❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



2007-11-03 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日又要補課.....
無野做___""=_=
全日喺度睇Yes!!同玩電話
搗亂呢!!!^0^

之後我...敏...詩一齊播歌...
係同一首歌~~
同一時間播...好難夾啱呢!!
搞到好似三重奏咁...
好好玩唷!!!

我地嗰班可以早放....
因為Max要去考試~
好好人呢!!如果係其他呀Sir可能會搵第二啲呀Sir教我地.....
所以放左同詩...敏...鈞食野
由於我地個個都食厭左/\/\記
所以去左食麵...正呀!!!
牛腩,,,,豬紅,,,,豬腸米粉
係我同詩的....巧巧味呀!!!
敏食牛腩...蘿蔔,,紅腸麵
我同詩係咁攞佢d野食....^_^
但鈞無食野...淨飲野~
期間馮小姐打比詩...話佢想去打機....

食完野去左Neway睇睇d價錢...
睇哂所有野lu....好期待嗰日嘅來臨!!(哥按:12月先去...我唱左兩次都未到你嗰次啦~-_-)
[[呀哥真係有講過呢句野...當我番到屋企...]]
之後Yan(馮小姐)到了....鈞走了....(>,<)
YAN話要上網吧睇睇...
睇左兩間....行左一陣....佢又走喇!!
無聲無色地走了,,,,,
我地喺屯門市廣場行左一陣...
之後去冒險樂園玩個城堡士兵....玩到癲左了
我地諗住走...點知又[唱錢]玩過....呢個動作重覆又重覆~
之後我地一人一次...鬥高分~
我猜輸左...第一個玩~
我一諗起d賤人就激起我把火
不但打中....仲下下都中個士兵個頭
好變態呢!!!不過詩仲變態>>>>>>因為我地係咁{[(激勵)]}佢

玩完走了....
我同詩佢地搭唔同車...
因為敏要番屋企....唔等3分鐘的751
之後詩打黎...問我去唔去佢屋企玩~
所以去了....因為我太悶~
上到去...好好笑...
玩得好開心呢!!!!
彭子麒的偷拍相....
1D的人真變態....
哈哈!!!


我唔該你唔好再煩啦!!!
你攞到佢D野關我鬼事咩!!
洗唔洗慶祝呀!!!
煩人!!!頒個金牌比你好無!?
咁鐘意咪攞番屋企留念囉!!

發表時間:2007-11-04 06:58 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



for:陳頌賢n趙逸敏 呆滯 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

T0:陳頌賢
好喇!你唔好以為自己好勁呀!!
死濫交仔!
雖然婉係攞你d野∼但你都唔洗屈佢隻手指呀!!
變態架!?婉都係想〔生〕番個
窗姐嘛!!
〔生〕錯關你鬼事咩∼
成個
窗砰埋人地度...你係咪87架!!
有無基本常識呀!!唔識痛架!
搞到婉痛死...
你試下比人地咁整呀!!
你一定即刻爆粗加打番佢啦!
咁人地拉錯個窗....就要接受你嘅"懲罰"嗎?
咁你留級咪要接受死刑?!
sorry都唔講句...
唔識英文都講句對唔住嘛!!
外國出生好叻咩!!最弊唔識講英文呢!!
純正中國人!!

to:趙逸敏
我已經忍左你好耐喇!
你平時扮嗰把以為好Q但個個都想嘔嘅聲我已經唔理你喇!!
我知唔關我事...
但你無時無刻都咁講野,你知唔知你影響我胃口呀!
你同Milk講話你同個男仔一齊訓過,仲搞埋野....
係人都唔信啦!!你睇下自己個樣啦
凸眼金魚!
雖然我個樣唔係好好.....
但我無你咁姣.....
仲要話比人知自己因為掛住望男仔...連個排球黎到都唔知
你有無病呀!!!妄想嗎?洗唔洗比隻碟你睇睇?!
呢d我都唔理....唔關我事!!
但lala隊關我事喇掛!!
次次都唔黎~miki教你嗰陣又唔學
一句唔想練就唔練
而家你話事呀!!!
一小休就精神奕奕咁打排球
我地都有打到排球....但我地練lala都係咁精神架!!
唔想黎就退出啦!!
芯芯講得啱囉!!你唔練就走人啦!!
可以多d時間姣仔!!

  

最後講番d好野先...
祝劉善婷(傻婷)...生日大快樂

發表時間:2007-10-27 11:06 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



又補打u... R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

未睇之前篇補打睇左先啦!!!

10月22日
放學同陳琳鈞...婉...MAN2...詩一齊
買完野食,,,搭車車
再去兆康買野.....
之後婉要補習....本來我地個個都番歸
但最後去左man2屋企....
見到佢同佢呀哥傾計...
佢呀哥好慘呀!!!!

之後馮曉Yan""問我地邊個買H.E  d材料....
我同詩玩多一陣就去百佳+街市買餸喇!!!
先去街市買蕃茄....3蚊!!
再去百佳....逗留左好耐囉....
問左Man2一d可以多分d嘅貼士....呵呵!!!
一路買一路覺得我同詩好似玩緊日本D電視節目咁...
一對姊妹要完成任務...喺限定時間中要買齊哂D野...
否則,,就會無奬金嗰啲咁....
好好笑呀!!
最後我地都完成任務....哈哈!!!

發表時間:2007-10-26 10:14 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]