North Nasty
BBOYCuBe
暱稱: 阿隆
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-09
比賽
2010-12-02
一年
會考放榜
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 249
今日人氣: 5
累積人氣: 7292
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


2日 開心分類: 未分類

09年10月10日

今日8點3比鬧鐘嘈醒左,仲係超攰,所以繼續訓,8點半死頂起左身

刷牙洗面之後等陳伯電話,一路伏係度訓一路等,真係超攰-.-

果時心諗死啦,咁無精神點有反應守龍

好彩去到球場無咁攰,有返d精神

學界,第一次踢,算係咁啦

上半場好緊張,比人入左球

下半場比張Sir點醒左

企係度又係比人入,出去救又係比人入,但係就有機會可以封到人,咁點解唔出去呢?

結果下半場好左好多,無比人入到,好彩!

不過最後都係1比1,有d唔抵!

踢完立即返屋企訓教

夜晚出去練舞,練完吹左陣水就返屋企Lu

希望妳心入面個答案真係第3個答案啦,哈!


09年10月9日

一返學立即比人捉頭髮!仲食左張飽魚劵,好彩本身都諗住星期日剪頭髮姐

無做到作文,心入面好驚,驚要留堂做返

好彩呀Sir病左無返姐!開心死

平時閱讀堂睇開果本書睇晒Lu,得閒去借戰友介紹果本書黎睇先

放學返屋企食飯,食完等到9點就出去搵戰友佢地

今日約左好耐無見既呀昌食飯

去到輕鐵站就見到呀昌拖住昌嫂,唉!真係幸福~"~!我成個廢柴咁,哈哈!!

去左七福神打邊爐,食到好飽,11點就走左Lu

過左天端體育館,仲以為全部一齊跳tim

點知原來分開晒黎跳,無得睇下d人有幾勁,有d可惜~

跳完立刻返屋企訓教!


仲好聽過原唱



2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


2009-10-08 分類: 未分類

今日起身打比陳伯叫佢起身,跟住刷牙洗面,換完衫再打比佢

點知佢仲訓緊教,So我就自己走

搭lip搭到炆,1樓都要擔lip囉,行1層樓梯會死咩

想當年小學果陣停電無lip搭我由24樓跑落地下都係咁跑啦

依家d小學生真係...

返學無野做,係度發白日夢

如果學校火燭,依個時候我係廁所,d火燒到去廁所門口,走唔到,咁點算好呢?

我會用廁所個垃圾筒裝起水喉d水拎黎救火-__-!!

真無聊,諗埋d咁既野

下午踢波整親個咀唇,fuck,好痛,好彩流小小血姐!

放學去左社團大會,見係最後一年,就去聽下啦

點知講得果半個鐘就走人,不過期間有件幾好笑既事發生

有個活動係2010年5月開始,依家係2009年10月,即係7個月之後

點知我聽到隔離果2個女仔講「嘩..7年之後先開始」-0-!!!!立即掩住個咀笑-.-!

聽完去左練波,本身仲以為操體能tim,好彩唔係,仲好輕鬆!又有得鬥波!

做龍門真係好,有好多特權..哈哈!!

放學回家!聽下歌,玩下電腦咁就11點幾,沖涼!

唔知點講,唔知想點,唔知點好,總之唔開心!唉..


史上最強太極拳推手 - 四兩撥千斤



2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


放鬆 開心分類: 未分類

經過辛苦既幾日之後,今日終於都無功課,又唔使練波,終於都可以放鬆返d!

琴晚都係夜訓,所以今日起身都係無精神

返到去係有d攰,不過始終返學都係唔想訓,除非無用既堂

生物補測,超爽,溫左成個上午,有d記唔到既係做果一刻都寫到出黎

不過做果份卷都用左成個lunch,搞到做完落去想踢波都踢唔到

放學等走果陣超好笑

鄭穎彤唔知做d乜野,林江問佢:「你做咩扮女仔呀?」笑死!

陳伯醒目仔仔,偷走出黎,4點幾一齊返屋企

開左學咁耐都無試過咁早返屋企,返去沖左個凍水涼,your爽!

夜晚練舞,打2000又整甩塊皮,算了,都已經慣晒-.-

不過星期6就踢學界,希望唔好影響到表現啦!

好野!星期5天端體育館有深宵,可以去跳舞!


今日唔貼笑話,貼笑片

好鬼鍾意依條片!



2009 年 10 月 6 日  星期二   晴天


又係辛苦既一日 疲倦分類: 未分類

琴晚想早d訓,點知都係差唔多2點先訓,今日又唔夠精神-3-!

一返到去,個個都拎晒生物出黎溫,琴日比林淑華插完,今日個個都好勤力,當然包括我啦~"~

仲要勤力到,最尾果幾堂週會成班都拎晒本筆記入去溫

聽緊野果陣,我一望去後面,成排都拎住本野係度睇緊

個場面真係壯觀,如果情況許可我一定影低佢-.-

老實講,好想drop左生物佢,但係會考隨時汁到1-2分,所以都係比心機讀埋佢算

好彩drop左化學姐,唔係仲辛苦

放學練波,本身隻腳已經拉傷左,好彩都無乜野,小小痛姐

練完真係好累,加上腳傷既關係,所以都係唔去跑步了~"~又比張sir鬧-0-!!

返到屋企食飯沖涼,跟住玩電腦,傾傾下msn訓著左~"~比人話傻囉-0-!

拿拿林做完功課訓教! 


繼續一日一笑話

 

老師:「考試不及格後,你爸說了什麽嗎?」

學生:「可以省掉那些髒話嗎?」

老師:「當然。」

學生:「
那他什麽也沒說。」

 

我諗我考試都係咁~"~



2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


辛苦既一日 鬱悶分類: 未分類

琴晚差唔多5點先訓得著

一起身已經好累

返到學校立即比林淑華插,測驗全班得3個人合格,慘囉!

聽日仲要測驗,食得屎囉

放學補英文,補到5點幾先走

返到屋企先發現,唔記得帶生物書,想溫都無得溫!fuxk!

唉!張恩隆!點解你咁無用架!講幾句野都講唔到?

今日好多功課做,舞都無時間跳

做功課做到1點鐘

聽日仲要練波,練完波再要去元朗運動場跑步

唉..累死!