❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



5月31號` R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

今日係5月最後1日喇...
仲有1個月多少少就暑假了`=)
不過暑假之前有1樣野係學生指定要做嘅....

就係考試喇@@
今次好難呀...我咩都未溫過
第1科就係I.S.喇`!!
最容易ge 電腦竟然係最後...
都唔知佢點排ge!!!
d難同主科就頭幾日...玩野麼!?

呢排要溫書...
所以下1篇最早都要6月25日...
大家都要努力溫書呀>.<

呢排聽裕美d歌...好好聽ar`
諗住買佢隻碟XD..
其中1首好好好好好聽^^

Hiromi--友達戀人

作曲︰徐繼宗
作詞︰徐繼宗
編曲:Johnny Yim
監製︰舒文

炎夏雨點的濕氣 投入幻想的空氣
隨著天花板的吊扇升起
從未有位給我這種驚喜 只得這個你
友達碰面 氣氛迷離

搭向我肩的手臂 靠向耳邊呼呼氣
強裝弟兄相稱毫無避忌
這幅畫面假使有天失憶
也記得起 難道一早喜歡你

假如從前能一起 從前原來很美
沒寂寞沒顧忌(沒寂寞沒顧忌)
緊抱你那孩子氣 死心兼塌地
良朋密友 統統不理

假如從前能一起 手牽手同嬉戲
環遊全球各地(手牽手 我和你)
給我勇氣能夠戀上你 仍是美
Da la la Da la la 全因你

脈搏快得不講理 額角汗珠滴在眉
掛於半空的心重未著地
你要走不需跟我揮揮手
說對不起 
來深呼吸一口氣

假如從前能一起 從前原來很美
沒寂寞沒顧忌(沒寂寞沒顧忌)
緊抱你那孩子氣 死心兼塌地
良朋密友 統統不理

假如從前能一起 手牽手同嬉戲
環遊全球各地(手牽手 我和你)
給我勇氣能夠戀上你 仍是美
Da la la Da la la 全因你

很想等八十歲後 吻到面皮亦皺
也許一切沒有 去到哪裡仍是你的手牽我走

假如從前能一起 從前原來很美
沒寂寞沒顧忌(沒寂寞沒顧忌)
緊抱你那孩子氣 死心兼塌地
良朋密友 統統不理

假如從前能一起 手牽手同嬉戲
環遊全球各地(手牽手 我和你)
總要說再見也許這叫 遺憾美
留一點 回憶都 已很美

發表時間:2008-05-31 05:35 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



5月10號@@ R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

你無睇錯...本人都無打錯@.@
今日係5月26號...但我今日要打ge野係::::5月10號=0=

無計...只怪本人太懶了0v0"
不過,,打埋呢篇`我就可以做番1個[[現代人]]喇^^
(本人而家ge身份係藍田人ma`?!)

5月10號`
林耀光
ge最後1堂!!
正啊`!!歡送他吧*v*我等左呢日好耐...

上堂之前...同敏去左屯市買m記早餐`
但...但...但..但敏竟然喺輕鐵度[[倒寫]]可樂!-0-
1d班ge伍子軒認為我地(?!)ge行動令佢太瘀...
所以...佢落左車等507
(呢個都係我同敏事後先知...起初以為佢等人!!)

番到去...根本無咩點教(其實只係我唔聽書=0=)
落堂...敏同林生對ndsl`mario  mario  0_0
兩條友癲哂@@
玩左好耐...終於走了!!


我話過我地會歡送林耀光架ma...
所以我同敏去左唱k    w1f  Fr1ends 1n   WL^^
(只係我地1早約好左會唱K...根本唔關林生事^0^)
但Sze無黎,,,因為佢話去同佢家姐睇戲..

{{.雖然佢唔識d人...但諗住玩下ma`}}
好正...Feel so gd `!!!
唱左好多好多歌>.<
好耐無試過唱得咁正!!!
我會好珍惜呢次唱k  ge機會架0v0"
[[有緣再見吧*]]

如果你真係覺得你繼續咁樣係啱ge..
咪繼續囉!!!
反正佢地都受呢1套-0-
但唔好意思.....我唔會咁表面囉=)

發表時間:2008-05-26 07:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



5月1號&5月5號` R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

哈哈...本人實在太耐無打q00za喇!
她們都在催我...sorry喇`!
而家打番n年前ge事先>.<

5月1號:::
同Suki Man`Z0e`詩&Y0Y0 BBQ..
本來仲有3條死仔!!
因為蝴蝶灣無爐..那3個[[可愛]]ge小朋友走左@@
最後去左我aunt果度BBQ...
好彩去左嗰度,,因為之後落雨`
如果我地喺蝴蝶灣都唔知點死= =
[[敏,,知道你驚咩喇^.^]]
B左1陣..玩啤牌`^^
哈哈,,,好詭異吖!!
真係比人嚇死左0v0"
唔知幾點走哂lu...

5月5號...
Suki Man約左我同Szek0游水`
本來我諗住睇完戲再同佢地去Sw1m..
點知無場(OMG!!)
hea左1陣,,,Suki去完銀座`
所以同佢去商場度玩,,,
去左冒險樂園,,全靠Suki先可以中到{50}咋..
你地唔會明我講咩@@
有幾百票...Hapiii>33<
之後打籃球,,敏好勁呢^^
夠鐘!!搭車去sw1m lu...
換好哂d野落水...
d水真係...泠死本人了@.@
之後我地做左教練(但我同suki都係識d唔識d咋)
教Szek0游水...超好笑!!
之後去左[[sir]]滑梯...每人玩左3次^^
玩哂3隻唔同ge顏色!!
之後游黎游水...
T1me Up`!游到甩皮了..
之後去左食野,,,
最後...
當然係走佬啦^^

發表時間:2008-05-21 08:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]