| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
6月24 and 26號`  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
24-06-2008
呼...考完試喇
最後1科CS...唔知佢講乜!
不過唔緊要...考完就唔理架la`
考完同敏去唱K:)
唱左好多好多...好聽嘅歌^^
好滿足呢`:]
基本上係發d1n多過唱歌@@
唱完去左冒險樂園...
又玩個海盜尋金`d師奶同呀叔咩事吖!!
即使我果1刻無中...唔代表我唔玩囉`
汁雞汁雞`你唔講由至可,你地1講呢句我就1定要入到為止!!
慘得過我地有錢吖!!!我地又唔係無錢`又唔係破產...又唔係比大耳窿追數`
我有錢玩..有錢[唱]金幣就得la...你理得我玩唔玩呀!!
最後比我地入到添..唔好意思喇!
26-06-2008
放12點1...so同敏睇[超低能特攻隊]
首先去小巴黎食野`
係都要人地叫兩碟野...無奈@@
不過兩碟野1齊食仲平`都係$28:)
之後勁趕時間...
我地仲要慢慢行過去戲院@@
{唔該兩張超低能勁搞笑`}<---敏講嘅
去到買飛真係勁驚佢講左超低能勁搞笑xdxd
套戲真係超低能-.-
全場笑到d1n哂!!笑死左
青B俠好好笑!!
假霍金同湯告魯斯超好笑...
霍金係咁:[sh1t!sh1t!sh1t!]
湯告魯斯就話自己可以飛...
但第2日新聞話佢因為唔識飛所以跳樓死左0v0
最尾先好笑...
個個都以為完..點知真係未完`
全部企哂喺度睇最尾果度=.=
好正...
終於攞到薩爾斯同艾琳喇!!!
燕玲...你要等我呀@@
|
| 發表時間:2008-06-29 11:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-06-21  |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
就快考完試喇!!仲有兩日...
成績都唔會好得去邊...特別係數學!!
數學..合格係1個奇蹟@@
今次個考試唔知點解輕鬆好多...
兩日去左敏GE會所度溫習^^
星期五...去仁愛堂睇d暑假課程`
1個地方學日文同整野食...好方便:)每月考完試都同敏食下野...玩下
{愈來愈憎D細路...喺度嘈嘈閉!!}
星期一或者星期二去報名...應該仲有位ge= =
如果無哂位我唔知我會有咩反應@@
啱啱同我老豆捉[[小強]]....我老豆見佢飛左入黎..
好彩我地未訓..訓左都唔知隻小強會點對我老豆!!!(我老豆今晚訓地下...隻小強喺地下郁得勁快)
唔講喇...星期三唔洗番!!到時再打0v0
請你...唔好以為自己對我(地)黎講好重要`
無左你 我(地)生活得重好囉!!!
其實唔係我地唔同你講野呀....係你自己唔1齊講咋!!
你覺得我地講嘅野無聊唔啱你..搭唔到爹*呢個無問題...
但你唔好同人講..話係我地唔理你`你自己1個渾渾噩噩,,,我地有我地講...你有你自己唔開心!!
係你自己唔出聲咋...我地同你1齊係咪1定要哄你開心?!1定要講d你啱嘅話題?!
我鬼知你啱講咩呀!!你當我地係小丑呀!!
點解你成日都攞番小學d事黎講呢?!
我唔知係你懷念小學嘅日子定係想挑撥離間...
但我地1齊用米老鼠係咪唔得?!
米老鼠係咪1定要等於彭先生???米老鼠係迪士尼嘅角色黎架咋...佢係無辜架!!
我地覺得得意and靚咪用囉!!你都用得架喎!!你唔用架ma...
我地而家無鐘意佢喇...你又話我地對佢仲有野`
彭嫂前彭嫂後`你咁話我地就得...
但我地兩個講番笑...話番你就唔得咩?!
小器鬼!!!
你唔係以為我地好想比你咁叫呀!!!
己所不欲,勿施於人呀!!小學老師有教過架!!
你唔係好掛住小學d野架咩?!又會唔記得老師講過嘅野架呢..可?!
講真..連你以前個最好朋友都話你其實幾小器`
我嗰陣唔信囉...原來1切嘅野都係你搞出黎!!
