❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



凍死了 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

 16012008

琴日剪左頭髮....
之後去做物理治療,,,,
李生好煩呀!!!
跟住去左會合詩同敏佢地....
由於不太滿意自己的髮型...
所以同敏講*{{唉!!我驚聽日番學比人笑呀!!}
敏*[[笑你個頭咩!?我地都唔笑佢地點會笑呀?!]]
大家明唔明呢段對話的問題?
睇完我呢句可能明::
{{唉!!!佢地就係笑我個頭呀!!!!}}
而家明唔明?
唔明算啦.....死蠢@@
我講完呢句....
我同敏都喺度狂笑!!
一度講唔到野~
呵呵.....兩個傻婆^^

天氣好凍呀!!
各位fd子小心凍死....哈哈
著多件衫衫啦^^
唔聽我講的話.....凍死無人理架!!>.<

發表時間:2008-01-17 08:28 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



100問*)) R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

> 關於屋企
> 1. 屋企有咩人:呀媽...老豆...呀哥
> 2. 鍾唔鍾意屋企:75%係鐘意的....
> 4. 最鍾意邊個屋企人:呀媽...呀哥
> 5. 最討厭邊個屋企人:呀媽...呀哥
> 6. 覺得屋企溫暖嗎:唔暖.....呢排好凍!!
>

> 關於朋友
> 7. 你覺得乜野叫做友誼:Fr!eNdSh!p....
> 8. 有幾多個朋友:好多個!!數唔到....
> 9. 係未每個都好fd:大部分都係...
> 10. 最鍾意邊個朋友:個個都愛呀!!
> 11. 最相信邊個朋友:個個都信,,,,唔信點可以做FD呢?!
> 12. 你d朋友既特點:超好人的!!
> 13. 唔開心既時候會第一時間搵邊個朋友:YueN__"好似成日煩住佢...
> 14. 記唔記得曬每個朋友既喜惡:唔記得喇....sor!!
> 15. 同朋友嗌交會點:睇下嗌到咩程度先la  a"a
> 16. 點樣先可以維持到與朋友間既友誼:信佢地....唔呃佢地....唔可以太直腸直肚
> 17. 如果有一日, 所有朋友都離你而去, 你會:狂喊之後自殺....
> 18. o係你心裡面, 點樣先算係好朋友, 好知己:有分別架咩?!
> 19. 你有咩想同d 朋友仔講:希望可以同你地做4ever Fds啦!!>333<
> 20. 用一句不多於15 字既說話形容你d 朋友:TheY  ArE  N!ce  & friendly !!
>

> 關於愛情
> 21. 乜野係愛:L0VE...哈哈!!
> 22. 愛重要嗎:ok啦....除左家人同fd子+學業+健康+金錢之外最重要的野
> 23. o係你心裡面, 最想要點樣既愛情:真心相愛....唔會同對方講大話的
> 24. 想唔想拍拖:唔想....搞掂學業嗰d先啦!
> 25. 鍾意咩類型:我都唔知唷!!XD
> 26. 有冇鍾意人:有.....
> 27. 點解鍾意佢:唔知>33<
> 28. 鍾意左佢幾耐:我都唔知我幾時鐘意佢...唔好意思
> 29. 佢係一個點既人:無聊人!!
> 30. 平時見到佢你會做d 乜:做番平時做的事
> 31. 有冇諗過要表白:無....
> 32. 而家呢一刻想同佢講乜:你好無聊....
> 33. 拍過幾多次拖:無呀...
> 34. 第一次同邊個拍拖:= =
> 35. 拍左幾耐:=_=
> 36. 佢係一個點既人:....
> 37. 同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事:...
> 38. 對呢段情有咩感覺呀:@"@
> 39. 而家有冇拍拖:無....
> 40. 拍左幾耐:a"a
> 41. 同緊邊個拍拖:=3=
> 42. 佢係一個點既人:><
> 43. 同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事:- -
> 44. 對呢段情有咩感覺呀:-_-
> 45. 愛/鍾意一個人, 最緊要係d 乜:信任佢....鐘意佢
> 46. 愛/鍾意一個人, 需要比人知道嗎:要....比鐘意嗰個人知(如果拍緊拖的話)
> 47. 你會為愛付出嗎, 會付出幾多:會掛...無法預計
> 48. 最想嫁比邊個:你呀!!

