| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
數學補習班......  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
呢幾日都無打到
其一係因為我唔得閒啦~
其二大家都估到啦-我太懶喇!!
...............................
琴日同今日都喺南官度補數
本來以為一定係好無聊嗰d
點知.....係超搞笑
.
.
.
.
我地嘅導師以前都係讀南官,佢而家好似係讀緊科大會計系2年級
佢應該二十幾歲度啦∼
但佢話自己六十幾喇!!
佢叫MAX或麥斯
之後佢叫我地唔好讀錯音
(希望大家明啦)
...............................
本來我係呢班
但唔知點解無我個名
之後琪叫我唔好走
話等佢發覺先算∼
之後就快落堂佢知道左啦...
之後佢問我想唔想留喺呢度,我話想
佢就比我留低lu!!☺
佢真係好搞笑
不過我唔講咩事啦
講今日啦∼!
.................................
今日麥斯蔡幫我地分完組之後
問我地點樣可以用一張PAPER
"粒"過去成個人度
我地組全部人都係讀官小嘅6A班
之後我地組個女仔諗到一個方法
麥斯蔡又問我地點樣粒兩個人
佢教完我地個方法之後,
我地整啦∼
之後我地組嗰個女仔
唔知整左D咩出黎∼
我地攞比麥斯蔡睇
佢睇完之後粒左落佢個頭到
之後又喺到扮如花≧▽≦
咁啱另一班嘅人出左黎
麥斯蔡就立即除哂個如花look嘅野
喺度扮教書∼
馮景峰同馮俊文喺出面見到個黑板寫住"ar sir 甩褲組"
佢地係咁笑
因為有一組個名叫ar sir甩褲組
而我地個組名叫咩???
就係........登登登登!!!
"麥斯蔡"
我地次次答問題講組名
呀Sir都問~
你叫我定講組名呀!!
總之好好笑啦∼
最後麥斯蔡同我地玩killer
佢話d人係咁講:"黑蚊蚊...捉依因...生埋房門玩killer"
佢講完之後話:都唔押韻ga~
我做左一次killer
有個人死左之後係咁話比人知邊個係killer呀
否則都無人知道我係killer
得6a班嗰兩個同學知咋
聽日再介紹下佢啦~
要講嘅話一定講唔哂呀!!o(≧ω≦)o
不過佢都有教我地嘅∼
聽日再講啦∼
一定好好笑架聽日都
|
| 發表時間:2007-07-20 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日去左睇戲呀!!  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
呢個星期嘅1至5都好忙∼
諗住今日可以訓耐D
因為琴日5點幾先訓....
點知..
小婉問我去唔去睇戲
因為太耐無睇戲喇∼所以答應左
..................................
我地(我同小婉,龍哥,卓斌,聰,葉智,曾華)去睇2:20
但約左12點等∼
所以行去屯市度行街街∼
我地男有男行,女有女行
之後小婉次次打比龍哥佢地
佢地次次都話喺麥記∼
搞到我地好無奈...
途中見到〔蔡詠欣〕(唔知係咪呢個〔詠欣〕)同佢個FD∼
.................................
2:20lu!!
班男仔差d遲到,因為佢地去左陽光度∼(唔知咩黎?繼續睇啦∼)
〔〔哈利波特〕〕好搞笑,又刺激
其實我地好似係玩多過睇戲咁囉。
我地龍哥係咪傳我副眼鏡黎睇∼
之後我叫小婉用副眼鏡黎睇...
點知龍哥過左一陣就叫小婉比佢帶..
唉!!最衰寶賢睇左∼
真係想佢都黎埋呀∼
..............................
睇完戲,葉智佢地問我地去唔去陽光..網吧
我地就去左.........一邊坐,一邊睇佢地打喇
佢地係咁狂玩勁舞同HP囉∼
曾華玩勁舞超勁,勁快∼
佢地超搞笑囉∼
今日都好玩,但真係好搞笑囉!! |
| 發表時間:2007-07-16 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
中學註冊....  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
7月12日......中學註冊
註冊嘅日子到喇∼
我地揀左兩點去南官註...
仲以為好多人揀早上去註,兩點就點少人d
點知......
都幾多人架!!oh!
.................................
我發覺嗰度d人好nice呀∼
其是係d 女仔∼真係好好人呀!!
註完冊之後,買左兩件校裙
諗....諗住走嗰陣
有個姐姐問我地買唔買佢地自己設計嘅袋
10蚊∼買左lu
落度地下嗰陣,有兩個姐姐問我地買唔買舊書
之後我地買左一本C.H
唔明我講咩?
費事打咁多字嘛∼即係買左本中史書同3,4本唔知咩∼
之後攞左佢個手提∼呵呵!!
...............................
番到屋企,睇左南官學生嘅作文
竟然比我見到嗰個南官姐姐篇文!!
我地話嗰個姐姐好靚女,呀哥即刻話:
你應該攞佢MSN嘛∼
之後佢知我攞左佢手提,叫我打比佢,約佢出黎...
無奈........ |
| 發表時間:2007-07-16 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 70 | »
|