| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 補打....補打...喔!!!xd |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
唔好意思呀~
呢幾日無打到日記
因為我病左幾日呀...(可憐Y_Y)
但無咁辛苦嗰幾日我又太懶,所以無打lu
講番病嗰日先啦∼
雖然唔係幾記得係邊日
............................
又係麥斯蔡嘅堂喇∼
不過唔記得左上過d咩同玩過d咩喇!!
3個鐘之後...
同同學去左食麥當當∼
但其實我一起伸就覺得個喉嚨唔係幾舒服
食完之後....
開始覺得好似喉嚨痛∼
番到屋企....就發覺自己個喉嚨已經紅到不得了喇!!
連功課都無做到
但我唔係去玩呀∼
我連電腦都唔開喇∼睇我病得幾恐怖!!
之後連續幾日食野都痛到爆呀!!!
但我無睇e生,淨係配左之前喉嚨痛嗰陣d藥黎食....
下一篇再講..費事打咁長
|
| 發表時間:2007-08-05 02:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
大家都估到講咩啦  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日又係補數.......
其實唔洗我講大家都估到啦∼
今日超悶呀∼
竟然教方程,最搞笑係有d人竟然未學過
仲要係正負方程囉...
最憎就係正負數架喇
而家方程都係,真係比佢玩死喇
期間....
麥斯蔡講左d唔應該講嘅野
但唔講係咩啦
不過我諗xxx都會喺佢個xanga度講出黎架喇
麥斯蔡真係抵死...
.............................
兩粒鐘之後又係玩遊戲嘅時間喇!!!
但由於麥斯蔡諗唔到玩d咩新gm....
so要玩番大風吹
佢之前竟然問我地玩唔玩”老師話”呢個咁87嘅gm
我地梗係唔玩啦∼所以最後決定大風吹
佢又話咩一路玩一路諗
但我地最後係玩大風吹玩到放學囉
................................
放學麥斯蔡請食雪條
但我唔要...
搭車嗰陣見到陳琳鈞同陳紫晴
之後我同陳紫晴一齊落車,
佢轉去搭507
我就搭751
但其實我地都係住天水圍囉
因為佢話要轉西鐵,但我係一程過
so分開左lu∼
雖然我搭緊架好少人嘅車
但都係放棄搭車
因為....
我要去屯市同杯渡
打完比呀媽之後就開始我自己嘅旅程喇∼
行行下竟然發覺自己已經買左好多野
好彩我日日都帶住個銀包啫∼哈哈
再行行下,竟然比我見到一個人.....
一個我超級唔見到嘅男仔.....
之後我就即刻掉頭走喇
希望佢見唔到我啦!!
番到頌富..
我又去商務睇野喇
我懷疑我買野買到上癮囉∼
之後喺商務買左一枝藍色原芯筆
本來想買本書架∼
但係...逗留喺屯市嗰度已經令我無咩錢錢喇!!
唯有下次先再買啦∼
反正咁近....
............................
幾經辛苦終於番到屋企喇∼
原來呀哥個fd黎左....
竟然攞我以前玩嗰d遊戲王卡黎玩∼
太87喇!!! |
| 發表時間:2007-07-30 08:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 動漫........................唉 |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
唔好意思呀∼
因為琴日係星期六
所以無上麥斯蔡嘅堂∼
直接d黎講
琴日無咩特別事發生過.....
所以琴日唔打喇!!
不過聽完,應該係睇完Bobo講之後
搞到我好想去動漫節呀!!!!
其實我想去動漫節+書展好耐架喇∼
但係一係無時間,有時間又無人去
我又唔想同屋企人去喎
咁鬼死悶....
真係想搵Bobo同Rainbow一齊去呀!!
但又未見過佢地.....
今年動漫好似好正呀!!
超多Jack呀!!
我仲想買穿越時空的少女
因為睇Gamewave好似有得買嘛
聽bobo講咁好睇
我諗一定會一得買ge!
就算今年去唔到..
中二或中三一定可以同d 喺中學識嘅fd去ge∼
算啦∼
唯有等下次啦∼
|
| 發表時間:2007-07-29 06:25 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 70 | »
|