| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 回顧教育營 |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
|
我同大家講過啦,因為要去教育營,所以無打幾日blog∼
好啦,而家就等我話比大家知呢幾日做咩啦!!
第一日:番到學校,即刻見到好多行李呀!到左西貢,仲要行一段路先會到∼仲要攞住啲行李,好慘好攰! 入到香港小童群益會白普理營的禮堂,見到兩三個呀Sir∼佢地講野(都算係講野啦)嘅時候,已經知道佢地係幾<嚴肅> 架∼我地有啲人答佢地答得細聲就要出去跑圈喇!!
過左一陣,教練要我地玩一個game叫"大腳八",即係要攞教練準備左嘅木板,我地就要10個人一齊拉走個木板,但係要企喺個板上面∼希望你地明啦!!最後,我地知道我地嗰組唔會第一,但我地無氣餒,最終都有第三(有4組)
之後玩多個game就食午餐喇∼真係好好味!!我地見到豌湯白白地色,之後就叫佢做<番簡水>,但原來係好好飲架!!
夜晚就玩黑夜追逐,其實係尋寶∼顧名思義,即係喺黑夜中尋找一啲野啦啦∼最後我同婉婉嗰組得到第三呀!!好開針!
之後牙Sir講完啲野之後,我地就去訓教囉∼但由於訓唔到,我地有啲人(包括我)3點幾先訓呀!!好驚比老師佢地知∼
講住咁多先啦∼聽日再話你知有咩樹發生!!88
|
| 發表時間:2007-02-04 01:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 教育營 |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日終於好番啲喇∼唔知咩事??你一定係無睇我上個日記喇∼快啲睇呀!!
不過都唔可以亂食野,如果又病左就慘啦∼病左就唔可以去camp!!我唔要呀!!所以一定要休息!曹老師打左電話黎,叫我唔好番,都係嗰啲野啦∼
下午兩點去左百佳買野,準備埋去camp啲野啦∼
希望聽日唔好再病啦∼
唉∼都唔知我要同邊個訓埋一間房,慘!!
梗係想同啲fd一齊啦∼不過點會咁好彩架!!
唉∼係咁啦 |
| 發表時間:2007-01-30 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
好慘呀!!  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
琴日開始病,牙媽叫我今日唔好番學,費事無得去camp,我話睇下點先,最後都係番左
番到學校勁暈囉∼ 好後悔無聽牙媽講
我突然想起,今日要着體育衫,但我着左校服!!天呀∼我係咪病到傻左呀!!
算啦∼天意∼天意!!
上左去禮堂.....黃老師問我係咪唔舒服,之後就比左張椅我坐喇∼
曹老師同杜老師見到,問完我野,佢地都咁講:不如番去休息啦,如果唔係星期三去唔到教育營架喇∼
之後就打左比牙媽,本來佢唔得閒,約左個師傅整有線個(搖控),不過佢都黎左,其實我唔想番屋企架∼我想同黃婉婉佢地整炮台,因為今日係科技日
唉∼番到屋企,睇完我們這一家之後就訓左一陣
算啦∼我諗聽日都唔好番lu∼因為病左無得去camp!! |
| 發表時間:2007-01-30 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 70 | »
|