❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



終於都到呢一日啦~ 感動 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

唉~終於都到呢一日啦---番學。= =今日就要番學啦!!!
講開番學,因為新學期到啦~我要俾心機讀書!!!(咁即係點呀???)即係我唔會玩咁多電腦,唔會玩咁多電腦就即係唔會上日記啦~咁唔會上日記咪唔寫得日記囉~所以我就想話俾你地聽,我可能唔會日日或者隔兩三日就寫一兩次日記,可能一個星期只係寫一兩次架咋!!!~
敬請留意~不便之處,敬請原諒~

發表時間:2006-02-06 02:05 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



冇野做呀................................... 開心 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日冇野做~就答問題啦!!!!
.)人地通常點叫你?呀婷囉!!!一係叫全名
2.)1日會訓幾多個鐘?唔定架~假期就瞓10個鐘;要番學咪瞓7個鐘囉~
3.)星期日,鍾意留係屋企訓覺定出街玩?留係屋企,不過唔係瞓覺~係鐘意玩電腦
4.)你鍾意黃偉文多D定林夕多D?林夕
5.)聽歌,比較注意歌詞定旋律?歌詞
6.)用1首歌去形容你自己而家GE心情?我想愛就愛
7.)你而家有冇拍拖呀?冇~
8.)你男/女朋友告白先定你告白先?都話冇咖啦~仲問!!!!想傷害我嘅心靈呀???
9.)你鍾意你男/女朋友多D定佢鍾意你多D?都話冇咖啦~仲問!!!!想傷害我嘅心靈呀?
11.)你係自戀定自卑?即係點~唔明
12.)你鍾意天地長久多D定曾經擁有多D?對我而家暗戀嘅人就想
13.)做錯野時,,你怕道歉嗎?唔怕~講對唔住好慘咩!!!又唔洗死ga......
14.)係咪成日都唔交功課?一時時
15.)你覺得抄功課係錯事嗎?係!!!!
16.)你最討厭GE老師係邊個?冇  
17.)係咪成日遲到?唔係
18.)係咪成日都覺得自己黑仔?係架~
19.)有冇1個搞到你喊GE朋友?有時有d  fd無端端唔同我玩咪喊囉~
20.)做朋友,你認為乜野係最重要?誠實!!!!!!!!!!
21.)會唔會接受朋友對你GE批評?會~
22.)最好GE朋友講左個好大GE大話呃你,你會原諒佢MA?睇下係咩事啦~之後再下結論
23.)試過俾人搔擾未?試過!!!喺icq同msn試過~
24.)你覺得乜野係最令你煩擾?有~之前
25.)講1個你認為最有效GE減壓方法?聽歌
26.)會考你拎幾多分?我未讀到中學
27.)覺得自己能幹嗎?唔叻
28.)喜歡依賴定靠自己?大多數靠自己~
29.)有冇成日拎住部數碼相機影相?我冇數碼相機
30.)鍾意俾人影定自己玩自拍?玩自拍

31.)你部數碼相機係乜野型號?都話冇數碼相機
32.)點解你會買呢部數碼相機? 都話冇數碼相機
33.)你用緊邊部手提電話?Sony嘅k700i
34.)有冇諗住換?中3換~
35.)近排做過乜野,令你覺得最"N0R"?
36.)做完1件好"N0R"事之後,,你要用幾耐去忘記呢件事?
37.)有冇邊種外語,你係比較擅長?日文
38.)你信唔信"星座"?信架~
39.)你覺得自己似唔似你果個星座?少少啦~
40.)你覺得蔡依林有冇特登扮濱崎步?理得佢有冇呀~都唔關我事
41.)你有冇發過明星夢?有
42.)你覺得自己有乜本事去做明星?唔知~想做就做
43.)鍾唔鍾意唱K?超爆鐘意~~
44.)最鍾意唱邊個歌星既歌?容祖兒同Twins
45.)鍾意幾多個人1齊去唱K呀?8個
46.)鍾意NEWAY多D定加州紅多D?還是有其他好介紹?neway同red box
47.)點樣會令你覺得1個女仔係"姣婆"?成日纏住d男性
48.)如上,點樣會令你覺得1個男仔係扮型?冇
49,)邊個明星係令你覺得佢係"姣婆"?冇
50.)有邊個明星係令你覺得佢係扮型?黃宗澤
51.)最鍾意GE牌子?
52.)比較鍾意咩季節?Spring同夏天
53.)最鍾意GE動物? cats
54.)最鍾意GE商場?冇定
55.)最鍾意GE明星?twins同容祖兒
56.)最鍾意GE顏色?呢隻呢隻
57.)最鍾意GE電視節目? tvb嘅唱k小魚仙
58.)最鍾意GE雜誌?冇
59.)最鍾意GE人?唔講你聽
60.)最鍾意GE球隊?冇
61.)你妒忌心強唔強?超強
62.)容忍到你EG情人1腳踏2船嗎?如果我有情人嘅話一定容忍唔到
63.)講出你GE座右銘?我冇座右銘
64.)最常講GE粗口?我唔會講粗口

