今日唱K...
爽爆了^^
咁先可以盡情唱嘛!!
同一班FD(雖然唔係好大班)一齊唱!!
好hap!!!呢,,,,
最可惜的係....
Neway實在太賤了....
首先同{`雅雯}提早慶祝生日
話無啦啦多左個人就無B-DAY Cake...
咩道理呀!!
之後又早左幾分鐘cut我地....
激死人了!!
忍唔住喺佢黎收錢嗰陣.....
我扮講電話,,,,攞住支咪,扮嬲咁講左句::{頂你個肺!}
因為neway太賤了!!
不能怪我...呵呵@v@
一早都話Green B0x 係最好的!!
-----------------------------------------------------------------------
敏,,,
唔好唔開心啦!!
佢地唔當你係fd係佢地的損失姐!!
你自問又無對佢地唔好...
係佢地淆底姐!!!
之前真係覺得{佢}好好人...
但而家.....真係覺得佢好衰囉!!
唔緊要....
d 三八唔理你姐...
仲有我地嘛*))
BE Hapiii !!!!
至於佢抄你件事.....當佢無腦囉!!
我地一定會當你係一輩子的朋友呢!!
===========================================================
唉*))
心淡囉...
估唔到你係咁....
仲有你呀!!
你唔了解成件事的前因後果就唔好盲目幫住1方啦!!
你地無當我係FD,,,,,,都無所謂
我唔係淨係得你地嘅!!哼*)))
{詩`}....{敏`!},,,[[雅雯*]]...{`茵}...仲有好多好多FD
多謝你會當我係好朋友!!
I luv you so MuCh!!!
希望我地會成為4EvEr Fr!enD 吧!!!^ ^
至於D無謂人,,,,
唔洗理啦!!
無需要為呢D人而煩惱-00- |