❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



補打....補打...喔!!!xd R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 唔好意思呀~

呢幾日無打到日記

因為我病左幾日呀...(可憐Y_Y)

但無咁辛苦嗰幾日我又太懶,所以無打lu

講番病嗰日先啦∼

雖然唔係幾記得係邊日

............................

又係麥斯蔡嘅堂喇∼

不過唔記得左上過d咩同玩過d咩喇!!

3個鐘之後...

同同學去左食麥當當∼

但其實我一起伸就覺得個喉嚨唔係幾舒服

食完之後....

開始覺得好似喉嚨痛∼

番到屋企....就發覺自己個喉嚨已經紅到不得了喇!!

連功課都無做到

但我唔係去玩呀∼

我連電腦都唔開喇∼睇我病得幾恐怖!!

之後連續幾日食野都痛到爆呀!!!

但我無睇e生,淨係配左之前喉嚨痛嗰陣d藥黎食....

下一篇再講..費事打咁長

發表時間:2007-08-05 02:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



大家都估到講咩啦 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日又係補數.......

其實唔洗我講大家都估到啦∼

今日超悶呀∼

竟然教方程,最搞笑係有d人竟然未學過

仲要係正負方程囉...

最憎就係正負數架喇

而家方程都係,真係比佢玩死喇

期間....

麥斯蔡講左d唔應該講嘅野

但唔講係咩啦

不過我諗xxx都會喺佢個xanga度講出黎架喇

麥斯蔡真係抵死...

.............................

兩粒鐘之後又係玩遊戲嘅時間喇!!!

但由於麥斯蔡諗唔到玩d咩新gm....

so要玩番大風吹

佢之前竟然問我地玩唔玩”老師話”呢個咁87嘅gm

我地梗係唔玩啦∼所以最後決定大風吹

佢又話咩一路玩一路諗

但我地最後係玩大風吹玩到放學囉

................................

放學麥斯蔡請食雪條

但我唔要...

搭車嗰陣見到陳琳鈞同陳紫晴

之後我同陳紫晴一齊落車,

佢轉去搭507

我就搭751

但其實我地都係住天水圍囉

因為佢話要轉西鐵,但我係一程過

so分開左lu∼

雖然我搭緊架好少人嘅車

但都係放棄搭車

因為....

我要去屯市同杯渡

打完比呀媽之後就開始我自己嘅旅程喇∼

行行下竟然發覺自己已經買左好多野

好彩我日日都帶住個銀包啫∼哈哈

再行行下,竟然比我見到一個人.....

一個我超級唔見到嘅男仔.....

之後我就即刻掉頭走喇

希望佢見唔到我啦!!

番到頌富..

我又去商務睇野喇

我懷疑我買野買到上癮囉∼

之後喺商務買左一枝藍色原芯筆

本來想買本書架∼

但係...逗留喺屯市嗰度已經令我無咩錢錢喇!!

唯有下次先再買啦∼

反正咁近....

............................

幾經辛苦終於番到屋企喇∼

原來呀哥個fd黎左....

竟然攞我以前玩嗰d遊戲王卡黎玩∼

太87喇!!!

發表時間:2007-07-30 08:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



動漫........................唉 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 唔好意思呀∼

因為琴日係星期六

所以無上麥斯蔡嘅堂∼

直接d黎講

琴日無咩特別事發生過.....

所以琴日唔打喇!!

不過聽完,應該係睇完Bobo講之後

搞到我好想去動漫節呀!!!!

其實我想去動漫節+書展好耐架喇∼

但係一係無時間,有時間又無人去

我又唔想同屋企人去喎

咁鬼死悶....

真係想搵Bobo同Rainbow一齊去呀!!

但又未見過佢地.....

今年動漫好似好正呀!!

超多Jack呀!!

我仲想買穿越時空的少女

因為睇Gamewave好似有得買嘛

聽bobo講咁好睇

我諗一定會一得買ge!

就算今年去唔到..

中二或中三一定可以同d  喺中學識嘅fd去ge∼

算啦∼

唯有等下次啦∼

 

發表時間:2007-07-29 06:25 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]