North Nasty
BBOYCuBe
暱稱: 阿隆
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2011-06-09
比賽
2010-12-02
一年
會考放榜
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 249
今日人氣: 0
累積人氣: 7294
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 21 日  星期三   晴天


2009-10-21 開心分類: 未分類

今日唔知做咩好早起左身,仲以為好遲

搞到我超快咁刷牙洗頭,出去望下個鐘,7點7......平時依家先起身=.=!

見有咁多時間,特登去俊宏軒間面包鋪買面包食

返學果時係咁望住個手機,想時間快D過,竟然會嫌自己早囉-0-

小息傾計笑死,傾D咩廢事講啦

食飯補測生物,我差唔多係最遲入去果個,但係係最早果幾個返出黎

因為我一早背熟晒D答案,無計,有計

上英文堂李嘉慧竟然讚我勤力左,哈哈!

放學同Gap棋呀勇去打何僑屋企打機

玩完布公仔果隻就玩Call Of Duty個喪屍模式

我同呀勇玩先,我玩依D Game好廢,守到10劃就收左皮,累埋呀勇,哈哈!

何僑同Gap棋守到21劃~"~!

打到6點半返屋企食飯

夜晚出左黎練舞

玩Battle,2個人1隊,同左細Ming1隊

出左好多Round,攰死,不過好爽,係咁迫自己出多D野!

落到恆健扮世界聯隊周圍Yo人,我係Red褲,哈哈!

12點度返左屋企沖涼做功課

今日好想聽到妳把聲,不過算啦,妳咁攰都係休息下好D^^

今日終於有見到妳啦,哈哈!


泳兒版電燈膽,超正!



2009 年 10 月 20 日  星期二   晴天


偷懶一日 分類: 未分類

今日偷懶唔打,貼片

超好聽!



2009 年 10 月 19 日  星期一   晴天


2009-10-19 愉快分類: 未分類

本來約定同陳伯7點9就落到黎

點知我7點7先訓醒,打比陳伯佢都仲未起身,算啦,聽日先實行

出門口果時超Kai,著左平時跳舞隻鞋,自己都嚇親!

返到學校先發覺無帶校章,Fuck!

一黎就2堂數學,不過好快過,,會考體育,有一堂比我地自由活動,超爽

射波賭野飲,贏一輸一,即係無玩過,無野講

中文堂陳健寧又講錯野,真係比佢笑死

防空洞講左黃峰黨-__-!!咁都講得出架!

放學又要補英文,痴線,又係到釣魚,好辛苦先頂到4點10走人

同陳健寧去左地下打籃球,打到5點半度走人

夜晚8點9度出左去練舞,後上Elbow落Airchair開始穩定了!你地都係唔知咩黎架喇...

係恆健比Tur寶笑死,果隻流浪貓又黎左

黑狗無啦啦同Tur寶講:「Tur寶,我覺得你個樣幾似貓喎」

黑狗未講完Tur寶已經話:「我屌你你個樣夠似狗囉!」

哈哈!!Kill左黑狗,立即無聲出,寶哥好野!

11點幾走左,陪水祥買完野食就陪Tur寶搭車,等等下車落雨,立即跑走

返到屋企沖完涼12點幾,立即做功課訓教

聽日一定攰死,D堂又難上,放學仲要練波,練完仲要過元朗練打龍,好彩唔使跳舞姐!

不過依家仲未訓,唉!又無精神!

今日全日無見過妳


「我當時好危險,生命受到威脅」好爆-_-!



2009 年 10 月 18 日  星期日   晴天


我們的第一天♥18-10-09♥ 滿足分類: 未分類

12點幾醒左,同妳Sd左幾個Sms,攰得滯又訓返

4點度醒左,一起身立即搵妳

哈,好開心,今日係我地既第一日呢!

老婆-v-!

想開電腦開極都開唔到,係咁Hand機

結果呀哥折開左部主機抹晒D塵終於都開到

玩電腦玩到食飯,食飯立即做功課

好難做-3-!做到9點落左去練舞

一入左丁丁隻主題曲,佢立即就打到Halo,哈!丁哥好野!

10點半落左恆健,隻貓又黎左,又訓左係我度,真係好鬼可愛

好想養小動物,唉,屋企人又唔比,遺憾!

練到11點3終於忍得住唔練走返屋企休息

返到去沖完涼做埋功課就打日記

諗住早返就可以早訓啦,點知都係要點半先訓=0=!


依D IQ題姐傻hei!



2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


Ardor Crew Family Day! 愉快分類: 未分類

一起身就見到妳個Sms

其實我的確係有小小嬲,不過嬲左陣都係唔捨得嬲

仲搞到你咁,唉,我真係衰!

好彩最後都係無野姐

食完野玩電腦玩到6點幾,就出左去

唉,細Ming,枉你自問英明,就比你既一句說話累左全家,哈哈!

今日係Ardor Crew family day,去左人家打邊爐

黑狗講樣野比我地聽超好笑

黑狗嫂問佢:「點解你地好似咁憎佢(某人)咁既?」

黑狗就問黑狗嫂:「你望佢個樣覺得佢點?」

黑狗嫂話:「好咸濕」

哈哈,黑狗嫂真係搞笑!

食完去左食糖水,食完返左恆健坐,吹下水又跳下舞

跳舞,愈跳愈迷茫,唔知下一步應該點做好

練新野?定係做好D舊野,想勁D,但又無進步,想出名,又唔夠其他人勁..唉

一定要進步!我要多D人識我地隊Crew!我要我地成為香港既其中一隊大Crew!

時間過得好快,3點鐘就返左屋企

返到去沖涼玩電腦訓教

妳是屬於我的,哈哈


很有意思的一首詩

我在沙上寫了一首詩,又在沙上抺去那首詩,

我只讓海知道;

我在空中寫了一首詩,又在空中抺去那首詩,

我只讓雲知道;

我在心中寫了一首詩,又在心中抺去那首詩,

我只讓妳知道。


超爆校長!Rap歌-.-!

後面仲要有個老師係度扮Beat box,哈哈!

校長最後仲要話:「Put your hands up!」哈哈