| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
2日  | 分類: 未分類 | 09年10月10日
今日8點3比鬧鐘嘈醒左,仲係超攰,所以繼續訓,8點半死頂起左身
刷牙洗面之後等陳伯電話,一路伏係度訓一路等,真係超攰-.-
果時心諗死啦,咁無精神點有反應守龍
好彩去到球場無咁攰,有返d精神
學界,第一次踢,算係咁啦
上半場好緊張,比人入左球
下半場比張Sir點醒左
企係度又係比人入,出去救又係比人入,但係就有機會可以封到人,咁點解唔出去呢?
結果下半場好左好多,無比人入到,好彩!
不過最後都係1比1,有d唔抵!
踢完立即返屋企訓教
夜晚出去練舞,練完吹左陣水就返屋企Lu
希望妳心入面個答案真係第3個答案啦,哈!
09年10月9日
一返學立即比人捉頭髮!仲食左張飽魚劵,好彩本身都諗住星期日剪頭髮姐
無做到作文,心入面好驚,驚要留堂做返
好彩呀Sir病左無返姐!開心死
平時閱讀堂睇開果本書睇晒Lu,得閒去借戰友介紹果本書黎睇先
放學返屋企食飯,食完等到9點就出去搵戰友佢地
今日約左好耐無見既呀昌食飯
去到輕鐵站就見到呀昌拖住昌嫂,唉!真係幸福~"~!我成個廢柴咁,哈哈!!
去左七福神打邊爐,食到好飽,11點就走左Lu
過左天端體育館,仲以為全部一齊跳tim
點知原來分開晒黎跳,無得睇下d人有幾勁,有d可惜~
跳完立刻返屋企訓教!
仲好聽過原唱
| |
2009 年 10 月 8 日 星期四  |
| 2009-10-08 | 分類: 未分類 | 今日起身打比陳伯叫佢起身,跟住刷牙洗面,換完衫再打比佢
點知佢仲訓緊教,So我就自己走
搭lip搭到炆,1樓都要擔lip囉,行1層樓梯會死咩
想當年小學果陣停電無lip搭我由24樓跑落地下都係咁跑啦
依家d小學生真係...
返學無野做,係度發白日夢
如果學校火燭,依個時候我係廁所,d火燒到去廁所門口,走唔到,咁點算好呢?
我會用廁所個垃圾筒裝起水喉d水拎黎救火-__-!!
真無聊,諗埋d咁既野
下午踢波整親個咀唇,fuck,好痛,好彩流小小血姐!
放學去左社團大會,見係最後一年,就去聽下啦
點知講得果半個鐘就走人,不過期間有件幾好笑既事發生
有個活動係2010年5月開始,依家係2009年10月,即係7個月之後
點知我聽到隔離果2個女仔講「嘩..7年之後先開始」-0-!!!!立即掩住個咀笑-.-!
聽完去左練波,本身仲以為操體能tim,好彩唔係,仲好輕鬆!又有得鬥波!
做龍門真係好,有好多特權..哈哈!!
放學回家!聽下歌,玩下電腦咁就11點幾,沖涼!
唔知點講,唔知想點,唔知點好,總之唔開心!唉..
史上最強太極拳推手 - 四兩撥千斤
| |
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
放鬆  | 分類: 未分類 | 經過辛苦既幾日之後,今日終於都無功課,又唔使練波,終於都可以放鬆返d!
琴晚都係夜訓,所以今日起身都係無精神
返到去係有d攰,不過始終返學都係唔想訓,除非無用既堂
生物補測,超爽,溫左成個上午,有d記唔到既係做果一刻都寫到出黎
不過做果份卷都用左成個lunch,搞到做完落去想踢波都踢唔到
放學等走果陣超好笑
鄭穎彤唔知做d乜野,林江問佢:「你做咩扮女仔呀?」笑死!
陳伯醒目仔仔,偷走出黎,4點幾一齊返屋企
開左學咁耐都無試過咁早返屋企,返去沖左個凍水涼,your爽!
夜晚練舞,打2000又整甩塊皮,算了,都已經慣晒-.-
不過星期6就踢學界,希望唔好影響到表現啦!
好野!星期5天端體育館有深宵,可以去跳舞!
今日唔貼笑話,貼笑片
好鬼鍾意依條片! | |
2009 年 10 月 6 日 星期二  |
又係辛苦既一日  | 分類: 未分類 | 琴晚想早d訓,點知都係差唔多2點先訓,今日又唔夠精神-3-!
一返到去,個個都拎晒生物出黎溫,琴日比林淑華插完,今日個個都好勤力,當然包括我啦~"~
仲要勤力到,最尾果幾堂週會成班都拎晒本筆記入去溫
聽緊野果陣,我一望去後面,成排都拎住本野係度睇緊
個場面真係壯觀,如果情況許可我一定影低佢-.-
老實講,好想drop左生物佢,但係會考隨時汁到1-2分,所以都係比心機讀埋佢算
好彩drop左化學姐,唔係仲辛苦
放學練波,本身隻腳已經拉傷左,好彩都無乜野,小小痛姐
練完真係好累,加上腳傷既關係,所以都係唔去跑步了~"~又比張sir鬧-0-!!
返到屋企食飯沖涼,跟住玩電腦,傾傾下msn訓著左~"~比人話傻囉-0-!
拿拿林做完功課訓教!
繼續一日一笑話
老師:「考試不及格後,你爸說了什麽嗎?」
學生:「可以省掉那些髒話嗎?」
老師:「當然。」
學生:「那他什麽也沒說。」
我諗我考試都係咁~"~ | |
2009 年 10 月 5 日 星期一  |
辛苦既一日  | 分類: 未分類 | 琴晚差唔多5點先訓得著
一起身已經好累
返到學校立即比林淑華插,測驗全班得3個人合格,慘囉!
聽日仲要測驗,食得屎囉
放學補英文,補到5點幾先走
返到屋企先發現,唔記得帶生物書,想溫都無得溫!fuxk!
唉!張恩隆!點解你咁無用架!講幾句野都講唔到?
今日好多功課做,舞都無時間跳
做功課做到1點鐘
聽日仲要練波,練完波再要去元朗運動場跑步
唉..累死! | |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|