65.)講出你而家最想買GE野? 一個靚袋
66.)你鍾意地鐵多D定巴士多D?巴士
67.)你普通巴士多D定空調巴士多D?空調巴士
68.)你對ROAD SHOW有乜感覺?冇感覺
69.)你有最多邊隻牌子既衫? 唔定
70.)最多邊隻牌子既鞋?New balance
71.)你用邊隻牌子既護膚品? 我冇用到護膚品
72.)你用邊隻牌子既牙膏?黑人牙膏
73.)你用邊隻牌子既洗頭水?飄柔
74.)你用邊隻牌子既沐浴露? 唔定
75.)你用邊隻牌子既M巾? 我未有m
76.)你最肯花錢係邊1方面?買小說
77.)依家面前係1個你好憎GE人,唔該講句說話寸下佢?我唔會寸佢
78.)依家面前係你GE夢中情人,唔該講句說話"lum''下佢??我唔會講
79.)邊句說話會即時令你嬲爆?諗唔到
80.)兒時夢想同現時理想,相差大MA?係架
81.)有生以來,你做過乜野令自己最內疚?冇
82.)你信唔信有外星人?唔信
83.)你覺得地球人叻D定外星人叻D?我都話唔信有外星人咖啦~咁咪得地球人,咁梗係地球人
84.)你鍾意董建華多D定曾蔭權多D?兩個都唔鐘意
85.)你係香港人MA?我係
86.)你喜歡香港MA?唔鐘意
87.)為左香港GE下1代,你會唔會聽曾司長講,生3個?我唔會生,因為冇人會鐘意我
88.)你想你GE婚禮點樣舉行?唔會有人做我老公
89.)你想去邊個地方度蜜月? 日本
90.)你試過"愛到要生要死"的感覺未?未
91.)你試過係條街上面喊到7彩未?應該試過
92.)你討唔討厭狐狸精?好憎
93.)你試過遇上狐狸精未?未
94.)講出1個折磨狐狸精GE方法?點知呀
95.)對上1次係條街上面仆親係幾時件事?近日,不過唔記得幾時
96.)你覺得係條街仆親瘀D抑或俾人係條街勁大聲響你全朵瘀D?唔明你問咩
97.)你係男或女?女
98.)你係邊個生肖?pig
99.)你係邊個星座?白羊座
100.)呢個問卷係咪好好玩呢?80%

發表時間:2006-02-04 12:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



好精神呀!!!!~~ R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

~日期:1月30日   時間:凌晨2點幾~
你地係唔係覺得我好夜先瞓呢???

其實我有原因架~

等我大約地講一之次啦!

琴日,我夜晚8點定7點幾去我嘅姨媽屋企~

因為琴日係大年初一,所以我呀媽要我地去我姨媽屋企bye年。

新年,d大人一定會打下麻雀嘅~

不過我都知一定會喺凌晨6點幾先番到屋企咖喇!!!因為年年都係咁~

我姨媽屋企係冇電腦架~咁咩都冇,我可以做咩呢??

一係同我大表姐個女玩;一係就同我表姐個妹-倩華傾計~

咁佢算唔算係我表姐呢???我都唔知~

聰明嘅我一定會同倩華傾計嘅~點解?

因為倩華係一個6年級嘅學生,同佢傾計真係唔會悶架~

佢會同我傾好多嘢,例如學校入面嘅事啦~佢d朋友啦!!!

雖然我地兩個傾計都幾好笑,但係成10個鐘喎~點捱呀~

我地有時就同我大表姐個女玩,不過始終都捱唔到!!!

唔知點解,我去親我姨媽屋企,成日到到凌晨都唔覺得眼瞓架~

我同倩華到凌晨5點30分終於捱唔住啦~

所以我地瞓咗30分鐘~

唉~我而家好眼瞓呀!!!唔打啦886!!!~~

喺度祝大家學業進步~新年快樂!!!!

發表時間:2006-01-31 02:32 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]