| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
穿越時空的少女  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
好耐無見喇!!
屋企部電腦又壞喇=_=
所以好耐都無上網..更加唔可以打日記
而家喺堂姐屋企呀!!
睇黎今晚要過夜∼點解?
唔話你地知!!哈哈
今日我去"雙睇"呀
唔好誤會
我係去睇e生同睇穿越時空的少女呀!(以下講嘅簡稱做時空少女)
有無人會比我厄呢??應該唔會有人咁聰明掛
講番時空少女....
好好睇呀!!
即刻想睇多次..
如果要講時空少女呢套戲嘅缺點呢∼
就係由衛蘭配音喇!
衛蘭嘅fans可能覺得好好∼
但紺野真琴(女主角)同衛蘭嘅性格係一d都唔同囉(係Maibo講架)
我都係想聽番日文多d!!
最搞笑係千昭同佢表白
之後佢穿越時空..知道千昭要表白佢竟然話咩
""我呀妹佢好衛食架....""
之後千昭話:講緊功介無啦啦做咩講你呀妹呀?
真琴竟然話:講左我呀妹先啦!!
但最後都係逃唔過佢嘅表白....
最尾都幾touch(講中文好似好肉麻咁)
但有少少唔明...
所以我去左堂家姐屋企之後即刻借佢地部腦黎問時空少女嘅專家呀
當然係....Maibo啦!!
聽完佢嘅解釋之後都開始明明地喇..
真係唔該哂
前幾日d野唔記得喇
所以唔補打喇!!
費事打到隻手廢左...= =
仲未諗好買秋之回憶好定其他pc gm好呀!!
T-TIME隻隻都咁靚n咁正
幫手諗諗啦
|
| 發表時間:2007-08-28 10:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
親自下廚??食唔食得架  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
唔知大家有無睇到琴日嘅日記呢?
無就睇左先啦!!
邊個親自下廚??哈哈!係我呀
...............................
今日3點幾同呀媽 n father一齊去美心飲茶
食食下father話佢今晚蒸水蛋
食完野之後,我同呀媽就買野喇
番到屋企...我同father講
我整蒸水蛋..佢煎牛排同豬排
結果我同傾掂左!><
點知呢個時候...
呀哥話佢個同學晏d上黎
但我係唔會放棄架!
佢同學上左黎玩卡之後
我同father都開始整野喇
father驚我打爛哂d蛋..
所以佢幫我打埋
我負責發蛋!
睇下發完嘅樣:

好似唔係幾好...
我諗住加d蟹柳,因為我太鐘意食喇
所以就幫d蟹柳除左佢地d包裝喇
唔可以一條條咁擺落去架∼你估炸野咩
所以要用較剪,剪佢地喇

↑未分屍之前
←分屍之後
係咪好奇怪呢!?
之後就倒呢d野落去d蛋到喇
father叫我落d粉絲..
所以佢比左一包野我

我剪完d粉絲之後就倒哂落去lu∼
不過覺得太多..
粉絲多過蛋添!
搞掂之後就攞錫紙喇
我諗識煮野嘅人都知點解架啦∼

由於我唔識包...所以係由我father包架!
包完就攞去蒸lu
因為太熱,所以呢個程序都係由我dad負責架!!
搞點喇!!睇下係點先::

果然...d粉絲真係好多呀!!
不過我呀哥都話好味就真係好味架喇∼
因為我呀哥好<嘴雕>架!
d蛋仲好滑添!!
今次都算成功!
|
| 發表時間:2007-08-16 11:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
姑媽請食自助餐.....^^  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日d字要細隻d呀!!!
因為我諗都會打好長....希望你地會睇哂去啦!!
我都唔會逼你地ge∼睇得哂又唔會睇死就睇啦!!呵呵
................................................
今日去金鐘港麗酒店食自助餐呀!!
好開心唷!^.^
我地喺巴士站度等埋伯娘一家人就搭巴士出發lu∼
唔知搭左幾耐..終於到喇
我發覺意外之後我有搭巴士坐上層恐懼症呀!!
我一路上上層一路用力咁捉住d柱...d柱真慘!
搵左一陣...終於搵到喇!!
姑媽見到我地就叫我地攞野食
但我連位都未坐好...
過左一陣,我同我堂姐就一齊攞野食喇!!
我呀哥就同我堂哥一齊
我同呀哥差唔多碟碟都會有一樣野
比你地睇睇啦

就係呢d天婦羅蝦喇!!
真係好好味架!!!
仲有我次次都會攞蝦
燒蝦同其他蝦我都會攞
正一<蝦精>!
可惜我呀媽唔食得蝦啦∼
不過佢食左好多二文魚
佢話d三文魚太厚..但好好味!
呀哥話佢地去完廁所嗰陣,見到個女仔
拍過四葉草架∼
我地之後都見到佢攞野食....
本來想影架∼
但呀哥話我呢個行為太變態
所以我淨係去完廁所嗰陣,喺樓梯到影到佢個背隻囉!
你地知唔知佢係邊個呢??

咁樣一定睇唔到...話你地知啦!!
佢叫王家敏...唔知係地仲記唔記得佢係邊個
佢拍過赤沙印記@四葉草.2 架


唔知仲記唔記得呢??
唔記得就算啦∼
但佢今日都幾靚架!
見佢同一個男仔一齊食自助餐...
唔好理喇∼
我本來諗住食隻龍蝦架∼
應該係1/2隻先啱..
但呀媽叫我唔好食.....
真慘∼嗰度真係好多野食架∼
咁又係ge!佢對面係香格里拉酒店..
唔好食ge話一定會比人搶哂d客架!!
最後食左件甜品就ok喇!
最後...原來係表哥埋單
2700十個人
好彩我地係有折
無嘅話一個人要三百幾呀...
............................................
番到屋企5點幾
我地係下午食架∼費事夜晚啦∼
貴成100蚊...
到好似10點幾
食晚餐...
估下係咩(得我同father食..)

睇唔睇到呢∼
無錯!就係一大碗生菜同兩條蟹...柳喇
一條比我食左...
雖然今日食左自助餐啫
但而家都唔洗咁呀!!
不過得我同father食...碗菜都夠
好彩我不嬲都唔食飯...
有時我先會食
而家先發覺食自助餐嘅後果....
不過都夠啦∼
一路食野一路同人MSN
傾傾下..
我地講d唔知咩野
佢問我係咪唔(鋸)
我話擺明係啦∼
佢竟然話飲汽水
最多我請
雖然我知佢唔係講真...但我毫不客氣咁話
好呀!!xx號比我呀!
佢到時一定唔記得啦∼
我都會扮唔記得比野佢架∼
大佬!今日佢大哂咩
不過佢一定話係喎
唉!仲未諗到送咩比何德呀!!
唔通真係送xx比佢咩
雖然真係襯佢...
唔講喇..係咪睇死你地呢∼一定無人睇得哂啦 |
| 發表時間:2007-08-16 12:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 70 | »
|