❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



6月24 and 26號` 滿足 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

24-06-2008
呼...考完試喇
最後1科CS...唔知佢講乜!
不過唔緊要...考完就唔理架la`
考完同敏去唱K:)
唱左好多好多...好聽嘅歌^^
好滿足呢`:]
基本上係發d1n多過唱歌@@
唱完去左冒險樂園...
又玩個海盜尋金`d師奶同呀叔咩事吖!!
即使我果1刻無中...唔代表我唔玩囉`
汁雞汁雞`你唔講由至可,你地1講呢句我就1定要入到為止!!
慘得過我地有錢吖!!!我地又唔係無錢`又唔係破產...又唔係比大耳窿追數`
我有錢玩..有錢[唱]金幣就得la...你理得我玩唔玩呀!!
最後比我地入到添..唔好意思喇!

26-06-2008
放12點1...so同敏睇[超低能特攻隊]
首先去小巴黎食野`
係都要人地叫兩碟野...無奈@@
不過兩碟野1齊食仲平`都係$28:)
之後勁趕時間...
我地仲要慢慢行過去戲院@@
{唔該兩張超低能勁搞笑`}<---敏講嘅
去到買飛真係勁驚佢講左超低能勁搞笑xdxd
套戲真係超低能-.-
全場笑到d1n哂!!笑死左
青B俠好好笑!!
假霍金同湯告魯斯超好笑...
霍金係咁:[sh1t!sh1t!sh1t!]
湯告魯斯就話自己可以飛...
但第2日新聞話佢因為唔識飛所以跳樓死左0v0

最尾先好笑...
個個都以為完..點知真係未完`
全部企哂喺度睇最尾果度=.=
好正...

終於攞到薩爾斯同艾琳喇!!!
燕玲...你要等我呀@@

發表時間:2008-06-29 11:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



2008-06-21 不屑 R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

就快考完試喇!!仲有兩日...
成績都唔會好得去邊...特別係數學!!
數學..合格係1個奇蹟@@

今次個考試唔知點解輕鬆好多...
兩日去左敏GE會所度溫習^^
星期五...去仁愛堂睇d暑假課程`
1個地方學日文同整野食...好方便:)每月考完試都同敏食下野...玩下
{愈來愈憎D細路...喺度嘈嘈閉!!}
星期一或者星期二去報名...應該仲有位ge= =
如果無哂位我唔知我會有咩反應@@

啱啱同我老豆捉[[小強]]....我老豆見佢飛左入黎..
好彩我地未訓..訓左都唔知隻小強會點對我老豆!!!(我老豆今晚訓地下...隻小強喺地下郁得勁快)
唔講喇...星期三唔洗番!!到時再打0v0


你...唔好以為自己對我(地)黎講好重要`
無左你 我(地)生活得重好囉!!!

其實唔係我地唔同你講野呀....係你自己唔1齊講咋!!
你覺得我地講嘅野無聊唔啱你..搭唔到爹*呢個無問題...
但你唔好同人講..話係我地唔理你`你自己1個渾渾噩噩,,,我地有我地講...你有你自己唔開心!!

係你自己唔出聲咋...我地同你1齊係咪1定要哄你開心?!1定要講d你啱嘅話題?!
我鬼知你啱講咩呀!!你當我地係
小丑
呀!!
點解你成日都攞番小學d事黎講呢?!
我唔知係你懷念小學嘅日子定係想挑撥離間...
但我地1齊用米老鼠係咪唔得?!
米老鼠係咪1定要等於彭先生???米老鼠係迪士尼嘅角色黎架咋...佢係無辜架!!
我地覺得得意and靚咪用囉!!你都用得架喎!!你唔用架ma...
我地而家無鐘意佢喇...你又話我地對佢仲有野`
彭嫂前彭嫂後`你咁話我地就得...
但我地兩個講番笑...話番你就唔得咩?!
小器鬼!!!
你唔係以為我地好想比你咁叫呀!!!

己所不欲,勿施於人呀!!小學老師有教過架!!
你唔係好掛住小學d野架咩?!又會唔記得老師講過嘅野架呢..可?!
講真..連你以前個最好朋友都話你其實幾小器`
我嗰陣唔信囉...原來1切嘅野都係你搞出黎!!

