❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



攰死了..... R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 今日約左我表姐去旺角買鞋同書包

行左7個鐘...攰死我喇!!隻腳好痛

講番今日嘅行程先啦!

.....................................

本來約左11點30分喺美孚站嘅君蘭等...

但我輕鐵同西鐵都走左一班車,所以11點50分先到...

之後又要表姐同我一齊行去美孚地鐵站(因為我表姐係搭地鐵的)

喺搭車去旺角期間先知道佢男朋友都係住天水圍
(但我唔明點解佢要去荃灣做野囉)

去到旺角,好多鋪頭都未開...

12點幾都未開...唔洗做咩!!

之後我地行左好耐都無收穫...因為d袋太?喇

(希望你地明啦∼)

所以去左味千拉麵,之後先再睇

我食左個蝦餅拉麵,正!

之後表姐狂叫我嗌野食....

又係咁話:飲野啦!

最後....果然係食唔哂嘅∼

行行下...唔記得左喺邊個商場

買左一個掛喺NDSL嗰d野...

好得意架!

再喺信和度買左個KUROMI嘅NDSL袋

我會開多一個日記post d相相...

.....................................

之後我地去左兆萬中心度睇野

見到一間超多貼紙相機同好大嘅貼紙相鋪

同表姐影左部機...

覺得d動作好白痴(兩個都係咁講)

不過都ok啦∼

間野真係大到呀!

個收銀處已經係青春無限間野嘅1/2喇

即係差唔多3個兆萬嗰間野嘅收銀處就係一間屯市的青春無限喇

仲有好多部機都未見過!

超靚呀!!

.....................................

影完貼紙相行去波鞋街睇鞋...

睇睇睇...

試試試...

最後終於買左一對平底鞋

因為我嗰對都爛爛地嘛!!

之後又行番去朗豪坊睇書包(即係斜揹袋)

睇睇下我已經超眼訓...

最後買左個playboy袋

再去滿記甜品食楊枝甘露(好味!)

等左唔知幾耐...

同表姐個男友一齊食飯!就搭車走人喇

...................................

番到屋企...對腳超痛

簡直行左我1個星期嘅街...

7個鐘...

唉!

聽日開學喇!!

大家都要+u呀

發表時間:2007-09-03 08:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



又要自己煮飯喇! 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 琴日唔小心按錯制.....

del左隻應援團,搞到要重新玩過...

不過都唔係大問題(雖然就打爆)

....................................

呀媽今日打麻雀...

得我自己一個食飯,打左電話比呀媽之後

講左好耐佢先比我自己煮飯!!

上次蒸水蛋搞到我好想煮野食呀!

所以決定學左整一d蛋嘅野先...

(由於我太鐘意食蛋喇)

所以頭先整左火腿奄列同一d菜喇!

不過整完之後發覺唔係火腿奄列,係火腿炒蛋先啱

差唔多散哂...都包唔住ge∼

不過如果當佢係火腿炒蛋都幾好味架!!

所以我今日整嘅係火腿炒蛋唔係奄列....

因為太樣衰喇

所以今日無相睇...唔好睇但好食

算係咁啦!!

...................................

上次覆maibo嗰陣話上次食左膏蟹!

所以今日比你地睇下啦∼

呢一幅相係上次再上次架∼

超好味呢∼

但我今次食嗰d仲正...

可能係因為呢排係d蟹最靚!!

d膏全部都係紅色同橙色

得百分之0.5係綠綠地色咋

但我唔識點把相機d相放上電腦度

所以等呀哥番黎我會比你地睇睇

發表時間:2007-08-31 08:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



電腦??解決了 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

屋企部腦終於整番好喇!!

真係要多謝哂呀哥個同學呀!!

個顯示卡太費喇∼

好彩樓下間野有啱我地部腦用嘅卡啫!

呀哥d同學真勁!

但點解我呀哥唔識整架?唉!

....................................

個日記唔同左喇!!

要換下新形象嘛!

頭先用左半個鐘嚟<維修>佢呀

多左好多鬼同丫頭呀!

永遠都咁愛黑澀會美眉同棒棒堂呀!

...............................

終於約左表姐喇!!

ps:呢個表姐係我咁多個之中鐘意嘅表姐><佢超靚呀

因為佢之前話同我行街

但一時我唔得閒..一時佢唔得嘛

所以,而家先約到呀!

約左9月2號(即係最後一日放暑假)

由於第二日就番學...我地喺旺角嗰d地方行

所以之前講定嘅節目要下次先lu!

最重要嘅野係要買到書包呀!!

琴日同呀媽睇過d袋

有個PUMA都幾好...

但如果放哂d書會超大舊,所以唔買呢個

行去idc睇,見到個playboy袋

靚呀!本來呀媽話無所謂...

但我諗諗下∼

白色一定好容易整到好骯髒啦!

所以都係算喇..

(好挑剔呀!!)

雖然我真係想買嗰個playboy嘅袋

但算啦!橫掂旺角大把...

雖然買唔成書包...

但呀媽買左對puma嘅波鞋比我∼

體育堂用架!舊嗰對喺「巴士事件」入面已經再用唔到喇

比你地睇睇啦∼我睇左一陣已經揀中佢喇!

我覺得幾好呀對鞋...去街都襯到架!

就係咁喇!!

希望買到個書包啦!

呢排好開心呀!

連續兩期(拎)到Blackie同lollipop嘅yescard!!

已經好開心喇!!(算係容易滿足的人嘛?!)

  

發表時間:2007-08-30 07:55 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]