❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



數學補習班...... 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 呢幾日都無打到

其一係因為我唔得閒啦~

其二大家都估到啦-我太懶喇!!

...............................

琴日同今日都喺南官度補數

本來以為一定係好無聊嗰d

點知.....係超搞笑

我地嘅導師以前都係讀南官,佢而家好似係讀緊科大會計系2年級

佢應該二十幾歲度啦∼

但佢話自己六十幾喇!!

佢叫MAX或麥斯

之後佢叫我地唔好讀錯音

(希望大家明啦)

...............................

本來我係呢班

但唔知點解無我個名

之後琪叫我唔好走

話等佢發覺先算∼

之後就快落堂佢知道左啦...

之後佢問我想唔想留喺呢度,我話想

佢就比我留低lu!!

佢真係好搞笑

不過我唔講咩事啦

講今日啦∼!

.................................

今日麥斯蔡幫我地分完組之後

問我地點樣可以用一張PAPER

"粒"過去成個人度

我地組全部人都係讀官小嘅6A班

之後我地組個女仔諗到一個方法

麥斯蔡又問我地點樣粒兩個人

佢教完我地個方法之後,

我地整啦∼

之後我地組嗰個女仔

唔知整左D咩出黎∼

我地攞比麥斯蔡睇

佢睇完之後粒左落佢個頭到

之後又喺到扮如花≧▽≦

咁啱另一班嘅人出左黎

麥斯蔡就立即除哂個如花look嘅野

喺度扮教書∼

馮景峰同馮俊文喺出面見到個黑板寫住"ar  sir  甩褲組"

佢地係咁笑

因為有一組個名叫ar  sir甩褲組

而我地個組名叫咩???

就係........登登登登!!!

"麥斯蔡"

我地次次答問題講組名

呀Sir都問~

你叫我定講組名呀!!

總之好好笑啦∼

最後麥斯蔡同我地玩killer

佢話d人係咁講:"黑蚊蚊...捉依因...生埋房門玩killer"

佢講完之後話:都唔押韻ga~

我做左一次killer

有個人死左之後係咁話比人知邊個係killer呀

否則都無人知道我係killer

得6a班嗰兩個同學知咋

聽日再介紹下佢啦~

要講嘅話一定講唔哂呀!!o(≧ω≦)o

不過佢都有教我地嘅∼

聽日再講啦∼

一定好好笑架聽日都

發表時間:2007-07-20 09:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



今日去左睇戲呀!! 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 呢個星期嘅1至5都好忙∼

諗住今日可以訓耐D

因為琴日5點幾先訓....

點知..

小婉問我去唔去睇戲

因為太耐無睇戲喇∼所以答應左

..................................

我地(我同小婉,龍哥,卓斌,聰,葉智,曾華)去睇2:20

但約左12點等∼

所以行去屯市度行街街∼

我地男有男行,女有女行

之後小婉次次打比龍哥佢地

佢地次次都話喺麥記∼

搞到我地好無奈...

途中見到〔蔡詠欣〕(唔知係咪呢個〔詠欣〕)同佢個FD∼

.................................

2:20lu!!

班男仔差d遲到,因為佢地去左陽光度∼(唔知咩黎?繼續睇啦∼)

〔〔哈利波特〕〕好搞笑,又刺激

其實我地好似係玩多過睇戲咁囉。

我地龍哥係咪傳我副眼鏡黎睇∼

之後我叫小婉用副眼鏡黎睇...

點知龍哥過左一陣就叫小婉比佢帶..

唉!!最衰寶賢睇左∼

真係想佢都黎埋呀∼

..............................

睇完戲,葉智佢地問我地去唔去陽光..網吧

我地就去左.........一邊坐,一邊睇佢地打喇

佢地係咁狂玩勁舞同HP囉∼

曾華玩勁舞超勁,勁快∼

佢地超搞笑囉∼

今日都好玩,但真係好搞笑囉!!

發表時間:2007-07-16 11:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



中學註冊.... 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 7月12日......中學註冊

註冊嘅日子到喇∼

我地揀左兩點去南官註...

仲以為好多人揀早上去註,兩點就點少人d

點知......

都幾多人架!!oh!

.................................

我發覺嗰度d人好nice呀∼

其是係d 女仔∼真係好好人呀!!

註完冊之後,買左兩件校裙

諗....諗住走嗰陣

有個姐姐問我地買唔買佢地自己設計嘅袋

10蚊∼買左lu

落度地下嗰陣,有兩個姐姐問我地買唔買舊書

之後我地買左一本C.H

唔明我講咩?

費事打咁多字嘛∼即係買左本中史書同3,4本唔知咩∼

之後攞左佢個手提∼呵呵!!

...............................

番到屋企,睇左南官學生嘅作文

竟然比我見到嗰個南官姐姐篇文!!

我地話嗰個姐姐好靚女,呀哥即刻話:

你應該攞佢MSN嘛∼

之後佢知我攞左佢手提,叫我打比佢,約佢出黎...

無奈........

發表時間:2007-07-16 11:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]