| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
2009-10-21  | 分類: 未分類 | 今日唔知做咩好早起左身,仲以為好遲
搞到我超快咁刷牙洗頭,出去望下個鐘,7點7......平時依家先起身=.=!
見有咁多時間,特登去俊宏軒間面包鋪買面包食
返學果時係咁望住個手機,想時間快D過,竟然會嫌自己早囉-0-
小息傾計笑死,傾D咩廢事講啦
食飯補測生物,我差唔多係最遲入去果個,但係係最早果幾個返出黎
因為我一早背熟晒D答案,無計,有計
上英文堂李嘉慧竟然讚我勤力左,哈哈!
放學同Gap棋呀勇去打何僑屋企打機
玩完布公仔果隻就玩Call Of Duty個喪屍模式
我同呀勇玩先,我玩依D Game好廢,守到10劃就收左皮,累埋呀勇,哈哈!
何僑同Gap棋守到21劃~"~!
打到6點半返屋企食飯
夜晚出左黎練舞
玩Battle,2個人1隊,同左細Ming1隊
出左好多Round,攰死,不過好爽,係咁迫自己出多D野!
落到恆健扮世界聯隊周圍Yo人,我係Red褲,哈哈!
12點度返左屋企沖涼做功課
今日好想聽到妳把聲,不過算啦,妳咁攰都係休息下好D^^
今日終於有見到妳啦,哈哈!
泳兒版電燈膽,超正!
| |
2009 年 10 月 20 日 星期二  |
2009 年 10 月 19 日 星期一  |
2009-10-19  | 分類: 未分類 | 本來約定同陳伯7點9就落到黎
點知我7點7先訓醒,打比陳伯佢都仲未起身,算啦,聽日先實行
出門口果時超Kai,著左平時跳舞隻鞋,自己都嚇親!
返到學校先發覺無帶校章,Fuck!
一黎就2堂數學,不過好快過,,會考體育,有一堂比我地自由活動,超爽
射波賭野飲,贏一輸一,即係無玩過,無野講
中文堂陳健寧又講錯野,真係比佢笑死
防空洞講左黃峰黨-__-!!咁都講得出架!
放學又要補英文,痴線,又係到釣魚,好辛苦先頂到4點10走人
同陳健寧去左地下打籃球,打到5點半度走人
夜晚8點9度出左去練舞,後上Elbow落Airchair開始穩定了!你地都係唔知咩黎架喇...
係恆健比Tur寶笑死,果隻流浪貓又黎左
黑狗無啦啦同Tur寶講:「Tur寶,我覺得你個樣幾似貓喎」
黑狗未講完Tur寶已經話:「我屌你你個樣夠似狗囉!」
哈哈!!Kill左黑狗,立即無聲出,寶哥好野!
11點幾走左,陪水祥買完野食就陪Tur寶搭車,等等下車落雨,立即跑走
返到屋企沖完涼12點幾,立即做功課訓教
聽日一定攰死,D堂又難上,放學仲要練波,練完仲要過元朗練打龍,好彩唔使跳舞姐!
不過依家仲未訓,唉!又無精神!
今日全日無見過妳
「我當時好危險,生命受到威脅」好爆-_-! | |
2009 年 10 月 18 日 星期日  |
我們的第一天♥18-10-09♥  | 分類: 未分類 | 12點幾醒左,同妳Sd左幾個Sms,攰得滯又訓返
4點度醒左,一起身立即搵妳
哈,好開心,今日係我地既第一日呢!
老婆 -v-!
想開電腦開極都開唔到,係咁Hand機
結果呀哥折開左部主機抹晒D塵終於都開到
玩電腦玩到食飯,食飯立即做功課
好難做-3-!做到9點落左去練舞
一入左丁丁隻主題曲,佢立即就打到Halo,哈!丁哥好野!
10點半落左恆健,隻貓又黎左,又訓左係我度,真係好鬼可愛
好想養小動物,唉,屋企人又唔比,遺憾!
練到11點3終於忍得住唔練走返屋企休息
返到去沖完涼做埋功課就打日記
諗住早返就可以早訓啦,點知都係要點半先訓=0=!
依D IQ題姐傻hei! | |
2009 年 10 月 17 日 星期六  |
Ardor Crew Family Day!  | 分類: 未分類 | 一起身就見到妳個Sms
其實我的確係有小小嬲,不過嬲左陣都係唔捨得嬲
仲搞到你咁,唉,我真係衰!
好彩最後都係無野姐
食完野玩電腦玩到6點幾,就出左去
唉,細Ming,枉你自問英明,就比你既一句說話累左全家,哈哈!
今日係Ardor Crew family day,去左人家打邊爐
黑狗講樣野比我地聽超好笑
黑狗嫂問佢:「點解你地好似咁憎佢(某人)咁既?」
黑狗就問黑狗嫂:「你望佢個樣覺得佢點?」
黑狗嫂話:「好咸濕」
哈哈,黑狗嫂真係搞笑!
食完去左食糖水,食完返左恆健坐,吹下水又跳下舞
跳舞,愈跳愈迷茫,唔知下一步應該點做好
練新野?定係做好D舊野,想勁D,但又無進步,想出名,又唔夠其他人勁..唉
一定要進步!我要多D人識我地隊Crew!我要我地成為香港既其中一隊大Crew!
時間過得好快,3點鐘就返左屋企
返到去沖涼玩電腦訓教
妳是屬於我的,哈哈
很有意思的一首詩
我在沙上寫了一首詩,又在沙上抺去那首詩,
我只讓海知道;
我在空中寫了一首詩,又在空中抺去那首詩,
我只讓雲知道;
我在心中寫了一首詩,又在心中抺去那首詩,
我只讓妳知道。
超爆校長!Rap歌-.-!
後面仲要有個老師係度扮Beat box,哈哈!
校長最後仲要話:「Put your hands up!」哈哈
| |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|