| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 10年先有一次的日記 |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
咁耐先打一次真係唔好意思喇!!
因為我真係太懶喇~比王銘輝話我呢個所謂嘅日記係年記添.....
上次送禮物事件唔講喇....激死我呀!!
今朝起伸...發覺婉琴日sd左個訊息黎!!
原來佢d貓無啦啦發左癲(婉唔介意我咁話你d貓嗎?)
佢驚到差d喊....真慘~
如有愛貓之人睇到我個日記....幫我諗下點解會咁
今日又要補課喇!!敏2 打左黎...問我喺邊
之後約左喺兆康一齊番....當然有女班長-----詩啦~
茵都約左婉....
之後佢快過敏2 佢地...但佢話要買包
點知敏佢地到左....我地一齊入左架車
平時614P會等一陣先開車
點知今日無等就即刻開車....搞到茵無得上~
番到學校....今日都無上堂ge~
淨默書...個個出哂貓~
麥斯蔡諗住叫我地唔好出貓....仲搶我地本野
之後我攞住本<YES!>話:唉~比你睇喇
因為佢之前諗住攞黎睇我唔比...之後佢話好
就無理到我地喇~呵呵!
補完....
又係去M記食野~
同婉換左衫....我件衫好樣呀!!!
食完野之後....我,婉,詩,敏2,茵,Mani一齊去建生間陽光打機
但婉淨係睇.....
打完機去打波,,,敏2 要去西人英語
得我..詩同婉
玩左3個字都無....fish黎左~
打左一陣波....去玩千秋~好好玩呀
玩玩下個陳頌賢無神神打黎
講埋哂d無聊野...無奈!!
敏2 去完西人英語黎左....
一陣又番屋企,,,佢嘅行為搞到我好無奈
我地諗住去YTT打多陣波
點知....遇到班應該係飛仔嘅人
我地就去對面打,,,,點知我見到佢地又跟黎
我咪話走囉~費事啦!!
番到頌富....同婉一齊去商務
點知搵唔到WE 1同2
不過算啦婉....你搵唔到我借比你都得
因為我覺得借小說比你同詩係最安全架!!
同埋我地係fd嘛
之後再去扭yes咭~
搞錯呀!!扭左咁多張都無黑澀會同Lollipop
好唔開心唷!!!
|
| 發表時間:2007-10-06 09:36 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 補打中秋=]會唔會太耐?! |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
中秋節快樂呀!
而家先講呢句會唔會太遲?
但我真係太懶喇!想打又唔打!呵呵
搞到最後都無打到!無奈∼
9.25=]
番學無咩特別...唔講!
放學,同詩,思敏,婉,Mani去左屯市行街
行行下去左間扭蛋鋪到扭蛋蛋
扭左兩隻!好得意唷!有一隻唔知係雀仔定係鴨定係雞仔
所以我叫佢(雞鴨雀仔)
行完街敏要食飯..我去左詩屋企..婉要去藍地..Mani就要番屋企lu~真慘
喺詩屋企.....同佢媽咪<傾>左好耐
之後敏話食完飯,我同詩就落去..諗住一路玩蠟燭一路等婉黎
點知點極都點唔到第一枝蠟燭...好彩見到我呀媽
叫佢幫我點第一枝蠟燭!!呵呵
婉黎到...我地仲見到梁秋Ying
玩玩下我同詩去買野食
最後決定買最有用嘅食物-杯麵!
食食下,詩話:呢度好似得我地一路玩蠟燭一路食杯麵咋喎∼
即刻笑死我!因為真係得我地4個咁樣...
之後我又同婉去買野飲,最後買左jolly sandy
我攞住個膠袋...入面有4罐jolly sandy...我覺得我好似d讀唔成書嗰d女仔咁
因為我同婉係著住校服的''
我地飲飲下...敏話:你頭先好似d失戀,想上去整醉自己跳樓自殺但又唔識飲酒嗰d女仔...所以買差唔多無酒精成份的jolly sandy!!
佢講完之後...我都覺得架!
我地最後用d蠟燭整左個好樣衰嘅"FD"
就去掟螢光圈喇!!好開心唷!
我掟第一枝第一次就掟到喇!!!^^lunky!
但unlunky嘅係...竟然見到鄭嘉豪同佢d好朋友
佢仲叫我地幫佢keep住個月餅盒~
我彩佢都傻呀!!!87咩
YaN都黎埋,,同我地一齊反!!
最衰王銘輝佢地煩住哂!!
我比呀爸煩同比呀媽鬧已經夠嬲架啦!!
佢地仲要打我個電話黎搵婉喎!頂佢!
我仲唔夠煩咩~打黎講埋哂d無聊野!
我咪係咁爆粗鬧x佢地囉!!!
就好似婉喺qooza度話:佢已經火,,,仲要比佢地煩- -火上加油!!系甘爆粗
係講緊我呀!!!
之後11點幾番搭車番屋企~
不過呢∼今個中秋節係最hapi架!!! |
| 發表時間:2007-09-29 09:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
|
| 發表時間:2007-09-21 10:38 PM |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 70 | »
|