| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2009 年 11 月 22 日 星期日  |
| 2009-11-22 | 分類: 未分類 | 今日起身
打機
食飯
夜晚練舞
食糖水
吹水
分隊,我,賢哥,細Ming,黑狗一隊
返屋企沖涼訓教
唔想打咁多野
因為趕住訓教
| |
2009-11-21  | 分類: 未分類 | 今日終於可以訓得耐D,4點半度醒左,打比老婆傾電話,傾到6點幾起身刷牙食飯
食完玩左陣Psp8點度落左去恆健搵Gap Wong
今日好小人,Breaking Point有D去左比賽,有D就去左韓燒,得我,細Ming,國良,小花同賢哥係度
我地又無機,於是走左去天晴跳,天富果D係度,好彩佢地有機
整嬲左老婆 對唔住丫><!以後都唔敢了!好彩最後都無事
跳到10點幾11點就返左天恆,老婆黎左搵我,去左恆健坐
期間佢地玩閃避球,黑狗唔小心掟親CB= =!一定超痛,CB仲要本身好似已經唔開心咁
跟住佢地繼續玩,玩玩下上面有一班PTU經過,Tur都唔知,勁大力掟個波,差D掟到班PTU,立即比佢地查身份證
同老婆一齊D時間過得好快,話咁快就1點半,老婆同Gap,Tur寶搭的士走,好唔捨得-3-!
跟住我就同丁丁返左屋企,返到去沖涼用電腦,等陳伯上黎拎機訓教
仆街,夜晚食藥,果度寫住成人三次至四次,每次一粒
我睇左成人三至四粒,搞到我食左三粒,希望唔會有咩事啦= =
補返一張之前黑狗將D紙巾整果隻貓度既相
成個超人咁!

| |
2009-11-21  | 分類: 未分類 | 今日返學遲到既姐
排隊等打電話果陣同陳伯傾計,個Prefect同我講「唔好傾計呀」
佢講完自己同佢個Prefect Fd係度傾計,我立即同返佢講「唔好傾計呀」
佢望住我唔知講咩好,哈哈,比我Smoke左佢!
去打電話果陣負責果個人叫我地去校務處果邊拍卡,點知勁多人跑上樓梯偷走,我同陳伯係其中一份子姐
生物堂比陳健寧笑死,林X華問用顯微鏡睇胎兒個細胞點樣知道佢係男定女
陳健寧話「同佢有無啫啫!」陳伯立即話「你要用顯微鏡睇架?」哈哈!
食飯想睇波,點知綠社唔夠人無得睇既姐,不過見到老婆,抵過睇波,哈哈!
物理測驗無一題係識既,一路測驗一路同陳伯扮有錢,搞到成班係度笑
「我都唔明點解你未夠18歲,連車牌都未考你呀媽就晒幾百萬買架法拉利比你,有咩用姐?」
「唉,我細個問我老豆咩係香蕉船,呀爸話食得既,我同佢講話我想食,佢整到成架挪亞方舟咁大架,D金萡鋪到成架船都係,點食姐?」
「我老豆都傻架,我同佢講想買件衫姐,佢同我買左成間服裝店返黎,邊著得晒呀?」
「我老豆前幾日唔知做乜,買左百幾年前既紅酒返黎,一支幾十萬既,佢買十幾箱返黎喎,仲要我飲完唔醉先On9呀」
「我同我老豆講大個D先買樓比我,佢前幾日同我講話係赤柱買左棟豪宅比我喎,咁快買比我做咩呢」
「我係屋企好煩架,係間房去廁所都要5分鐘,仲要係渣小型賽車去都要5分鐘呀,幾辛苦呀」
林江聽到都無奈爆
最尾2堂體育鬥波,竟然輸比陳家昇,陳承達同唔記得邊個,輸比短人都有既
放學留堂,王X傑睇堂,我話「王Sir親自睇堂呀?殺雞用牛刀喎」佢竟然答我「因為無晒殺雞既刀嘛」
我同陳伯搭3先上去,佢搭7照樣放我地走,我諗其他人實好唔据
放學上左陳伯屋企,陳伯親自下廚做住家男煮湯飯比我食,超好味,Gap Wong你老公真係唔話得呀,哈哈!
