| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
|
| 發表時間:2008-02-29 09:31 PM |
| 2008-02-29 |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
1C好野`x)
雖然無睇到班籃...
但知道1c羸左2A了^^
太好喇!!!
好想睇番ar....
放學同瑩姐佢地趕車....
1日最衰都係個講座啦!!
搞到我地要咁急@v@
去到瑩姐屋企...
睇左陣電視之後就上瑩姐間睡房錄音喇!!
我笑死左...
因為敏嘅公雞叫聲實在太好笑了!!
{`我地搵左敏做客串!!*x}
我講唔到d對白呀...
sor呀!!
搞到王子昕咁遲先番屋企......
Ng左好多次!!^0^
最後終於都錄得成喇!!
之後去左市中心...
食M記,,,行左1陣
諗到買咩比晴晴喇!!!
聽日買La!!
聽日就開始補習喇!!
G00D!!
唔知會唔會好悶呢?!
今次我1定唔會玩架!!^^
睇下一篇的人就睇....
受唔住的都唔好睇喇!!! |
| 發表時間:2008-02-29 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-02-23 |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
音樂改左做<<愛你變成恨你>>
唔鐘意的朋友唔好意思喇!!
我一定要用呢首歌仔!!呵呵^0^
有咩意見就留cm投訴啦!!
(其實都係迫你地留cm姐!!)
今日無咩做...
成日做功課= =
但我係唔會做數學住架!!
之後上網...
上左好耐,,,不過正確d黎講應該係聽歌先對!!
夜晚同淆姐...
呀,,唔係...係阿淆先啱!!
喺度講埋d無聊野!!
無啦啦講我有咯血病...
之後講遺產= ="
無咩做喇今日...
星期一有得整野食^^
正呀!!
1-20號的同學唔好唔記得喇!! |
| 發表時間:2008-02-23 11:42 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 70 | »
|