❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



幾日前嘅事.... R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 sor呀!!因為部腦壞左.....係呀~又壞喇!!!
等我打番10月20日嘅事先!!!

嗰日放左補課就同婉...詩去蝴蝶灣BBQ
當然唔係得我3條友啦~仲有D小學同學架!!
想問Man2點解唔黎?!
好多人都知道喇~~~~~佢比人放逐嘛!!哈哈
買完野食就去嗰度玩左一陣排球....
之後透爐....蔡詠炘透完爐個死肥蔡都未得....
燒燒下....有個呀嬸問我地幾時燒完....我地就話6點幾
但其實我想燒埋夜晚..........>3<

之後我地落左去沙灘玩....
叫個呀嬸幫我地睇住.....
點知我地番黎,,,個呀嬸竟然用我地一個爐黎BBQ囉~
但嗰陣明明未到6點架嘛!!!真離譜!!
原來另一個爐曾敬文幫我地睇住....
之後詩話:唔洗呀~玩啦...個嬸幫我地睇住
之後佢話:::你地傻啦~D人係咁問個爐幾時唔用呀!!!
我地知道之後一方面好嬲....一方面我覺得好對唔住曾敬......
我地叫佢玩啦...之後佢好無奈咁話:嗯
之後過左一陣就走左去踢波....仲要好開心咁
真搞笑!!

之後又喺度燒燒燒....燒到5點幾6點
得我...詩....婉...Chu超...發溫昇...老豆喺度燒
其他人去左打排球....
我地幾個繼續燒野食嘅人就係咁搞gag!!
好白痴呀!!!

個呀嬸問我地幾時燒完....
佢話:之前又話燒到6點....而家8點都黎緊啦
我咪話:咁個爐係我地霸囓...我地想燒到幾時咪燒到幾時囉!!!
之後佢地幾個又喺度講講講
我咪話:得3條友就要兩個爐....一人一個爐好唔好!!!
點知我講講下....有個呀嬸望過黎....
我咪費事講囉....

計錢時.....AINNIE佢地走左人
無比錢....好賤格呀!!
一係你地就唔好黎啦!!
黎得你地就知道要比錢架啦....87

發表時間:2007-10-25 09:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



[ 此日誌受密碼保護 ] R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我都係亂打架咋=]"" )
發表時間:2007-10-14 08:16 PM


Bab1`be Happiiiiii;]



唉...S.1大戰 呆滯 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

呢排好忙呀!!
2...4放學要排球,3...5  lunch要集誦(想退出)
其餘時間又要啦啦隊....
不過呢排忙緊整board呀!!!!
諗起board我就嬲死喇!!!

琴日辨論隊借我地個班房....
令我地可以做到6點....呵呵
開心!!

今日係做b0ard嘅dAedL!Ne.....
我地好辛苦咁做
已經唔記得人地個b0ard係點
可能係因為佢地個b0ard唔係幾吸引我地啦
所以完全忘記左囉.....
其實d  !Dea係我同婉諗好哂再搵番詩睇下行唔行得通
但佢地竟然話我地抄佢地囉!!!
用黑色紙做底紙又話......
用粉筆又話.....

大佬.....如果你地用哂咁多隻顏色
我地其餘4班咪唔洗用色紙?!
你地白痴架!!!
粉筆係學校嘅基本資源
緊係用架啦~
得你地一班可以用咩!!
題目一樣....
咁緊係會有相同嘅野架啦!!!
你地夠抄1E啦!!人地整D  細公仔你地又整
你地話嘛~抄0.1%都係抄嘛
咁你地夠係抄人啦!!!
咩都唔做你咪地最hapi囉!!
一定攞第1嘛~

佢地係度望望望.....由1E睇度1B....
番完一陣班房又再由1B行番1E
唔係睇係咩呀!!
見你地班個死肥仔係咁睇
又舉中指我地先用D色紙啫住個窗咋
我地寺住哂你地班個死肥仔仲喺度睇呀!!
唔夠高睇就直情跳高呀!!
如果你地唔係諗住抄....諗住淨睇嘅話
洗咩咁刻意望呀....
我地由頭到尾都無話過比Miss   dai知話你地抄我呀!!
如果係佢講....咪即係Miss  dai都覺得你地抄我地囉

不過我地今次係第一次咁團結
同埋多得林思敏嘅幫手呀!!
各位唔係壁報組嘅同學
多謝你地嘅幫忙
喺一日之間可以把壁報整得咁好!!
多謝你地唷!!!'=]

發表時間:2007-10-13 08:29 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]