| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日去左添馬艦  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日勁開心呀!!去左添馬艦!!
講番今日行程先∼
我地一家人係同我伯娘嘅一家一齊去嘅∼
不過我地無左呀哥,佢地就無左伯伯∼
其實我呀哥係唔想去,所以唔去
點解我地約埋一齊去呢??咁貴∼
因為我地係唔洗比錢錢架
呵呵呵∼(好奸)
我地坐左陣巴士,行左一陣
終於到喇∼
但係見到啲機動遊戲咁變態
搞到我勁 ....
起初我覺得好悶,玩左個碰碰車∼好
之後我呀媽幫我地排左隊玩(老鼠也瘋狂)
我地<左串右插>咁入左去排隊
我勁無奈,好驚比人鬧∼
其實嗰個(老鼠也瘋狂)都算係過山車,有去過就知咩黎
有機會比啲圖你地睇∼
玩嘅時候有兩次離心力
因為個座位會轉
所以我同呀媽玩完勁
之後就同伯娘佢地食野喇∼
食到
就去左玩攤位喇∼
今次都有公仔,有個係我自己得獎架∼
平時又唔見咁好彩= =
之後玩左一次摩天輪
再玩攤位,因為你入場時,佢會比一袋金幣你
一個大人有30個,一個小孩有20個
之後玩埋一個game
最後就玩埋啲金幣喇∼
有啲game我都唔記得左∼
係咁啦∼88
|
| 發表時間:2007-01-04 11:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 要番學校 |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日要番學校
因為我要練歌呀!!
番到學校
我地練聲嗰陣,老師問邊個未食早餐
咁未食早餐嘅我
緊係舉手啦∼
之後老師就叫我上去二樓問啲哥哥攞餅食喇∼
練左一陣,有個低年級嘅細路仔要練佢嗰隻歌
咁老師就比我地休息一陣,一陣再練啦∼
我地玩誠實和大膽
玩左一陣,呀儀叫我同濤濤講I Love You
咁濤濤喺禮堂嗰個台上面
咁我講完I Love You之後就落番去啦∼
可能淨係食左一塊餅乾
以為唔係樓梯嘅地方係樓梯
之後<叉>錯腳
跌左落地
好彩禮堂嗰個台只有三級樓梯
無咩事∼
之後練完啦,搬番啲椅去出面嗰陣
喺門口,無啦啦手軟咁
嗰三張椅子就咁<趴>左落地喇∼
之後番到屋企
訓之前又撞到∼
但係都係無感覺
傻傻地∼
聽日先話比大家知我28號去左邊啦∼
我而家要玩明星志願3呀∼
88 |
| 發表時間:2006-12-29 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
打邊爐∼  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
25號都無咩做
唯一嘅事就係打邊爐
諗住同佢出街
點知要打邊爐
算∼
呀哥都唔出街
我都費事出街
一路打邊爐,一路狂玩明星志願3
哈哈∼
因為真係勁好玩
不過好貴
唔同online game
我諗大家知道
唔知就算啦∼= =
無野講喇∼
886 |
| 發表時間:2006-12-29 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 70 | »
|