| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| TO:My FD!! |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
前排要FD子們擔心真唔好意思喇!!
S!nging C()n....
仲有一d事@_@
要你地擔心...sor唷!!
而家心情已經平復了=]
諗通了:::
他們十分合襯...
一個就鐘意好多人...
一個就個個都溝....
無需要為他們而傷心!!
詩...多謝你提醒了我^_<
其他FD子,,多謝你地安慰我呀!!!
呢排考試..都唔會打咁多日記了
1月16號之後先算啦!!
PS:琴日唱K好正呀!!詩..你係得架!!
|
| 發表時間:2007-12-25 06:50 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| S!ng!ing Contest=)) |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
S!ng!ng Contest就比賽喇!!!{仲有兩日!}}
咩都未整好.....
男仔仍然係好唔合作囉...
而家都好好多喇!!!
Miss Y!p...
佢咩都唔理...
當我地諗到野...
佢又無啦啦出現番....
睇死佢一定話我地表現得唔好啦!!!
壁報攞到獎又係咁!!
以下的野....鐘意就睇...唔鐘意睇但又睇的人...睇完唔好鬧...你可以唔睇架囉!!!!
張S!R...多謝你比我地用上堂時間練呀!!
但其實真係唔夠囉!!
對於你班嘅無聊人....
無咩必要我都唔會同佢地嘈...
但而家唔係我地錯囉
你話係我班男仔掟粉筆....
你有無錄低?!無即係無證據啦!!
如果班男仔真係肯留低....
咁就真係奇蹟喇!!!
我寧願佢地日日都掟囉!!!
但我相信我班的男仔唔會咁做....
可能佢地真係有...我當時唔在場
唔可以講D咩...
如果佢地真係有做...
我喺度講句Sorry!!{{你睇到的話}}
但你話我地睇哂1a d野...
呢句野好過分囉...
就算我諗唔到有咩舞跳
我都唔會抄你地!!!!
咁你地喺跑道度好練...咁人地就會睇到架啦!!
香港有法例話明唔可以睇人跳舞咩?!
你地而家d舞咪又係抄各社啦啦隊嘅舞!!
你地BLue同Yellow講到咁靚...咪抄番佢地囉...
無咩必要抄Green同Red架!!!
同埋你地嘅舞唔係好過人...我地點抄你地?!
輸比你地我唔會唔開心...
我只會覺得今年的啦啦隊太靚...
所以4社都一齊攞獎啫!!!
你地話我地講你地壞話:::
咪又係聽人講....
但其實你地無衰野比我地講...
我地無野講架!!我地只會講你地嘅好野啫!!
一隻手掌拍唔到手架!!
你地有野比我地講...我地先可以講架嘛!!
如果你地問心無愧....無做過任何衰野...
我地點會講你地?你地都唔怕我地講你地架喎!!!
仲有個蝴蝶結...
我地一早買左啦!!
我地都可以話你地抄我地整蝴蝶結架喎!!
所以要話人...
首先本身個人就要光明正大...
人地咪話唔到你地囉....醒少少啦 |
| 發表時間:2007-12-18 11:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 1C合作D吧!! |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
1C的同學!!唔該合作D啦!
得番8日咋....有兩日仲唔洗番添..
即係6日...點練呀!!
你地想嬴就合作D啦!!
整呢D野真係好辛苦架!!
你地淨係識得話我地煩煩煩!!
"吓!又練呀!"
"唔係呀..練左咁多次"
"唉....我唔練喇!!番屋企好過"
但你地點呀!!!
你地又要嬴...又唔練...
呢個WORLD無不勞而獲架!!
你地唔做野就無得嬴架喇!!
而家你地中一架喇!!!
呢D野我地唔洗教埋你地喇掛!!
TO:1C男仔(但你地睇唔到)
Sor!!
但我地都係為S!nging CON好啫!!!
你地都想我地班嬴架!?
但你地唔練咁點嬴呀????
我知當面趕你地走...
唔比你地玩唔啱!!
但而家得番8日咋....
有兩日仲唔洗番添!!
得番6日...點練呀!!
我地連舞都未排哂呀!!
唔可以花太多時間喺你地練歌度架!?
希望你地明白!!
你地成日都話好麻煩..
但輸左又唔gur人地!!
又賴我地...安排得唔好!!
我遲放你地係我唔啱...
你地合作d我咪可以準時放你地走囉!!
唔黎嗰d....輸左係你地嘅問題!!
d女仔好比心機咁去練架喇...
係你地咋....你地話我:
"搞錯呀!淨係叫男仔唱...唔話女仔"
佢地合作嘛..佢地有唱嘛!!
有唱我仲洗叫佢地唱呀!!
係你地唔合作咋!!
呢篇野...睇到又好..睇唔到又好!!
我唔會再講多次!!
可憐的1c...
有呢班男仔喺度....無希望 FROM:婷!(3號) |
| 發表時間:2007-12-12 07:59 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 70 | »
|