特登早起身,食完早餐又瞓過,唔知做咩
瞓到差唔多就執野去canteen,白等一個鐘先有得食
撘車返香港,上車冇耐就瞓著,車程好長
今晚同Baby~~去supermarket shopping,發覺得自己都ok鐘意計埋啲婆乸數,咩都要平,唔俾Baby~~買啲貴價枇杷糖;
其實Baby~~都幾慷慨,我覺得佢應該幾鐘意細路仔
去M記買野食,應該係新人囉,一個開心樂園餐,竟然冇俾杯野飲同個玩具我,要我走多轉,真係多哂
都幾突破,同佢講如何教仔/子女前途/進修課程,從來都覺得佢缺乏計劃,不過總算佢有為自己同個仔打算
分類: 未分類 |