❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



今次死火喇!!! R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日要補課(正確黎講應該係叫聯課活動,不過都差不多),但我竟然完全唔記得囉,所以冇帶嗰本簿

上完聯課之後,校長入黎我地班同我地講左一陣野,都係話我地好多人冇帶本筆記本架喇,因為唔係淨係得我一個冇帶,都有50%嘅人冇帶

之後石老師又鬧我地喇∼∼好慘慘呀!!!

到左小息,係最開心嘅時候

因為可以練歌,對其他人黎講可能會覺得勁唔開心,因為冇得同其他朋友一齊玩

不過對我黎講,練歌...係好啲架!!

因為嗰隻歌勁好聽∼∼呵呵

好彩今日冇落番去集隊咋∼因為老師鬧人呀!!!

都係鬧冇帶筆記本嗰啲人呀!!!好鬼驚驚呀!!!不過算啦啦∼∼!!

好喇∼聽日再同你地講啦∼  可能唔洗比人罰

發表時間:2006-11-29 08:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



∼*今日校運會同埋英詩集誦比賽呀∼* R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日係我地學校嘅大日子∼即係校運會呀!!!!

仲有英詩集誦比賽∼

曹老師要我地7:40番到學校,我,婉婉,濤濤當然準時到達啦∼不過都有兩三個同學遲到

點知李恩慈唔記得著皮鞋,著左運動鞋,老師差啲唔比佢出賽呀!!

好彩佢屋企人勁快咁到達學校,比對鞋佢∼

去到屯門大會堂,搞到我好驚─因為比賽嘅地方勁大,講野都差啲有回音

第一隊遲到,所以第二隊開始,即係原本我地係第五隊就變左第4隊喇!!!

聽到人地其他組唸得咁好,我驚到流眼淚!!!

不過好彩我地最後都攞到第二名咋!!!

我地唸完詩,都冇時間聽其他組唸,因為我地要趕去鄧肇堅運動場進行校運會

我地去到,佢地先啱啱開始,好彩!!!


因為我冇參加任何比賽,所以我做左工作人員,好好玩架!!!

不過人地最多跑400米,我跟住黃老師跑黎跑去,600米都有啦∼

放左學之後,我想同埋詩詩一齊去街,但係見李恩慈好似唔想同我去,所以就唔去喇

不過好彩我唔去咋,當我覺得勁悶,呀邊個邊個無啦啦打電話黎問我去唔去街!!!

^^你地唔會知係邊個架喇∼算吧啦

   ∼∼∼**雖然今日好攰,但係好開心∼∼∼∼***

發表時間:2006-11-27 10:16 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



終於...... R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

終於...終於...考完試喇!!

哈哈∼今次考試好重要架,呈分試黎架!!!

考唔考到好中學就靠佢!!!而家考完但好驚考唔到好成績∼唉!!!

考完中文聆聽之後就考完喇∼

都夠時間上PE堂,差啲冇得上呀(但唔係我地唔乖,不過如果講要講好耐,所以都係唔講)

但係唔可以好似平時PE堂咁玩,淨係可以小息咁玩,但係都好好玩呀!!!!

詳細內容唔多講,係咁啦∼886!!!!!

呀!!!係∼琴日又學多幾個日文喇∼希望可以學多啲啦

不過我唔係去咩早稻田喎∼我係睇卡通片學GA∼哈哈!!!

真係88喇∼

發表時間:2006-11-17 08:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]