❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



物理治療..... 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日要番屯門E院做物理治療...

而家屯門E阮好似我屋企咁;成日都要過去

下次仲要做多一個野呀!!就係踩單車嗰部機喇...

好無聊呀!!要同D細路一齊...無聊+無奈囉!!

做完之後諗住去海翠坊買野..

但我實在太攰喇,所以決定番屋企

...................................

點知番到屋企又唔攰...

不過都好,因為今日Animax有好多卡通片睇

所以我就呆坐,坐到5點30分喇!!

夜晚同呀媽一齊睇14歲的媽媽

愈來愈覺得個男仔好賤呀!!

不過真係落左好d  ge∼

但如果落左,佢點樣拍呢套日劇呀!

睇完之後..要等到兩點先有野睇

所以喺呢段時間同我玩飄流嗰陣嗰個會長傾日劇..

因為佢真係一個日劇王..咁又係ge!

佢作為一個日語學生..點可以唔鐘意睇日劇架∼(歪理!)

傾傾下搞到我想睇好多日劇呀!!

但唔知睇邊套好呀!

會長話佢睇緊一套超好笑嘅日劇...

我都打算睇架!!

到左兩點30分...睇完電視就訓lu!

聽日係14號..我地去食自助餐呀!!

因為姑媽話請我地嘛!

好期待呀!!

發表時間:2007-08-14 11:19 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



會考放榜喇!!! 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 今日係會考放榜日呀!!

恭喜哂一d得到好成績嘅人呀!

今朝訓訓下就比呀媽佢地嘈醒左....

因為...呀哥可以原校升讀呀!!

所以佢地超興奮囉!喺度恭喜呀哥先><

呀哥番到黎...佢地又好開心

古靈精怪嘅呀哥話:

我預左架啦∼

之後我話:勁啦你..仲高分過峰表哥

果然..佢話:超!預左啦

之後我就再訓陣喇...

點知11點幾,本晴打黎

問我應該帶d咩番去補數...

傾左一陣就起伸喇!!

雖然我係好晏先起伸...但我琴日都訓唔著

個頭又痛...呀哥又放榜嘛!!

訓唔到...

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

唔記得幾多點..

要搭車去旺角同佐敦道

首先去左朗豪坊食野先...

呢個係我叫嘅金銀蛋炒飯

係咪好大份呢!其實仲有d..但我地食緊^^

我地3個人食架!!

食完野就去無印良品喇

買買下愈來愈多

(埋單)嗰陣...

多謝112蚊!!

因為我真係買左好多野

我唔係淨係買比自己架!!

我有買d比呀哥架...佢可以原校升讀嘛

但佢就生日喇..無奈

呢排都係唔好買野住...儘管我有幾多錢錢

但我好窮架!!信唔信?!哈哈

之後就買左d曲奇同朱古力喇!!

唔好睇嗰塊黑蚊蚊嘅曲奇咁樣呀!!

係雙料朱古力黎...好好味架!!

仲有d朱古力...唔比你地睇

比個袋你地睇就得!!呵呵

之後我地就去佐敦道睇眼喇!!

好彩無事啫>.<最後就番屋企叫Pizza同哥哥慶祝喇!!

唔講喇!!88

發表時間:2007-08-09 02:52 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



第15堂.....!aSt DAy R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

琴日話左會打番琴日嘅野......

琴日已經係麥斯蔡教嘅補數班嘅第15堂喇!!

即係最後一堂....

上到課室,見到好多糖呀!!!

但係....佢之前話請我地食金莎

但金莎變左朱古力夾心餅(好似係)

d珍寶珠又無可樂味...真失敗

我地幾個女仔話佢嗰陣,佢把聲好似好內疚咁....

.....................................

休息左一陣...

玩呢個所謂嘅野外定向

係室內野外定向...咁係咪野內定向呀??

係個團隊gm

分組之後,我地嗰組喺天安門出發

好彩陳芷筱提我地喺邊....真係thx哂你喇

之後要跑上跑落....好辛苦呀!!!

幾驚隻腳又要再打石膏...

又頭痛喎∼因為我地搵到d file仲要答入面d問題

搞到我地<搔>哂頭咁...

喺呢個時候,張永昕竟然打比我...

原來佢話何政德問我去唔去佢個生日會

我同佢講完之後...我地就繼續跑喇!!

期間發生左d事..唔講喇!!

BOBO講得啱,我真係嬲到好似煤氣咁呀!!

喺度多謝BOBO先∼一路聽我發洩..THX!!

我地好努力咁計...點知最後啱得嗰幾題∼

之後c姐佢地見到我部手提有好多丫頭嘅相相

有兩個c姐好like...

但陳芷筱就大嗌:

做咩唔放鬼鬼d相呀!!

但我比較鐘意丫頭嘛∼sorry

但麥斯蔡同你一樣鐘意鬼鬼咪得囉!!>.<

.................................

放學LU!!有D唔捨得呀...

唔捨得麥斯蔡D爛GAG...唔捨得咁搞笑嘅15日呀!!

其他無唔捨得喇!!唔好再講...Y_Y

成班一齊走...

唉!!唔講XXXXX喇!!又變左煤氣...

食完野之後就走人lu!!

番到home無所事事..

玩左一陣...何德又打黎

無奈囉!!!!

..............................

嗰件事好多人都知喇!!

係補數班同bobo都會知...唔講喇!!

而家次次諗番我個頭都痛到好似爆炸咁......

煩呀!!!

好喇...我永遠懷念麥斯蔡同佢教嘅數仲有佢d  gag呀!!

為佢默x 1分鐘啦!!

明唔明呀??

好喇!!

今日呀哥放榜...都算係取得好成績啦∼

聽日再詳細咁講下啦!!^^

我而家個頭又好痛喇!!

真係多得佢地呀!!!

發表時間:2007-08-09 01:45 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]