❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



無言,,, R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日中文...
唔好提喇.....
今次的成績都唔會好高分~
要有心理準備!!!
多謝fd子的鼓勵!!

你地一句"唔好喊"已經好好了.....
今日唔打咁多了....無心情

點解你要咁對我?!
我已經夠辛苦了.....
我已經十分傷心了___
但點解你仲再多一腳....
點解嗰個要係你呀!?
你而家在同情我嗎?!
如果係的話....唔該哂呀!!
唔洗喇@@
我知道你叻喇!!!

希望你唔好令我變得討厭你就好了!!

發表時間:2008-01-11 07:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



考試... R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

呵呵!*+]]
YaN...Hap!!  B-Day=]]
唔好再唔開心了>3<

今日第1日考試呢!!
大家識唔識??
應該識啦...中作同中聽而已....
大家聰明嘛!!!
今日中作....應用文`方面唔得喇!!!
死了...發覺自己有好多都無講到添*_*
但係第2部分ok啦!!
好容易!!^^
xxx同學,我欣賞你!
寫了詩詩詩*=)
佢好介意呢!!

考完試....
超好笑的說~
貓王寫鍾文健...
因為佢可以解釋地殼變動的原因
同埋佢上堂的偉論
我都好同意....但真係太悶喇
令人悶得發霉的偉論,,,,令我討厭.....扮哂有學識咁...最憎呢d人
但可能自己已經不知不覺咁做左都唔知@@

唔講喇....要溫I.S.呀!!!
+油8
88

發表時間:2008-01-08 03:22 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



死叉叉...識佢的人唔該叫佢黎睇*}} R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

TO:叉叉{{人人鐘意的叉叉}}

我一番黎就搞到 
世界末日呀!!好好笑呀!!
不我咁大影響力架咩??

{佢一番尼我同貓王就周身唔得閒!!}
{{我念我同貓王都唔會好自左啦~多得佢唔小牙}}
而家人地的感受就唔等於你的感受....
你唔得閒但可能佢好得閒呢!!
佢唔得閒點會有時間打羽毛球呀!!好笑囉你
你唔會好自在唔等於佢唔會好自在架...小妹妹
{{都唔係話佢左住我同貓王的發展(我冇話過)}}
你而家咪講左囉!!低能!
(我冇話過)<<<<解釋=掩飾呀!!
你呢句咪就係暗示我阻住你地發展...
家陣你地兩個拍緊拖咩??話我阻住你地兩個發展....
如果你係發展左的話...你地感情好...
我講幾多野都無用架喎!!!
你好叻囉!!
貓王同你都無發展過...我點樣阻住你地呀
中文咁勁架你....食屎吧!!
你呢句暗示係人都明啦...
唔好話你無諗住暗示喇....
琴日又唔見你咁多野講....
而家喺blog先打咁多野....
比人見到...咪以為我屈你鐘意{{貓王}}囉!!!
唔洗同人講sorry喎....
你講到自己好似好串咁...
搞到我驚你咁...你咩事呀?
夠料琴日同前日我玩你嗰陣...你又唔出聲!!!
你面皮都幾厚下架wor!!!<<<<敏講得好啱
有邊個女仔會問人地係咪想揀自己架!!
勁囉...

Fork Fork::
Don't say English to me please!
My Eng Test have got the highest mark.
But don't get me wrong .
I never said that you are foolish .
Do you understand??

發表時間:2008-01-05 05:06 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]