我有檢討過架...我都有嘗試去改吖!!做唔到我都無辦法`
佢地唔鐘意我...咪唔同我玩囉!!呢d野無得勉強...
但你唔同呀`上次明明係你sd message比我`話只係鐘意過姐...叫我同番你玩架!!
你走去同人講..話我求你同我玩番?!好笑囉!!
即使我人緣幾唔好,,我有幾黑人憎!!我都唔會樣樣衰衰咁叫人同番我玩呀!!
我而家同佢fd番...你又話我地兩個好fd..
咁關你乜事呀!!!你係咪要搞到我無哂fd...你先滿意?!
你唔係得我先可以同你玩....但佢都唔係你架!!
我d事我自己知道...係我錯嘅我會知!!我都唔會話哂係人地錯...
我而家只係發洩...我都無指名道姓...
只係對我身邊某1個唔知算唔算朋友嘅人打1 d不滿,,
"我而家唔係話任何人...我只係想講清楚姐"呢句我學你架咋>.<
其他Fr1ends唔好意思吖!!
請你地唔好誤會...我話緊嘅呢個人`
佢話同我唔係好熟架咋`
我對佢嘅信任係零...都無呀!負數啦唔該!!
你之前講過嘅野,我而家可以答你:
我知會有人同我保守秘密...但我相信嗰個人至少..係1定唔會係你囉!! |
| 發表時間:2008-06-22 12:33 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 兩首歌仔`x] |
R1kko的qooza是沒分類的!記得唷>< |
聽日考試喇...但我又好想post歌詞
所以診而家得閒post左先^^
江若琳-任性
願 任性一世 自我一世
無謂去啞忍你闖禍
遇上一個 便愛一個
承認我縱壞你太多
都很想跟你對罵盡情胡鬧勝於拼命壓抑
成熟到去努力為你找個理由跟她很親暱
* 男孩如你那會疼惜大好人
閒來無事毫無道理痛哭才能被吻
而我無法妒忌與指責做個最刁蠻女生
男孩如你那會疼惜大好人
其實很想宣洩我的怒憤
繼續容忍也盼望這樣誠懇愛你會得到你的關心
你只想與公主去熱吻 *
願 學習去小器
練習去憎你
來提示你畢竟我都怨恨
望著你演戲
但習慣忍氣
能原諒你似是你的母親
應裝出可愛幼稚便能得到更多愛護愛惜
無奈我世故地做個戀愛偉人這注定被敷衍角色
repeat *
難道要打你罵你憎你恨你兌換奇蹟
無奈我太快就悟透戀愛過程不要十分挑剔
男孩如你那會疼惜大好人
閒來無事毫無道理痛哭才能被吻
難怪無我地奉獻不會換到你關心與惻隱
亦會忍 男孩如你那會疼惜大好人
長期地得體優雅也不敢激憤
這樣愚蠢也繼續盼望從此你會念及這一種胸襟
怕體恤你比不上偷吻

麥嘉瑜---殺死我的溫柔
雨靜了 吻別了 還有甚麼需要
連陽光都肯照耀
愛盡了 痛定了 唯有面壁治療
而時間慢過我的錶
*寧願愛上個壞人 寧願你樣子雖吸引
然後性格爛到卑劣 暴躁更花心
寧願變作了敵人 連共渡多一秒都不忿
如沒有你免去一刧更甘心
錯在你好人 好到沒法多一個
告別太溫和 使我未能哭出痛楚
你甚至找我 知我病了竟買藥給我
注定我傷得更多
為何好人 好到願意放開我
既是個好人 偏不給我好的結果
你甚至羞愧 刻意待我好
你便好過 將牽掛卸給我 (不想你來白坐)*
有事了 我受了 來探望不需要
連良心都可抹掉
畏罪了 偉大了 為我內心治療
而誠意大到吃不消
REPEAT*
心事怎可以被撫摸
你是個好人 好到慢性殺死我
我被你溫柔 傷到未能走出最初
決絕有好處 好 我誓要假到能忘我
講聲稀客請坐
冷待我 踐踏我 別以善心害我
|
| 發表時間:2008-06-15 05:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 70 | »
|