跟住玩佢呀媽買返黎個直髮器,陳伯幫我夾後面果陣一路夾一路奸笑,我屌佢原來唔係幫我夾直佢係夾曲佢= =
差唔多6點跑返屋企,食完飯訓著左,期間Gap Wong打過黎嘈醒我叫我落去,但係我都係太攰訓返
10點度先起左身,洗個頭落左去就過天瑞深宵,1點幾跑返恆健
玩到差唔多3點先返屋企,沖涼訓教!
仲過癮!
| |
自己運動日  | 分類: 未分類 | 今日對我黎講可以話係運動日,因為有大部分既時間我都係著住體育服過既
今日醒目呀,著2件長袖衫打底,1條長褲打底,結果今日超暖,比起前2日好好多!
頭2堂物理,玩住咁過,跟住1堂英文,毫無壓力,因為只係睇返SBA既片,跟住就落堂
1個小息之後,我就落左去操場,因為今日飛馬黎學校,足球隊要同佢地鬥波,我要打龍,Fuck!
佢地真係幾勁,我覺得自己守得好差,比人入左4球-_-!雖然我地都入左佢地2球,不過佢地好明顯係讓我地
係下面過左3堂,跟住食飯,食完又2堂選修,係跑道跳遠同埋同翁雞玩打翻
2堂之後化學,我Drop左,又同陳錦悟係地下打波,同佢1On1籃球,比佢屈機既姐!
放學衫都唔換諗住直接練波,點知Miss趙搞左個祈禱活動,於是我留左係課室,因為搞掂完有好多薯片食,哈哈!
5點落左去練波,唔知點解張Sir超炆,狂係度鬧人,鬧豬達鬧得最甘
「你咁垃圾你不如走啦,唔好留係足球隊喇」
雖然係過份左D,不過豬達今日表現真係好差
6點8先走人,立即返屋企食飯,本身約左陳伯8點半出黎
點知真係太攰,結果我都係無出到,成晚留左屋企同老婆傾計
夜晚沖涼打日記訓教
過癮!
| |
一個月快樂  | 分類: 未分類 | 今日同老婆一個月啦,時間過得真係快呢,一個月快樂^^
一起身超凍,直頭唔想起,著左BSX件嬲返去,好多人都以為係方中件多用途嬲,哈哈!
仲要返到學校先記起件嬲側邊係爛左既,搞到成日要插住個袋行,哈哈!
今日成日都好攰,但係忍住唔訓,但到左英文堂終於頂唔順,係咁釣魚
最尾化學堂上左圖書館,楊天迪戴左眼鏡超似林江!差唔多一模一樣,比佢笑死
放學仲要同林江企埋一齊影相,十足兩兄弟,哈哈!
放學同戰友去左銀座,陪佢入完數就同我去買飛
跟住去左M記坐,坐到5點半度走人,返到屋企沖涼換衫出去搵老婆
今日又遲左,哈,同老婆睇左2次戲都遲到,送左D朱古力比老婆,希望老婆鍾意啦
去左睇2012,個個Fd睇完都話好睇,真係幾正,但係一路睇我心都一路係度驚
驚2012年地球真係會變成咁,到時真係唔知點好,世界末日,我真係唔信自己會咁好彩好似主角咁走得甩
睇完老婆竟然話唔肚餓唔食飯,咁同佢行左陣,就送左佢返屋企Lu
其實我好肚餓,所以立即跑去M記買左個包食,返到天恆又買左個烏冬食
去左恆健搵佢地,D人走晒,得返陳伯,賢哥,毛毛,小魚,坐到11點半就跑返屋企沖涼訓教
今日過得好開心
孫悟空都識講粗口
| |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|