❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



回顧教育營 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

我同大家講過啦,因為要去教育營,所以無打幾日blog∼
好啦,而家就等我話比大家知呢幾日做咩啦!!

第一日:番到學校,即刻見到好多行李呀!到左西貢,仲要行一段路先會到∼仲要攞住啲行李,好慘好攰!入到香港小童群益會白普理營的禮堂,見到兩三個呀Sir∼佢地講野(都算係講野啦)嘅時候,已經知道佢地係幾<嚴肅>架∼我地有啲人答佢地答得細聲就要出去跑圈喇!!

過左一陣,教練要我地玩一個game叫"大腳八",即係要攞教練準備左嘅木板,我地就要10個人一齊拉走個木板,但係要企喺個板上面∼希望你地明啦!!最後,我地知道我地嗰組唔會第一,但我地無氣餒,最終都有第三(有4組)

之後玩多個game就食午餐喇∼真係好好味!!我地見到豌湯白白地色,之後就叫佢做<番簡水>,但原來係好好飲架!!

夜晚就玩黑夜追逐,其實係尋寶∼顧名思義,即係喺黑夜中尋找一啲野啦啦∼最後我同婉婉嗰組得到第三呀!!好開針!

之後牙Sir講完啲野之後,我地就去訓教囉∼但由於訓唔到,我地有啲人(包括我)3點幾先訓呀!!好驚比老師佢地知∼

講住咁多先啦∼聽日再話你知有咩樹發生!!88

發表時間:2007-02-04 01:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



教育營 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 今日終於好番啲喇∼唔知咩事??你一定係無睇我上個日記喇∼快啲睇呀!!

不過都唔可以亂食野,如果又病左就慘啦∼病左就唔可以去camp!!我唔要呀!!所以一定要休息!曹老師打左電話黎,叫我唔好番,都係嗰啲野啦∼

下午兩點去左百佳買野,準備埋去camp啲野啦∼

希望聽日唔好再病啦∼

唉∼都唔知我要同邊個訓埋一間房,慘!!

梗係想同啲fd一齊啦∼不過點會咁好彩架!!

唉∼係咁啦

發表時間:2007-01-30 07:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



好慘呀!! 感動 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 琴日開始病,牙媽叫我今日唔好番學,費事無得去camp,我話睇下點先,最後都係番左

番到學校勁暈囉∼好後悔無聽牙媽講

我突然想起,今日要着體育衫,但我着左校服!!天呀∼我係咪病到傻左呀!!

算啦∼天意∼天意!!

上左去禮堂.....黃老師問我係咪唔舒服,之後就比左張椅我坐喇∼

曹老師同杜老師見到,問完我野,佢地都咁講:不如番去休息啦,如果唔係星期三去唔到教育營架喇∼

之後就打左比牙媽,本來佢唔得閒,約左個師傅整有線個(搖控),不過佢都黎左,其實我唔想番屋企架∼我想同黃婉婉佢地整炮台,因為今日係科技日

唉∼番到屋企,睇完我們這一家之後就訓左一陣

算啦∼我諗聽日都唔好番lu∼因為病左無得去camp!!

發表時間:2007-01-30 07:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]