從第一次再接到電話開始,個腦就變得好煩啦,
唔知自己想點,唔知將來想點,
而且不斷問身邊的人應該點做決定時,
更加令到自己唔知點做好﹗
為前途、為福利、為喜好。。。
但今次的事,神反而藉著唔同人去提醒我﹗
人有好多唔同的生活際遇,同等學歷未必有咁好的將來,
但就算你面對什麼景況,
神都唔會離我而去。
好似我做錯咗一個決定,神都唔會就我繼續錯落去,
而且就算係呢個錯的決定,我仍然可以係事情發展的過程中,
可以認識到唔同的人,見識到唔同的事物,
咁呢D係唔係真係錯或唔好呢﹗I don't think so~~
|