❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



2007-07-27 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 

 今日又要上麥斯蔡嘅爛ga堂喇!!

排隊嗰3個女仔...

一路玩Mario

一路講左幾句粗口

之後麥斯蔡就話要教粗口

大家唔好誤會呀!!佢唔係教我地講....

不過唔講喇,好無聊呀!!

麥斯蔡無啦啦出左去門口教書

點知!!!!

隔離嗰兩個人又黎喇!!

麥斯蔡見到xxxxxx

佢好似好無奈咁望住我,

我自然就話:你望住我都無用架∼

之後佢就一枝箭咁入番黎喇!!

笑死我地呀!!

其他人應該唔知咩事

...................................

之後又係玩遊戲時候喇!!

我地今日首先玩辣辣壽司....

我地5個官小女仔同一個排球隊c姐一組

對另外兩個排隊c姐+幾個女仔

我地第一場豬左呀!!!

第二場,因為d男仔唔玩,所以頭先Win嗰隊玩

但佢地d女仔唔玩,所以3個排隊c姐+我地3個女仔

對6個之中有3,4個係靜嘅女仔....

我地玩到最後一個,係我!!!

形勢係3比2

如果我輸就死喇!!!

但好彩,我win左!!

最搞笑係我地win左一次,就一齊好齊咁話

_你要食!你要食!_

係超齊囉!!

之後麥斯蔡話要組隊挑戰我地,

本來無人,但我地係咁叫d人黎

所以終於有得對麥斯蔡喇!!

好彩唔係我對佢咋∼

我係對佩怡

到最後又係我,又係3比2

好大壓力呀!!!

好彩,我win左∼

我地又好齊咁話你要食!你要食!喇∼

之後玩大風吹....

幾驚我要大懲罰呀!!

好彩我係3次咋

差兩次就要喇!!

最後leon同麥斯蔡跳舞∼

佢地勁白痂呀!!

其實leon唔想ge∼但無奈佢輸左

 

 

發表時間:2007-07-27 09:48 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



又要小測..... R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日又要小測喇!!

不過係麥斯蔡出

(好似係呀∼佢講架!)

所以d題目都學過...

話就話全部都係教過啫∼

但都有兩題唔明佢講咩囉∼

本來我唔夠時間架∼

好彩麥斯蔡比多1個字我地做咋∼

所以先啱啱好做哂....

我地小休喇!!

原來隔離班仲做緊呀!!

但係....

佢..地一見到麥斯蔡...同我地就望過黎喇!!

我地第二次過去嗰陣,佢地竟然...

喺度食珍寶珠呀!!!

之後馮生以為我地望緊佢

所以佢望左過黎

但我地就即刻番課室喇!!

............................

玩遊戲時間到喇!!

麥斯蔡可能已經諗唔到有咩玩....

所以玩左個好益智嘅遊戲.......]]

放學又去左大拇指食麵喇

又去左大拇指食"小棠蔡"喇

真係好好味呀!!

d小唐菜仲要係得兩條

即係雙雙對對嘅小棠蔡呀!!!!!!

食完之後行左陣就走人lu!!

發表時間:2007-07-27 09:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



小唐菜?小棠蔡? R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

我要快d打喇!!

因為今日其實27號呀!!

好多野要打呀!!

..............................

7月25日  

今日本來只係教書

當中當然有麥斯蔡嘅超級爛gag啦!!

隔離班d人又黎我地班房喇!!!

有個人....我一直都好在意嘅人

(點解好在意?因為佢成日望我地個班房囉∼)

之後我地3個女仔見到個情況

搞到我地係咁笑∼

點解?因為xyz囉!!

我唔會話比任何人知架∼除左BOBO

如果BOBO想知道咩事就ADD我啦∼

我會比提示你架!!

我地係咁嗌佢個名,叫佢小心d!!

麥斯蔡好似好無奈咁呀....

我地呃左佢少少野...

佢聽完超驚囉!!不過嗰個反應我都到...

..............................

放學lu,d友仔一支箭飛走左...

我地就如常咁一齊玩NDS

期間我出左去問xxxxxxxxxxx一啲野

但我發覺我_臨尾香_呀!!!

我做錯左一件事,搞到xxxxxxx可能會以為係佢問架!!

唉!!我錯喇....對唔住

5點我地就走lu

行行下,佢地兩個發覺麥斯蔡真係好似好驚咁

所以打左比佢,話佢知咩囉

之後我地3個去左大拇指食野

佢地講左樣野比我知

但其實我都知係咩黎啦∼

其中一個女仔仲要打電話問麥斯蔡...

我諗佢好後悔啦!!

我叫左個五香<育>丁炒蛋米粉

佢地兩個就係公仔麵..但係,係兩個唔同嘅麵黎

點知嗰3碗麵一送上黎....

我地就見到,每一碗麵都有d小唐菜架∼

最衰都係我啦,如果我無講呢d菜叫小唐菜,

佢地就唔會諗起

小唐菜=小棠蔡=棠棠同蔡蔡啦!!!

sorry呀!!

之後再行一陣,見到紫菜

紫菜=海苔=海棠同紫菜??

好啱呀!!

但我隱瞞左好多野

即係嗰d  xxxxxx呢∼

所以可能你地唔會明我講咩棠棠同蔡蔡架∼

不過真係笑死我地喇!!

發表時間:2007-07-27 08:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]