今日補課...
又係啦啦隊練習嘅日子....
我當然選擇啦啦隊,,,,
見Miki次次叫人去啦啦嗰陣都好似好慘
加上有啲人話我地Green Hse係一盤散沙嘛!!!
咁咪把d沙團結起黎囉~
睇下到時你地點~食屎的....
今日啦啦教左好多新野呀!!
愈來愈好玩咁(好似)....
今日練嗰陣d動作好齊呢!!
好滿意呀! >.<~
可惜譚栲瀅無黎...又要花時間教佢
不過佢咁叻....好快就學完啦~
家下愈來愈唔妥某某人囉~
而家咩事啫...我地社點關你鬼事咩!!!
你唔好扮哂leader咁添啦!!
你咪又係一個F.1仔!!!
有幾勁呀!!!
喺度扮好人,,,,,家下人地同你熟咩!?
扮哂關心人咁...
想知人地幾時死咋掛!
食屎的紅毛丹!!!
算啦......唔好提D衰人,,,,,
放完學之後同詩...敏食<<大家樂>>
食完行左一陣..敏要走了
瑩姐打比詩...話佢地又喺市中心
於是一齊...
我地去左影貼紙相!!
都幾靚呢~^^
之後YANESS媽媽搵佢
我地回避一下@@...
去左/\/\記搵婉佢地...
過左一陣,,,又同番瑩姐..yaness一齊lu!!
瑩姐要買禮物比佢媽咪...真孝順
之後詩知道d花喺邊...搵到之後
瑩姐講左句:::詩蔚姐!!我愛你唷!!
好搞笑!!!之後我地一齊揀d生日牌...香味同個花
瑩姐一睇就睇左個4個人嘅花
就話要嗰個lu...之後我同詩揀左隻百花園嘅香味
超香呢!!!
之後yaness呀媽仲未走得
我地影多一部貼紙相...
嗰部靚好多!!!
相相:::::
<<<<<<<<<<<<塋姐買嘅花花

靚嗎???
我喺塋姐個xg攞的.....
佢真係好孝順呢!!
sorry!!! |