❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



聽日家長日呀!!!!! 不安 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

唉!!!聽日呢個<大日子>,好多人都唔鐘意∼

因為有啲同學成績唔好,真係唔想面對現實- . -

名次高嘅同學當然開心,但係成績唔好嘅同學都唔好氣餒喎!!!!仲有一個呈分試,喺嗰次再努力就得啦啦!!!!!

但係我就係勁唔鐘意嘅同學喇∼雖然我啲成績唔係差,但係都唔係好喎!!!

唉!我成日同彭子麒,婉婉仲有張永昕玩,同埋傾計

今次啲操行一定好低,可能得乙-咋,我地玩嗰陣又笑得好大聲喎∼又成日比老師叫

唉!!死期到喇∼真係死囉!!!慘慘啊!!

聽日我話你地知我攞第幾名啦∼(一定好低囉)

聽日先算啦,講番今日先∼

今日都無咩事發生,只不過我又欠功課喇,可能就快要留堂

點解?我地學校有個家課政策,如果喺某段時間入面,你欠功課多過4次或者4次,就要留兩個星期堂,留堂做咩?做功課囉!!!

我而家已經欠左3次喇∼差一次,真係死喇∼

之後放學彭子麒話想飲珍珠奶茶,但無錢(都唔知係咪真)所以叫我借2蚊,點知佢無啦啦話借4.5蚊,唉∼無錢喇我!!(講笑,其實今日帶左好多錢)之後就借左比佢啦,本來4.5蚊嘅,但係嗰個收錢嘅人話5.5蚊

不過算啦∼之後見到婉婉,諗住走人

我問婉婉:彭子麒去左邊呀∼

之後婉婉話:又入左去喇∼

我地都唔知佢做咩,咪走囉,之後後面無啦啦有人比一蚊我,原來係彭子麒

佢話咩:4.5咋,嗰個人以為我支冰條都係喺佢間野度買

之後我咪哦左一聲,同婉婉,佢一齊上去輕鐵站囉∼

我竟然會覺得彭子麒無啦啦打我∼=_=

之後婉婉話:佢一手攞住支冰條,一手攞住罐珍珠奶茶,點打你呀

喺輕鐵站見到Nicky,就同佢一齊搭車留天水圍喇∼

我喺架輕鐵入面會無啦啦傻笑,真係覺得自己神經失常呀!!!!

好喇∼今日都打得最多,聽日話你地知考第幾名!!!88

發表時間:2006-12-08 11:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



[ 此日誌受密碼保護 ] R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2006-12-08 11:54 AM


Bab1`be Happiiiiii;]



∼Rainbow∼ 愉快 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

好開心呀!!Rainbow申請左個Qooza blog喇!!!!以後我地就可以交換日記睇喇∼
  等我講下Rainbow係邊個先,其實我都唔識佢架∼我都唔記得喺網上邊個途徑識佢lu!!不過我覺得佢好好人,我有咩唔開心,佢都會同我傾計架!!佢大我一年,但係佢成日都當我係佢朋友咁∼雖然係喺網上面識,但係佢比我一啲喺學校識嘅朋友更加關心我,對我好好架!!
  我同佢成日都去對方嘅畫板畫畫,佢畫啲畫好靚架∼但係佢成日都話我畫啲畫靚啲∼佢真係謙虛呀!!!∼喺呢度同佢賣下廣告先∼應該得架可!!佢嘅靚靚畫板網址係:
http://freegb.hkultra.net/gb.php?id=luchialing  大家上去畫下畫啦∼佢啲畫真係好靚架∼

好喇∼今日講到呢度,希望Rainbow唔介意我喺個日記提佢啦!!!

發表時間:2006-12-03 06:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]