❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



穿越時空的少女 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

好耐無見喇!!

屋企部電腦又壞喇=_=

所以好耐都無上網..更加唔可以打日記

而家喺堂姐屋企呀!!

睇黎今晚要過夜∼點解?

唔話你地知!!哈哈

今日我去"雙睇"呀

  

  

  

  

  

  

唔好誤會

我係去睇e生同睇穿越時空的少女呀!(以下講嘅簡稱做時空少女)

有無人會比我厄呢??應該唔會有人咁聰明掛

講番時空少女....

好好睇呀!!

即刻想睇多次..

如果要講時空少女呢套戲嘅缺點呢∼

就係由衛蘭配音喇!

衛蘭嘅fans可能覺得好好∼

但紺野真琴(女主角)同衛蘭嘅性格係一d都唔同囉(係Maibo講架)

我都係想聽番日文多d!!

最搞笑係千昭同佢表白

之後佢穿越時空..知道千昭要表白佢竟然話咩

""我呀妹佢好衛食架....""

之後千昭話:講緊功介無啦啦做咩講你呀妹呀?

真琴竟然話:講左我呀妹先啦!!

但最後都係逃唔過佢嘅表白....

最尾都幾touch(講中文好似好肉麻咁)

但有少少唔明...

所以我去左堂家姐屋企之後即刻借佢地部腦黎問時空少女嘅專家呀

當然係....Maibo啦!!

聽完佢嘅解釋之後都開始明明地喇..

真係唔該哂

前幾日d野唔記得喇

所以唔補打喇!!

費事打到隻手廢左...= =

仲未諗好買秋之回憶好定其他pc gm好呀!!

T-TIME隻隻都咁靚n咁正

幫手諗諗啦

發表時間:2007-08-28 10:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



親自下廚??食唔食得架 滿足 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 唔知大家有無睇到琴日嘅日記呢?

無就睇左先啦!!

邊個親自下廚??哈哈!係我呀

...............................

今日3點幾同呀媽 n father一齊去美心飲茶

食食下father話佢今晚蒸水蛋

食完野之後,我同呀媽就買野喇

番到屋企...我同father講

我整蒸水蛋..佢煎牛排同豬排

結果我同傾掂左!><

點知呢個時候...

呀哥話佢個同學晏d上黎

但我係唔會放棄架!

佢同學上左黎玩卡之後

我同father都開始整野喇

father驚我打爛哂d蛋..

所以佢幫我打埋

我負責發蛋!

睇下發完嘅樣:

好似唔係幾好...

我諗住加d蟹柳,因為我太鐘意食喇

所以就幫d蟹柳除左佢地d包裝喇

唔可以一條條咁擺落去架∼你估炸野咩

所以要用較剪,剪佢地喇

  ↑未分屍之前

 ←分屍之後

係咪好奇怪呢!?

之後就倒呢d野落去d蛋到喇

father叫我落d粉絲..

所以佢比左一包野我

我剪完d粉絲之後就倒哂落去lu∼

不過覺得太多..

粉絲多過蛋添!

搞掂之後就攞錫紙喇

我諗識煮野嘅人都知點解架啦∼

由於我唔識包...所以係由我father包架!

包完就攞去蒸lu

因為太熱,所以呢個程序都係由我dad負責架!!

搞點喇!!睇下係點先::


果然...d粉絲真係好多呀!!

不過我呀哥都話好味就真係好味架喇∼

因為我呀哥好<嘴雕>架!

d蛋仲好滑添!!

今次都算成功!

 

發表時間:2007-08-16 11:09 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



姑媽請食自助餐.....^^ 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 今日d字要細隻d呀!!!

因為我諗都會打好長....希望你地會睇哂去啦!!

我都唔會逼你地ge∼睇得哂又唔會睇死就睇啦!!呵呵

................................................

今日去金鐘港麗酒店食自助餐呀!!

好開心唷!^.^

我地喺巴士站度等埋伯娘一家人就搭巴士出發lu∼

唔知搭左幾耐..終於到喇

我發覺意外之後我有搭巴士坐上層恐懼症呀!!

我一路上上層一路用力咁捉住d柱...d柱真慘!

搵左一陣...終於搵到喇!!

姑媽見到我地就叫我地攞野食

但我連位都未坐好...

過左一陣,我同我堂姐就一齊攞野食喇!!

我呀哥就同我堂哥一齊

我同呀哥差唔多碟碟都會有一樣野

比你地睇睇啦

就係呢d天婦羅蝦喇!!

真係好好味架!!!

仲有我次次都會攞蝦

燒蝦同其他蝦我都會攞

正一<蝦精>!

可惜我呀媽唔食得蝦啦∼

不過佢食左好多二文魚

佢話d三文魚太厚..但好好味!

呀哥話佢地去完廁所嗰陣,見到個女仔

拍過四葉草架∼

我地之後都見到佢攞野食....

本來想影架∼

但呀哥話我呢個行為太變態

所以我淨係去完廁所嗰陣,喺樓梯到影到佢個背隻囉!

你地知唔知佢係邊個呢??

咁樣一定睇唔到...話你地知啦!!

佢叫王家敏...唔知係地仲記唔記得佢係邊個

佢拍過赤沙印記@四葉草.2

  

唔知仲記唔記得呢??

唔記得就算啦∼

但佢今日都幾靚架!

見佢同一個男仔一齊食自助餐...

唔好理喇∼

我本來諗住食隻龍蝦架∼

應該係1/2隻先啱..

但呀媽叫我唔好食.....

真慘∼嗰度真係好多野食架∼

咁又係ge!佢對面係香格里拉酒店..

唔好食ge話一定會比人搶哂d客架!!

最後食左件甜品就ok喇!

最後...原來係表哥埋單

2700十個人

好彩我地係有折

無嘅話一個人要三百幾呀...

............................................

番到屋企5點幾

我地係下午食架∼費事夜晚啦∼

貴成100蚊...

到好似10點幾

食晚餐...

估下係咩(得我同father食..)

睇唔睇到呢∼

無錯!就係一大碗生菜同兩條蟹...柳喇

一條比我食左...

雖然今日食左自助餐啫

但而家都唔洗咁呀!!

不過得我同father食...碗菜都夠

好彩我不嬲都唔食飯...

有時我先會食

而家先發覺食自助餐嘅後果....

不過都夠啦∼

一路食野一路同人MSN

傾傾下..

我地講d唔知咩野

佢問我係咪唔(鋸)

我話擺明係啦∼

佢竟然話飲汽水

最多我請

雖然我知佢唔係講真...但我毫不客氣咁話

好呀!!xx號比我呀!

佢到時一定唔記得啦∼

我都會扮唔記得比野佢架∼

大佬!今日佢大哂咩

不過佢一定話係喎

唉!仲未諗到送咩比何德呀!!

唔通真係送xx比佢咩

雖然真係襯佢...

唔講喇..係咪睇死你地呢∼一定無人睇得哂啦

發表時間:2007-08-16 12:09 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]