| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 感謝學校... |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
halo∼我又番黎喇!!∼
呢幾日學校放假,超正∼so我要感謝學校囉!!
星期六係家長日,本來我係8:00am要去到學校,但我同呀媽早左,7:50am已經去到,諗住我會係第一個啦∼點知我見到彭子麒同陳洺瑜同佢地的Dad&Mum已經到左,好無奈∼
之後Mary都到左lu,我地係咁話:搞錯呀,彭子麒咁耐架,唔洗同佢講咁多野啦!!∼
哈哈!!好白痴∼
等左巧耐,終於到禾喇!!
石老師話我係Band 1,係頭十名,仲好前添(唔係禾咁得戚架∼石老師係咁的語氣嘛)
之後選校嗰度唔好提喇∼
去完家長日,我同Mum去左蔡意橋嗰度食野剪頭髮,個頭都ok.....7架∼唉
之後後完d野就走lu∼
嗰日既行程就完lu!!∼
|
| 發表時間:2007-05-01 01:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
愚人節真快樂!!  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
各位唔好意思呀!!之前個密碼唔記得左so無打好多個星期!!今日愚人節竟然入到,真係一個好禮物!!!
琴日好開心呀!!同婷,儀,寶去街,搞笑!
不過我打算唔再打日記因為我而家已經開始寫日記喇!!!不過有時間都會上黎ga!!!
好喇∼唔講@@88 |
| 發表時間:2007-04-01 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 回顧教育營2 |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
第二日:
第二日食完早餐之後,啲行程都同第一日差唔多~
但係我地A組要攀石呀!!
我有畏高,但係同啲牙sir講咪又係要攀∼
之後我係最後一個女仔攀,一路攀一路喊∼唉!!明明畏高架嘛!
攀完就即係落黎攬住佢喇!!!之後呀sir叫我唔好咁激動∼哈哈!
之後食午餐,一路食野一路望住個陳子傑嗰種感覺真係好好架∼你會食唔落啲飯
食完野,我地嗰組去遠足∼行到好攰呀!!
行左好耐,終於番到營地喇!!
食完晚餐,今次我地去觀星,毛sir勁搞笑呀!!
寶賢話佢次次見到嘅星都係粉紅色,搞到我o哂,又無奈囉!!
到第三日:
最後一日喇!!!
玩左一個<好變態>嘅遊戲(我諗唔到有咩形容詞形容呢個game)
呢個遊戲有需要團體精神,如果我地組其中一個人唔合作,攀牆嘅嗰個隊員就會跌落地下架喇!
食完我地嘅<最後的午餐>之後要走lu!!
雖然覺得啲牙Sir有啲惡,但係都好唔捨得佢地呀!!
之後又再行嗰段路,搭車番學校
搭車期間,佢同何政德佢地係咁講何智滔啲野∼
好搞笑呀!! |
| 發表時間:2007-02-16 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 70 | »
|