❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



補打.....就完喇 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 南官嘅補數班完左喇!!

不過我都要講番琴日發生咩事先∼

其實都有d唔捨得

我係唔捨得咁好玩嘅堂啫

唔好搞錯∼費事又有人話我啦!!

呢件事下一篇先講...等下先啦......哈哈

...............................

今日對番之前折磨我地嘅變態卷

都ok啦∼開頭

之後就錯好多....因為我講過

我真係唔係幾識d正負數同正負方程嘛!!

佢就偏偏出呢d...唉!

對完之後我地有片睇呀!!

就係麥斯蔡跳傘嘅片段喇!

好刺激架!

最慘都係幫d人錄片嘅人....

因為佢都又跳.....不過我諗佢係d專業人士

麥斯蔡比完我地睇之後仲要玩拍賣

"原價1600蚊...見同你地咁熟~800蚊?唔洗...400蚊都唔洗....100蚊都唔洗..99蚊賣比你地"

仲話集體訂購有"電視框",即係有折

佢講集體訂購嘅時候仲要望住我地囉~即係叫我地買啫...

...................................

我唔記得左麥斯蔡做咩出左去

之後隔離班d人出左黎

"佢"喺度問做咩

之後等我地班另外兩個都知道"佢"嘅女仔發覺到

"佢"已經喺麥斯蔡隔離喇!!!!

之後我就拉住麥斯蔡件衫,之後叫佢番班房喇!!

”佢”地應該好無奈囉我覺得!!

最後我地影左個大合照∼

我先發覺鐘塋塋真係好高呀!!

班男仔話好似畢業...

不過都幾似呀!!

唔講喇!!

聽日先講番今日嘅事啦∼

因為我真係打唔落去呀!!

我諗係我地班同BOBO都知咩事啦∼

好喇!88

  

發表時間:2007-08-08 12:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



8月2日 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

繼續我嘅補打旅程喇

呢日真係好好玩呀

教左一陣正負數方程

而家開始明喇∼

之後再教左方程嘅英文文字題∼

我覺得都ok容易啦∼

好!講番最好玩嘅遊戲時間喇!!

...............................

麥斯蔡今日同我地玩左兩個好好玩嘅gm呀!!

好刺激呀!不過我地個個都出貓

知哂自己個號碼...

輸左嗰3個要去隔離班搵白痴莫

之後話:"我愛....白痴莫!!"

不過佢又影喇∼

如果係佢輸我地影佢嘅話佢會點呀!!

白痴莫聽完之後,指住麥斯蔡話:哦!!你死喇!你聽日唔洗番喇!

真係好好玩架!!

唔打咁長喇,費事次次都睇死你地啦

發表時間:2007-08-05 03:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



又要補打喇!! R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

第二日呀媽叫我唔好番學∼

但我都堅持要番...係咪好乖呢!

因為我真係唔係好明d正負數方程嘛∼

..............................

番到去...

遲到,係我第一次嘅遲到∼

大佬∼病到死下死下咁喎

如果唔係我呀媽同我一齊我一定唔記得落車呀

夠鐘食藥∼

我連嗌麥斯蔡嘅聲都唔夠喇∼

唯有扮有禮貌咁舉手叫佢啦!!

我講野太細聲

佢行到過黎問我做咩,我話我食藥

佢聽錯左,之後話:吓!你死左?

之後我就怒啤佢喇∼

過左一陣,本晴打比我

問我得唔得閒,我話上緊堂,但可以繼續講∼

之後佢話:有無搞錯呀∼咁都得

聽完晴晴把聲,真係人都精神哂啦∼

..............................

玩遊戲時間...

麥斯蔡本來諗住教我地一班人玩【廣東炒麵】

但我地講到去黃樂琪同盧(詠心)嗰兩個超靜嘅女仔度...

就停左喇!!!

所以無玩..之後玩左好多白痴野∼

咩海帶海帶(猜枚黎嘅..但d動作好87囉)

同埋都係猜枚,不過係牛肉粥,魚片粥嗰個

我諗你地都應該識∼

中二嗰d排球隊勁搞笑∼

最後玩xx嘩,之前玩過∼

杜海珊(c姐)勁搞笑

陳芷攸同黃+敏提佢要嘩佢先嘩∼

麥斯蔡喺度話:你地個fd呀!!

之後又話佢好似機械人咁

笑....笑左好耐∼夠鐘lu

整番好d桌椅就走lu∼

但真係好混亂,所以我同麥斯蔡就一齊整番好哂d野喇

好!走人lu∼

同好多人一齊搭車呀!!!

 

發表時間:2007-08-05 03:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]