❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



今日...笑死人喇 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

大家睇左我之前打篇日記先睇呢篇啦∼
今日lunch好搞笑...
9.18=]

朝早同婉一齊搭車
傾計傾計加傾計
番到去...
我開冷氣,開完之後唔知邊個話:
嘩!你番黎拿...多謝哂你呀
無奈.....
之後上堂上堂再上堂!!
超級眼訓~

今日嘅日記主角-!unch
M叫左s入去1a
話佢隔離嗰嗰個男仔唱歌...
s入左去..我就冒住生命危險入去
之後我入到去∼S話我面紅
我唔信!!我點會面紅呀∼
我跑得耐先會面紅啫!我唔會面紅架!(心虛中)
〔但又好似有喎〕

入到去...個男仔真係唱歌
我本來都好似佢地咁一路聽一路笑
但聽聽下竟然諗:
佢真係個腦有問題嗰d人黎架?
之後我係咁問人...
但佢地話:唔知呀∼但如果真係南官都唔會比佢入啦!
其實我都同意架!
行行下,媽媽望住我
之後我好似平時嘅反應咁:
一路嗌一路躲喺人地後面
咁啱梁嘉寶同譚入左黎
我就躲左喺梁後面
譚仲要係咁話:媽媽呀!媽媽呀!
有幾次都撞到媽媽(唔係真係撞到)
不過一個班房有幾大呀∼見唔到先奇
之後我想走人啦∼
點知次次M都番左黎,又推番我入去!(無奈_)
我去番聽個男仔唱歌啦∼
我想聽下佢唱彩雲國物語op
佢就比左張<點唱paper>我
之後我唔點啦,佢話:唔寫呀...唔點就算啦!
聽完呢句我竟然即刻想喊!
但都喊到∼唔通無啦啦喊比人睇咩!
平時已經傻傻地而家仲無啦啦喊
人地送我入青山添呀

仲有好多搞笑野...
呀係!S比譚咀呀!
不過好彩淨係咀到面,唔係嘴∼
s即時傻左咁!笑死∼
同埋嫲嫲的口水(其實係飲水嗰d水)

唔講喇!真係覺得個點唱男好慘
但佢好似好開心咁...
下年想同佢一班呀!

發表時間:2007-09-19 07:55 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



物理治療!嬲死 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日好搞笑呀!!
不過講左琴日先啦~
激死人喇!!

9.17=]
同婉一齊番學
勁早去到屯門西鐵站...
7點30分去到但竟然7點50分先搭到車
因為太多人,逼唔到入去
我望住6,7架車走...
無奈...

放學
要趕去屯門e院做物理治療
做完之後個物理治療師叫我地比番張野去骨科
之後嗰d人竟然幫我量血壓嗰d野
話如果排期睇急症骨科都要睇e生先~
佢都白痴架!
搞到我同呀媽等左4個鐘先睇得...
麻(很)煩!

我等緊嗰陣見到有個著呂明才(?)校服的女仔
行緊佢d  fd到
之後有兩個外籍男人色迷迷咁望住佢
咁個女仔同d fd出左去
嗰兩個男人竟然跟住出
之後我地等左好耐都未得...
就去e院嗰到食野啦∼
點知我地行過去嗰陣,見到其中1個男人跟住佢地
仲做哂動作咁...無奈
之後個女仔同嗰幾個fd知道就狂走
個男人跟跟下都唔跟囉!
我o哂咀...

之後番到等啦...
等等下我地去X光室嗰到坐
因為嗰度清潔d同光d
我呀媽去左睇到幾多號啦∼
之後佢番黎同我講有個男仔喺度嘈...
so我就去左<睇戲>喇!
想知詳情?
問我啦∼
我仲有兩篇日記要打呀
費事打咁多....

發表時間:2007-09-18 11:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



無聊的生日.... R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日呀哥生日呀!!
佢自己就hapi啦∼
又睇戲又食壽司...
佢唔番黎食,搞到我無得食蛋糕...
竟然自己享受...
真係衰衰喇!
今日我無出街,悶死了!

唔知係咪慣左早起伸...
今朝竟然6點幾起伸,8點幾又再起伸......
最後10點起伸(由於琴日超攰)
食完早餐之後玩電腦,玩玩下...
竟然有人加我...
嗰個竟然係F.2嘅王銘輝
勁搞笑...

同佢講講下...
佢竟然邀埋陳頌賢
我覺得聽日番學我會死
同佢地講講下...
佢地無啦啦內鬨(?)
所以同婉傾電話
傾左1個鐘...

又同王銘輝講左陣野
佢有一句...
驚死我呀!!
之後陳頌賢竟然ADD我問功課...
問問下先知佢做錯每週一作!
笑死我同婉!(笑死我,但唔知婉係咪)
之後同佢講左樣野
佢嚇到off左...

之後同婉再傾左陣
王銘輝竟然呷醋呀!!

今日呀哥生日無野做係今日嘅總結

發表時間:2007-09-16 10:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]