不出所料,今日出院。
病床是一股魔力的,你一躺在上面,人自然就會想睡,縱使你已經睡了超過十二個小時,你依然會睡啊睡......
之所以不叫朋友來探望我,也是這個原因,大家到來,亦只會看著我睡,畫面和瞻仰遺容差無幾。
都幾害怕醫生看著X光片而一言不發,好像我有什麼問題,但又未到last minute,所以不予知會。
Anyway,出院!
有媽媽在真好,費用全包~~
住院真的會令人消瘦,不過一回家就打回原形。
昨天做手術之前,Dr. Leung說了個gag,「俾我睇下隻手,如果塊鋼片熔左就唔使做個手術喇,哈哈。」「哈哈。」是我的回應。我都想啊醫生。
又話下個星期先補習,其實太太呀,你可否清埋啲尾數先呢?都係嗰二百蚊啫。
分類: 未分類 |