

練習咩??練習唱歌囉!!!∼

因為歌唱比賽之後,我要同其他人一齊表演一隻歌

嗰隻歌叫明星.唱歌

好好聽架!!!

唉∼未到我地練習嗰陣

我比死人蔡宇軒同死人(憎)文健玩

蔡宇軒問我:你老公呢??

之後我咪話:咩呀∼我無老公

佢過左一陣又問我

之後我口快快話:喺屋企玩緊電腦掛∼

佢就係咁話:你咁講即係話你有老公啦∼

我好嬲,但係無喊到∼

喺呢個時候,我地見到足球啲人練波

(憎)文健佢地又係度講:唔見你老公喎!!!真係喺屋企玩電腦呀??

好衰唔衰,彭子麒就喺呢個時候...番左黎∼

之後蔡宇軒係咁話:你老公呀!!你老公呀!!!

唔知點解,佢地迫到我喊囉∼

蔡宇軒都唔講野啦,(憎)文健仲喺度講喎

之後蔡宇軒就叫佢收聲

佢地就走左喇∼

我聽到佢地話咩比我冷靜下

之後唔講喇∼

到左其他人番學喇∼

我地有個聖誕歌唱比賽

其他六年級唱得好好呀!!

不過最後係我地六A勝出,好開心呀!!!

抽獎無我份,但係竟然有彭子麒囉∼

但係佢去左練波,我咪話比老師知囉∼

之後石老師問邊個幫佢攞獎嗰陣

我附近嘅馮景峰,廖秉耀,何政德同蔡宇軒叫我去攞

我唔去嘅原因有兩個

一,係我唔鐘意喺學校影相

二,係彭子麒攞獎根本唔關我事,我點解要去呢??

佢地都傻傻地ga∼

到大食會,我派完聖誕卡就食野lu∼

好想同婉婉去6d班食野

但係老師唔比呀!!

以前嘅老師MISS   LEE都黎左呀!!

佢個女好得意!!∼^^

放學送左張聖誕卡比彭子麒

不過.........

唔講喇!!!嬲爆佢同黃紹源呀!!

下次再講∼88

發表時間:2006-12-22 10:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



今日户外寫生呀!! R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

正如我琴日講,我今日去户外寫生啦∼

唔知我畫咩嘅人一定係無睇我上篇嘅日記喇∼

自己睇番啦∼呵呵

去到嗰度,陽光好猛烈呀!!

石老師帶我地6a班去啲無咁哂嘅地方畫畫啦∼

點知見到個傻佬,好似(啪)左K仔嗰啲咁∼

佢對住石老師笑添呀!!

之後石老師就叫我地去第二度

我坐前排,所以有少少哂囉∼

我畫得好樣呀!!

但係班男仔話靚喎∼

都唔知今日佢地做咩,好比面我喎∼

我見到有好多人都畫得好靚呀!!!

好羨慕佢地呀!!

係呀!今日彭子麒無番

不過搞到我比陳子傑玩

唉∼好慘

算啦∼我聽日聯歡會呀!!

聽日再講啦∼

881喇

發表時間:2006-12-22 09:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]