❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



唉....幾時好番?! R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

唉....
諗住可以番到學.....
點知無啦啦又發燒0v0
睇左第2次e生....
食左d同第1次完全唔同嘅藥....
頭沒有痛了....
可能變成了手震- -
搞什麼喇我?!

聽日真係好想好想番!!!
有PE[[不過可能唔上...無哂力]]
M1SS L0堂^^[[最愛的英文!!]]
家政[[聽日整燒賣呢!!好想好想整吖!!]]
最後Maths...[[係DAY4唯1唔滿意的1堂= =]]
<<我的最愛>>上映了....
好想睇^^
上兩套都是跟呀爸1齊睇的....
今次唔同佢睇好似好衰= =
算LA....同呀爸睇<<江山美人>>
{雖然無咩興趣...但好耐無同佢去睇戲喇`}

你對我....忽冷忽熱的"
到底想點`?!
大概是我自己多心吧....
對不起....
       是我想歪了T^T
{好...同...學!!}

發表時間:2008-03-13 09:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



唔舒服- - R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

流感高峰期....
幸運的我已生病了T^T
經常性生病的我...
今次果然[賴]野- -
而家嘅我好辛苦呢!!
所以想打嘅事....都係留番精神好先打LA...
記得留CM吖...

 
多謝婉...詩...瑩姐...輝...Man1`C.H.`寶琪表姐...Ra1nb0w*+Zoe仔...哲*Ma1b0
同埋每1個希望我快d好番嘅人...
多謝你地嘅祝福吖!!
我1定會好快好番!!
同大家1齊整壁報架^^
大概我聽日不會回校了...
發高燒...
學校也會趕我走吧=)
聽日整壁報嘅事就拜託你們了!!!
後日1齊整壁報啦^^

p.s...
就連網友也叫我好番吖!!
為什麼你還是1言不語??
你可是無動於衷呢`!=(
難道我跟你連同學也不如???
你同我的關係...
是陌生人嗎`??

發表時間:2008-03-10 10:35 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



2008-03-07 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

Hapiiiii B-Day to Sam>v<

琴日Sam生日....
哈哈...忘記了^^
係度打番句...
不過佢應該都唔會睇到^0^

今日1番到學校....
1C十大奇事出現了...
{`相信各位都知咩事la...}
不過我就唔係幾開心喇T_T
比人屈- -
入黎南官咁耐...
都唔知比人屈左幾多次囉!!!
連d女仔都係咁問我...
有無腦架!!!
無奈囉...
真係無野好講囉!!
勁想喊..../_\
無啦啦話係我...你地都真係幾好笑喎:((
好似有人知道哂成件事嘅經過...
不過算啦....無人會理囉!!

我真係無做過!!
我知道班男仔唔會信我...
但我要打ge野係咁多....
信不信由你....
我無權控制你思想既!!
你地班蠢人自己諗la....

發表時間:2008-03-07 11:02 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]