| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
物理治療.....  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日要番屯門E院做物理治療...
而家屯門E阮好似我屋企咁;成日都要過去
下次仲要做多一個野呀!!就係踩單車嗰部機喇...
好無聊呀!!要同D細路一齊...無聊+無奈囉!!
做完之後諗住去海翠坊買野..
但我實在太攰喇,所以決定番屋企
...................................
點知番到屋企又唔攰...
不過都好,因為今日Animax有好多卡通片睇
所以我就呆坐,坐到5點30分喇!!
夜晚同呀媽一齊睇14歲的媽媽
愈來愈覺得個男仔好賤呀!!
不過真係落左好d ge∼
但如果落左,佢點樣拍呢套日劇呀!
睇完之後..要等到兩點先有野睇
所以喺呢段時間同我玩飄流嗰陣嗰個會長傾日劇..
因為佢真係一個日劇王..咁又係ge!
佢作為一個日語學生..點可以唔鐘意睇日劇架∼(歪理!)
傾傾下搞到我想睇好多日劇呀!!
但唔知睇邊套好呀!
會長話佢睇緊一套超好笑嘅日劇...
我都打算睇架!!
到左兩點30分...睇完電視就訓lu!
聽日係14號..我地去食自助餐呀!!
因為姑媽話請我地嘛!
好期待呀!!
|
| 發表時間:2007-08-14 11:19 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
會考放榜喇!!!  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日係會考放榜日呀!!
恭喜哂一d得到好成績嘅人呀!
今朝訓訓下就比呀媽佢地嘈醒左....
因為...呀哥可以原校升讀呀!!
所以佢地超興奮囉!喺度恭喜呀哥先><
呀哥番到黎...佢地又好開心
古靈精怪嘅呀哥話:
我預左架啦∼
之後我話:勁啦你..仲高分過峰表哥
果然..佢話:超!預左啦
之後我就再訓陣喇...
點知11點幾,本晴打黎
問我應該帶d咩番去補數...
傾左一陣就起伸喇!!
雖然我係好晏先起伸...但我琴日都訓唔著
個頭又痛...呀哥又放榜嘛!!
訓唔到...
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
唔記得幾多點..
要搭車去旺角同佐敦道
首先去左朗豪坊食野先...

呢個係我叫嘅金銀蛋炒飯
係咪好大份呢!其實仲有d..但我地食緊^^
我地3個人食架!!
食完野就去無印良品喇
買買下愈來愈多
(埋單)嗰陣...
多謝112蚊!!
因為我真係買左好多野
我唔係淨係買比自己架!!
我有買d比呀哥架...佢可以原校升讀嘛
但佢就生日喇..無奈
呢排都係唔好買野住...儘管我有幾多錢錢
但我好窮架!!信唔信?!哈哈
之後就買左d曲奇同朱古力喇!!

唔好睇嗰塊黑蚊蚊嘅曲奇咁樣呀!!
係雙料朱古力黎...好好味架!!
仲有d朱古力...唔比你地睇
比個袋你地睇就得!!呵呵

之後我地就去佐敦道睇眼喇!!
好彩無事啫>.<最後就番屋企叫Pizza同哥哥慶祝喇!!
唔講喇!!88 |
| 發表時間:2007-08-09 02:52 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 第15堂.....!aSt DAy |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
琴日話左會打番琴日嘅野......
琴日已經係麥斯蔡教嘅補數班嘅第15堂喇!!
即係最後一堂....
上到課室,見到好多糖呀!!!
但係....佢之前話請我地食金莎
但金莎變左朱古力夾心餅(好似係)
d珍寶珠又無可樂味...真失敗
我地幾個女仔話佢嗰陣,佢把聲好似好內疚咁....
.....................................
休息左一陣...
玩呢個所謂嘅野外定向
係室內野外定向...咁係咪野內定向呀??
係個團隊gm
分組之後,我地嗰組喺天安門出發
好彩陳芷筱提我地喺邊....真係thx哂你喇
之後要跑上跑落....好辛苦呀!!!
幾驚隻腳又要再打石膏...
又頭痛喎∼因為我地搵到d file仲要答入面d問題
搞到我地<搔>哂頭咁...
喺呢個時候,張永昕竟然打比我...
原來佢話何政德問我去唔去佢個生日會
我同佢講完之後...我地就繼續跑喇!!
期間發生左d事..唔講喇!!
BOBO講得啱,我真係嬲到好似煤氣咁呀!!
喺度多謝BOBO先∼一路聽我發洩..THX!!
我地好努力咁計...點知最後啱得嗰幾題∼
之後c姐佢地見到我部手提有好多丫頭嘅相相
有兩個c姐好like...
但陳芷筱就大嗌:
做咩唔放鬼鬼d相呀!!
但我比較鐘意丫頭嘛∼sorry
但麥斯蔡同你一樣鐘意鬼鬼咪得囉!!>.<
.................................
放學LU!!有D唔捨得呀...
唔捨得麥斯蔡D爛GAG...唔捨得咁搞笑嘅15日呀!!
其他無唔捨得喇!!唔好再講...Y_Y
成班一齊走...
唉!!唔講XXXXX喇!!又變左煤氣...
食完野之後就走人lu!!
番到home無所事事..
玩左一陣...何德又打黎
無奈囉!!!!
..............................
嗰件事好多人都知喇!!
係補數班同bobo都會知...唔講喇!!
而家次次諗番我個頭都痛到好似爆炸咁......
煩呀!!!
好喇...我永遠懷念麥斯蔡同佢教嘅數仲有佢d gag呀!!
為佢默x 1分鐘啦!!
明唔明呀??
好喇!!
今日呀哥放榜...都算係取得好成績啦∼
聽日再詳細咁講下啦!!^^
我而家個頭又好痛喇!!
真係多得佢地呀!!! |
| 發表時間:2007-08-09 01:45 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 70 | »
|