唉!!!聽日呢個<大日子>,好多人都唔鐘意∼
因為有啲同學成績唔好,真係唔想面對現實- . -
名次高嘅同學當然開心,但係成績唔好嘅同學都唔好氣餒喎!!!!仲有一個呈分試,喺嗰次再努力就得啦啦!!!!!
但係我就係勁唔鐘意嘅同學喇∼雖然我啲成績唔係差,但係都唔係好喎!!!
唉!我成日同彭子麒,婉婉仲有張永昕玩,同埋傾計
今次啲操行一定好低,可能得乙-咋,我地玩嗰陣又笑得好大聲喎∼又成日比老師叫
唉!!死期到喇∼真係死囉!!!慘慘啊!!
聽日我話你地知我攞第幾名啦∼(一定好低囉)
聽日先算啦,講番今日先∼
今日都無咩事發生,只不過我又欠功課喇,可能就快要留堂
點解?我地學校有個家課政策,如果喺某段時間入面,你欠功課多過4次或者4次,就要留兩個星期堂,留堂做咩?做功課囉!!!
我而家已經欠左3次喇∼差一次,真係死喇∼
之後放學彭子麒話想飲珍珠奶茶,但無錢(都唔知係咪真)所以叫我借2蚊,點知佢無啦啦話借4.5蚊,唉∼無錢喇我!!(講笑,其實今日帶左好多錢)之後就借左比佢啦,本來4.5蚊嘅,但係嗰個收錢嘅人話5.5蚊
不過算啦∼之後見到婉婉,諗住走人
我問婉婉:彭子麒去左邊呀∼
之後婉婉話:又入左去喇∼
我地都唔知佢做咩,咪走囉,之後後面無啦啦有人比一蚊我,原來係彭子麒
佢話咩:4.5咋,嗰個人以為我支冰條都係喺佢間野度買
之後我咪哦左一聲,同婉婉,佢一齊上去輕鐵站囉∼
我竟然會覺得彭子麒無啦啦打我∼=_=
之後婉婉話:佢一手攞住支冰條,一手攞住罐珍珠奶茶,點打你呀
喺輕鐵站見到Nicky,就同佢一齊搭車留天水圍喇∼
我喺架輕鐵入面會無啦啦傻笑,真係覺得自己神經失常呀!!!!
好喇∼今日都打得最多,聽日話你地知考第幾名!!!88
|