哈哈...本人實在太耐無打q00za喇!
她們都在催我...sorry喇`!
而家打番n年前ge事先>.<
5月1號:::
同Suki Man`Z0e`詩&Y0Y0 BBQ..
本來仲有3條死仔!!
因為蝴蝶灣無爐..那3個[[可愛]]ge小朋友走左@@
最後去左我aunt果度BBQ...
好彩去左嗰度,,因為之後落雨`
如果我地喺蝴蝶灣都唔知點死= =
[[敏,,知道你驚咩喇^.^]]
B左1陣..玩啤牌`^^
哈哈,,,好詭異吖!!
真係比人嚇死左0v0"
唔知幾點走哂lu...
5月5號...
Suki Man約左我同Szek0游水`
本來我諗住睇完戲再同佢地去Sw1m..
點知無場(OMG!!)
hea左1陣,,,Suki去完銀座`
所以同佢去商場度玩,,,
去左冒險樂園,,全靠Suki先可以中到{50}咋..
你地唔會明我講咩@@
有幾百票...Hapiii>33<
之後打籃球,,敏好勁呢^^
夠鐘!!搭車去sw1m lu...
換好哂d野落水...
d水真係...泠死本人了@.@
之後我地做左教練(但我同suki都係識d唔識d咋)
教Szek0游水...超好笑!!
之後去左[[sir]]滑梯...每人玩左3次^^
玩哂3隻唔同ge顏色!!
之後游黎游水...
T1me Up`!游到甩皮了..
之後去左食野,,,
最後...
當然係走佬啦^^ |