我有檢討過架...我都有嘗試去改吖!!做唔到我都無辦法`
佢地唔鐘意我...咪唔同我玩囉!!呢d野無得勉強...
但你唔同呀`上次明明係你sd message比我`話只係鐘意過姐...叫我同番你玩架!!
你走去同人講..話我求你同我玩番?!好笑囉!!

即使我人緣幾唔好,,我有幾黑人憎!!我都唔會樣樣衰衰咁叫人同番我玩呀!!
我而家同佢fd番...你又話我地兩個好fd..
咁關你乜事呀!!!你係咪要搞到我無哂fd...你先滿意?!

你唔係得我先可以同你玩....但佢都唔係你架!!

我d事我自己知道...係我錯嘅我會知!!我都唔會話哂係人地錯...
我而家只係發洩...我都無指名道姓...
只係對我身邊某1個唔知算唔算朋友嘅人打1 d不滿,,
"我而家唔係話任何人...我只係想講清楚姐"呢句我學你架咋>.<

其他Fr1ends唔好意思吖!!
請你地唔好誤會...我話緊嘅呢個人`
佢話同我唔係好熟架咋`
我對佢嘅信任係零...都無呀!負數啦唔該!!


你之前講過嘅野,我而家可以答你:
我知會有人同我保守秘密...但我相信嗰個人至少..係1定唔會係你囉!!

發表時間:2008-06-22 12:33 AM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



兩首歌仔`x] R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

聽日考試喇...但我又好想post歌詞
所以診而家得閒post左先^^


江若琳-任性

願 任性一世 自我一世
無謂去啞忍你闖禍
遇上一個 便愛一個
承認我縱壞你太多
都很想跟你對罵盡情胡鬧勝於拼命壓抑
成熟到去努力為你找個理由跟她很親暱

* 男孩如你那會疼惜大好人
閒來無事毫無道理痛哭才能被吻
而我無法妒忌與指責做個最刁蠻女生
男孩如你那會疼惜大好人
其實很想宣洩我的怒憤
繼續容忍也盼望這樣誠懇愛你會得到你的關心
你只想與公主去熱吻 *

願 學習去小器
練習去憎你
來提示你畢竟我都怨恨
望著你演戲
但習慣忍氣
能原諒你似是你的母親
裝出可愛幼稚便能得到更多愛護愛惜
無奈我世故地做個戀愛偉人這注定被敷衍角色

repeat *

難道要打你罵你憎你恨你兌換奇蹟
無奈我太快就悟透戀愛過程不要十分挑剔
男孩如你那會疼惜大好人
閒來無事毫無道理痛哭才能被吻
難怪無我地奉獻不會換到你關心與惻隱
亦會忍 男孩如你那會疼惜大好人
長期地得體優雅也不敢激憤
這樣愚蠢也繼續盼望從此你會念及這一種胸襟
怕體恤你比不上偷吻

麥嘉瑜---殺死我的溫柔

雨靜了 吻別了 還有甚麼需要 
連陽光都肯照耀 
愛盡了 痛定了 唯有面壁治療 
而時間慢過我的錶
 
寧願愛上個壞人 寧願你樣子雖吸引 
然後性格爛到卑劣 暴躁更花心 
寧願變作了敵人 連共渡多一秒都不忿 
如沒有你免去一刧更甘心
 
錯在你好人 好到沒法多一個 
告別太溫和 使我未能哭出痛楚 
你甚至找我 知我病了竟買藥給我 
注定我傷得更多
 
為何好人 好到願意放開我 
既是個好人 偏不給我好的結果 
你甚至羞愧 刻意待我好 
你便好過 將牽掛卸給我 (不想你來白坐)*

有事了 我受了 來探望不需要 
連良心都可抹掉 
畏罪了 偉大了 為我內心治療
而誠意大到吃不消
 
REPEAT*

心事怎可以被撫摸

你是個好人 好到慢性殺死我 
我被你溫柔 傷到未能走出最初 
決絕有好處 好 我誓要假到能忘我 
講聲稀客請坐
冷待我 踐踏我 別以善心害我

發表時間:2008-06-15 05:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]