| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日去左街∼  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日同呀敏,詩詩去左睇狼羊物語
上次睇子狐物語嗰陣見到隻狐狸死左得呀敏喊,我都無喊
但唔知點解今次去睇狼羊會喊∼仲喊左三次呀!!
唔知係咪因為我上次係冷血呢!!
哈哈∼講笑咋
睇完戲我地就行去市中心行街街∼
去左青春無限(貼紙相鋪)睇下有無新機影
見到有好多人影部新機,我地就去上面嘅Photo Club 影啦!!
影得都幾搞笑,有一副我地係度扮鬼,細膽嘅我影完真係比張相嚇死囉∼
影完再落番去青春無限影部新機
部新機有張椅,格黎仲有d柱(係可以爬上去)
之後呀敏同詩詩就爬上去
影完之後你地係唔知佢地點解可以喺上面,仲整個v字手勢
影完貼紙相,佢地就陪我去No Name 買衫
選左好耐,先買到一件衫,ok架都∼
|
| 發表時間:2006-08-16 02:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
太好喇∼  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
我已經有好多日無上線,無打日記,無玩online game喇∼
今日我呀哥個同學幫我地整番好部電腦喇,真係好鬼多謝佢!
!而且我呀哥買左個唔知咩野,令到我部腦快左十幾倍呀!!
但係部電腦個喇叭就壞左∼
不過算啦!我遲d都會買番個喇叭∼
係喇∼
我聽日同d同學兼朋友去睇戲同行街街呀∼
你地放心,我一定會把我聽日的所見所聞話哂比你地知架!!
你地一定要睇喎∼ 我而家要執野喇∼881  |
| 發表時間:2006-08-11 12:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日又可以再玩電腦喇!!!!!  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
前兩日部腦又係咁囉∼開極都開唔到!!!!
而家終於開到啦∼打完我就要玩game架喇∼
你地唔好阻止我呀∼
琴日同呀敏,寶寶去咗睇子狐物語
我地見未夠鐘,就去行下街∼
最後我地個個都買咗兩支指甲油!!!
d顏色好靚架~又閃,正呀!!!
睇完戲見到Ainnie,之後就一齊去飲野∼
我覺得d野唔好飲囉∼不過是但啦!!!
飲完野,Ainnie同寶寶話要走先
咁我就叫呀敏打比詩詩問佢出唔出黎市中心∼
點知佢屋企
停水但詩詩話比我地知,有間新的貼紙相鋪,我地就上去睇啦∼
點知又見到寶寶同Ainnie
寶寶叫我地同佢地影張貼紙相
但嗰部機細到死,差唔多張張相都見唔到我個樣∼(咁又用咗10蚊)
過咗唔知幾耐,終於見到詩詩,我地影得好靚呀∼之後就散band lu~
我就去街
呀哥就去動漫節嗰度
我仲以為佢做咩咁有興致,可能係因為大眼有份參加個跳舞比賽∼
佢地仲影咗好多相呀∼
我部相機有大眼d相都係我榮幸!!!!呵呵
唔講lu~~我要玩game~
8811111我地遲d再傾啦~ |
| 發表時間:2006-07-29 03:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 70 | »
|