| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今次死火喇!!! |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日要補課(正確黎講應該係叫聯課活動,不過都差不多),但我竟然完全唔記得囉,所以冇帶嗰本簿
上完聯課之後,校長入黎我地班同我地講左一陣野,都係話我地好多人冇帶本筆記本架喇,因為唔係淨係得我一個冇帶,都有50%嘅人冇帶
之後石老師又鬧我地喇∼∼好慘慘呀!!!
到左小息,係最開心嘅時候
因為可以練歌,對其他人黎講可能會覺得勁唔開心,因為冇得同其他朋友一齊玩
不過對我黎講,練歌...係好啲架!!
因為嗰隻歌勁好聽∼∼呵呵
好彩今日冇落番去集隊咋∼因為老師鬧人呀!!!
都係鬧冇帶筆記本嗰啲人呀!!!好鬼驚驚呀!!!不過算啦啦∼∼!!
好喇∼聽日再同你地講啦∼ 可能唔洗比人罰
|
| 發表時間:2006-11-29 08:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ∼*今日校運會同埋英詩集誦比賽呀∼* |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
今日係我地學校嘅大日子∼即係校運會呀!!!!
仲有英詩集誦比賽∼
曹老師要我地7:40番到學校,我,婉婉,濤濤當然準時到達啦∼不過都有兩三個同學遲到
點知李恩慈唔記得著皮鞋,著左運動鞋,老師差啲唔比佢出賽呀!!
好彩佢屋企人勁快咁到達學校,比對鞋佢∼
去到屯門大會堂,搞到我好驚─因為比賽嘅地方勁大,講野都差啲有回音
第一隊遲到,所以第二隊開始,即係原本我地係第五隊就變左第4隊喇!!!
聽到人地其他組唸得咁好,我驚到流眼淚!!!
不過好彩我地最後都攞到第二名咋!!!
我地唸完詩,都冇時間聽其他組唸,因為我地要趕去鄧肇堅運動場進行校運會
我地去到,佢地先啱啱開始,好彩!!!
因為我冇參加任何比賽,所以我做左工作人員,好好玩架!!!
不過人地最多跑400米,我跟住黃老師跑黎跑去,600米都有啦∼
放左學之後,我想同埋詩詩一齊去街,但係見李恩慈好似唔想同我去,所以就唔去喇
不過好彩我唔去咋,當我覺得勁悶,呀邊個邊個無啦啦打電話黎問我去唔去街!!!
^^你地唔會知係邊個架喇∼算吧啦
∼∼∼**雖然今日好攰,但係好開心∼∼∼∼*** |
| 發表時間:2006-11-27 10:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 終於...... |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
終於...終於...考完試喇!!
哈哈∼今次考試好重要架,呈分試黎架!!!
考唔考到好中學就靠佢!!!而家考完但好驚考唔到好成績∼唉!!!
考完中文聆聽之後就考完喇∼
都夠時間上PE堂,差啲冇得上呀(但唔係我地唔乖,不過如果講要講好耐,所以都係唔講)
但係唔可以好似平時PE堂咁玩,淨係可以小息咁玩,但係都好好玩呀!!!!
詳細內容唔多講,係咁啦∼886!!!!!
呀!!!係∼琴日又學多幾個日文喇∼希望可以學多啲啦
不過我唔係去咩早稻田喎∼我係睇卡通片學GA∼哈哈!!!
真係88喇∼ |
| 發表時間:2006-11-17 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 70 | »
|