❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



補數.... R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 今日番南官補數....
但唔係麥斯蔡教ge∼
唔明點解會計系的人要教科學,而物理系的人就教我地數學囉
開頭都幾無聊....
之後佢講大學d鬼故
講左幾個...
中大同科大真係多得佢唔少呀!

其實嗰個<牛尾湯>我都好似聽過
係講一個女仔同個男仔拍拖...
因為要應付考試而唔多見面
咁個女仔為左證明比個男仔知佢仲愛佢
就日日都整碗牛尾湯比個男仔
因為佢地個宿舍喺樓上樓下
但其實個女仔自己都有病ge!
個男仔知道就好感動啦∼
考試完左,個男仔諗住搵個女仔啦
點知個女仔個呀媽話:
佢過左生1個月喇喎!
咁個女仔又點樣送牛尾湯比佢呢?
咁你地就自己諗喇!!

之後教我地數學個校友講d老師
勁搞笑囉!
佢話miss yip成日叫人唔好笑
其實係真架!!

聽日呀哥生日喇!!
未買野送比佢添∼
諗住送波襪架!

睇我幾好人..哈哈!!@@
聽日再講啦∼
我好攰...
頭先仲訓著左...

發表時間:2007-09-15 04:28 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



ma媽恐懼症?!_] R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

婉有部PSP呀!
佢就好啦!!
今日中史...
悶死了!
上英文堂,Miss Lo叫馮曉欣讀一段野
之後嗰陣陳頌賢用本野打我
佢打我擋...
之後啪啪聲,搞到全班望住哂
放學先發覺婉sd左個訊息比我關於英文堂...
笑死我了!


小息上左5樓諗住交錢錢∼
點知...
又話老師要開會!
搞到我地又要再落番去1樓...
無奈!

中文堂...
無咩做,淨係教我地開簿
同寫功課比我地做囉!
作文...
好開心呀!!
有得作文∼正啦!

最開心嘅Lunch....
鄭(路)帶左腐乳,佢地係咁食
之後鄭路比左一細舊我試
食完之後...
即刻想嘔呀!!臭到呀!
之後sk叫我飲忌廉
真係好彩有忌廉咋∼
妖!真係好想打死馮景峰囉!
喺度講,講,講!搞到我又差d比人啤喇!
最憎比人啤架啦∼真係呀!

食完飯...
搵嘉寶同栲瀅,笑死我呀!
嫲嫲(男仔)嗰個變態熊抱動作....
搞到我地笑左成個字!瀅講野超搞笑囉!
笑死我地∼
但佢竟然去1A同ma媽講:
ma媽,xxx(我)搵你呀
搞到我即刻跑開十米......

放學排球學會.....
好耐呀!開完會都4點30分
經過所以去1c睇下KENNY哥同男班長整壁報整成點
點知.....
MA媽同唔知邊個殺到添!
之後我又利用1C環保糾察嘅身份叫佢地走
佢地唔走...
我走囉!點知我行左兩步都無...
嫲嫲竟然攔住我...
仲話咩:做咩走呀
我見到MA媽黎緊
就即刻同婉走佬喇!
難道我患上了MA媽恐懼症?!

番到屋企....
傾左一陣電話
M左一陣MSN
聽朝又要上補數班
唔想上呀!!
悶∼
因為唔再係麥斯蔡嗰D搞笑野喇

發表時間:2007-09-14 11:49 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



9.13.....]] R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 sorry呀...各位
有幾日無打喇!
但呢幾日都有野打
因為我太懶喇!!sorry

今日星期四...
要早會again!!
熱死我喇∼
聽聽下見到黃家敏-唔知係咪咁寫
佢又望住我..我又望住佢
我想笑都笑唔出啦∼
熱死人咩!!講咁多廢話!

番到課室...
好爽呀!舒服哂
之後上堂轉堂又上堂∼
上IH...
Kenny哥竟然訓覺!!
比Miss  Yip叫左兩次
比麗恩姐啤住我呀!!
驚驚∼

班主任堂...
Miss Yip傾番我地上堂嘅表現
講完之後睇番張自訂規則的Paper
睇到一組...
有個kai字,之後Miss Yip問我地咩係kai子
我地話傻仔....
佢竟然喺度話:哦!原來傻仔即係kai子....咁點解有一組叫腐x  kai子組ge??
之後全班都喺度笑!

放學我地睇羽毛球選拔...
勁搞笑!
又見到媽媽喇∼
sze,唔好再叫媽媽過黎呀!!!
我會一野伸開佢架∼

呢兩日知道左好多事...
十分愛入面講得啱:
呢個世界好多野都係掩眼法,你睇到嘅未必係真,而真嘅你又未必咁好彩睇到喎!
而家先知道人,唔可以信哂!
會唔會太遲呢?
不過遲知好過永遠都唔知啦∼
幾fd都好,一定會有隱瞞...
信哂十足...你會死得好慘

  

發表時間:2007-09-13 09:39 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]