❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



父親節..... 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><






今日係親節∼希望各位開心咁過呢個節日啦!!

...............................
但今日無咩特別慶祝,但我就有禮物收喇∼

相信各位有睇我前幾篇日記嘅仁兄

都知我呀哥會送部NDSL比我架喇

因為之後無冰藍色,我呀哥又要番公

得星期日得閒,所以今日

買左比我喇!!!!o(≧o≦)o

巧開心呀!!

我地玩住賣嗰個人入比我地嘅GAME先∼

佢竟然有入Cooking Mama

算佢識做啦!!^^呵呵

我地玩CM嗰陣笑爆嘴∼

之後反左d找不同,瑪利奧賽車,龍珠(呀哥玩)

好多game都仲未反呀!!∼

我會反哂去∼呵呵

可能有d人會唔信我有NDSL

我會比D相你地睇架∼

.................................

下次再講啦∼

下次我會用密碼

費事D咩咩人睇完黎倒亂啦∼

8861

發表時間:2007-06-18 12:40 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



副作用?? 不安 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 今日四至五年班考試

我地就要預備考TSA,所以要狂做PS-1嗰啲練習(@口@)←知道要狂要之後係呢個表情的...

好悶,做第一份已經超眼訓喇∼

好彩有得早放^^

........................................

一心諗住番到屋企之後即刻打機嘅我...

竟然攰到咩咁

連玩電腦嘅興趣都無埋...Σ(  ̄□ ̄;)  

連我自己都估唔到∼

最後我用我最後嘅力氣玩電腦

(果然係死性不改!!)

玩玩下有d唔掂

全身都好熱∼

問呀媽佢又話無燒...搞到我o哂嘴

過左一陣仲熱∼但完全無出汗囉!!

之後我即刻證實我個病之後,就去訓喇∼

我諗係因為打完針之後的副作用啦!!!

連電腦都唔玩呀∼可想而知我病得幾辛苦啦!?

.......................................

搞到聽日無番到學....

雖然做PS-1係無聊啲啲∼

但好過唔番啦∼

係咪奇怪點解我知道聽日唔番呢?!

因為我而家打嘅呢篇日記係6月16日嘛∼

好喇∼

發表時間:2007-06-16 06:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



番學喇!! R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日要返早,都係我打住石膏番學嘅第1日∼

番到學校唔洗排隊,淨係坐住個梳化∼( ̄▽ ̄)~*

之後d老師(除左石同鄧,佢地不嬲都知)見到問我做咩

我把事發嘅經過講左巧多次∼"≡ _ ≡

.......................................
小婉同濤同我一齊搭升降機∼

又見到老師,又講番個事發經過∼唉!

我地一入到課室,我已經聽到d<好>同學喺度講

嘩!你真係傷左架∼

嘩!你仲行到架?!

嘩!嘩!嘩!

好煩呀!!-_-^

就咁上左3堂喇

..................................
小息我都係坐喺梳化睇小說∼

班男仔去wc嗰陣,見到我...

係咁講型爆呀∼咩爆呀∼

之後張永昕出黎又話∼

之後我話:嘩!煩爆呀∼

過左一陣,kt黎左同我傾計,之後濤,明,清同晶都黎左∼

咁就過左個小息喇∼

...................................
我喺課外活動之前都喺度睇書∼

唔洗比老師訓話∼呵呵! ̄︶ ̄

放學同婷,榮仲有我呀媽一齊∼

好搞笑∼我地玩左好多野!

..................................
諗諗下∼

我呀哥聽日或者星期一就買NDSL比我喇喎!!∼o(≧v≦)o

我仲有錢收添∼因為呀哥會考完左

所以佢去佢同學做間野度做(佢同學好高級架)

都番左差唔多1個禮拜lu∼

佢話出左糧比500蚊我同比1500蚊mum&dad

叫佢地兩個自己分∼

所以我又有NDSL又有錢!∼o(≧ω≦)o

好開針呀!!!

下次再傾啦∼88611

發表時間:2007-06-10 07:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]