>
> 關於喜惡
> 50. 鍾意咩卡通人物:kuromi 同埋得意的
> 51. 鍾意邊個歌手:Joey(而家麻麻)....HoTcha...傅穎...江若琳(No.1呀)...Twins..李卓庭
> 52. 鍾意睇咩類型既戲:愛情....喜劇...好睇的
> 53. 鍾意聽咩類型既歌:情歌....江若琳的歌...好聽的
> 54. 最鍾意邊首歌:江若琳的所有歌...再見不是朋友...分手的禮貌
> 55. 鍾意咩顏色:藍色...紫色....桃紅色
> 56. 鍾意食乜:雞蛋...雞翼,,,好味的
> 57. 鍾意飲乜:蜜桃汁...好味的
> 58. 鍾意咩地方:銅鑼灣...學校...
> 59. 最鍾意星期幾:唔知....
> 60. 最鍾意邊個節日:聖誕節...日本的女兒節(好似好好玩)
> 61. 最鍾意邊個月:4月.....因為生日*))呵呵
> 62. 最鍾意邊個季節:個個都鐘意....除左spring
> 63. 鍾意咩類型既人:唔知....
> 64. 最想收到既禮物係:飾物....秋之回憶5
> 65. 最想人地讚你d乜:樣衰!!哈哈^^
> 66. 唔鍾意咩卡通人物:軍曹.....超無聊的
> 67. 唔鍾意邊個歌手:林峰....林一峰....林海峰
> 68. 唔鍾意睇咩類型既戲:恐怖...超悶的戲
> 69. 唔鍾意聽咩類型既歌:難聽...
> 70. 最唔鍾意邊首歌:林峰...林海峰...林一峰d歌
> 71. 唔鍾意咩顏色:啡色....深綠色
> 72. 唔鍾意食乜:難食
> 73. 唔鍾意飲乜:難飲
> 74. 唔鍾意咩地方:廁所...鬼屋
> 75. 最唔鍾意星期幾:星期日...因為開心過後又要番學
> 76. 最唔鍾意邊個節日:無咩
> 77. 最唔鍾意邊個月:3月(無咩做)
> 78. 最唔鍾意邊個季節:spring....
> 79. 唔鍾意咩類型既人:煩.....
> 80. 最唔想收到既禮物係:核突野....keroro公仔
> 81. 最唔想人地話你d乜:煩.....扮野

>
> 關於儀容
> 82. 覺得自己既樣貌係:樣衰!!
> 83. 係咩髮型:k型,,,,,
> 84. 你化妝嗎:唔化
> 85. 滿唔滿意自己個樣:紮左(鞭)就唔滿意.....除左個樣都幾正常
> 86. 乜野叫靚:眼大大....
> 87. 乜野叫型:好難講*))
> 88. 用邊隻護膚/ 化妝品:無用.....

>
> 關於而家呢一刻
> 89. 而家最想做d 乜:睇"愛鬥大"
> 90. 而家最想見到邊個:江若琳
> 91. 而家諗緊邊個:M!SS YU...(點解中屎唔教清楚d)
> 92. 而家最想打既人:好多
> 93. 而家最憎既人:好多
> 94. 而家最想得到d 乜:
> 96. 而家既心情:煩惱!!
> 97. 而家既時間:21:33

>
> 關於呢100 條題目
> 98. 對呢100 條有咩感覺:d問題幾正常
> 99. 用左幾耐時間做呀:唔知...做做下又停下...
> 100. o係邊度copy 番黎:2000fun!

發表時間:2008-01-14 09:39 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



勁歌金曲頒獎典禮 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

睇緊勁歌金曲頒獎典禮
StePhy....
好慘...
比d主持話佢唱<電燈膽>走音
仲要係咁易住佢!!
雖然真係走音,,,,都唔洗咁呀!!

愈來愈鐘意小肥了!!
好好笑...
個嘴好似松鼠x))
超得意呢!!!

希望快d考完試啦!!
好想睇{{愛鬥大}}呀!
有江若琳....正!!
不過....有Jan1Ce  Man*}
無奈囉...竟然比佢做女主角!!
哼!!
都係鐘意江若琳多好多!!

繼續睇勁歌金曲頒獎典禮先!!
下次再講!

發表時間:2008-01-12 09:19 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]