| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 16 日 星期五  |
悲喜交集  | 分類: 未分類 | 陳伯今日又唔返,返學撞到So輝佢地,So同佢地一齊返
返到去岩岩好打鐘,因為我行得慢,所以比謝x波捉左去遲入隊,Fuck!好彩有火彥陪我姐
第一堂化學,立即沖上圖書館溫生物,時間過得好快,溫左好小就已經到第二堂
小測好難,又一次唔合格,成績愈黎愈差,都唔知點算好
測完小息,我同戰友呀勇講份卷好難,比呀勇笑死
佢本身想講:「嘩!既然份卷咁難,咁我返課室溫書先」
點知佢講左:「嘩!既然份卷咁難,咁我返屋企先」哈哈!!呀勇真係搞笑!
Lunch好正,有唔洗比錢既飯食,唔使落去買野食,又唔使用錢了,無計,我依d窮人係咁
放學立即返屋企,玩電腦食飯,9點出左黎
今日妳黎左,唔知點解妳黎左我特別勁D,哈哈!
跳跳下呀哥無啦啦Sd個Sms黎,話屋企有緊要事,叫我快D返去
但仲好早-.-我又唔捨得妳,好煩,唔知點好,廢事理住
到12點幾1點終於忍唔住,走左返屋企睇下咩事,Fuck!原來係D咁無聊既野,廢事打出黎了
沖完涼有D掛住妳,所以都係走返落去
去左恆麗,忍唔住又跳舞,搞到又要沖多次涼
3點度走左Lu!
好黑仔!煮面食,又辣親隻手,想搽油,又成支油打爛左
Fuck!好炆!!
唉,唔知點解自己總係咁鍾意亂諗野
對自己又無自信,又怕醜,都唔知點好
身心疲累...
老實說,我不喜歡
我不喜歡妳直接喝他的飲料
我不喜歡他逗妳說話
原因只有一個,他不是好人!
不過我不喜歡又如何
我又不是你的誰......
聽首歌放鬆下
Break beat版的Beat it
| |
2009 年 10 月 15 日 星期四  |
2009-10-15  | 分類: 未分類 | 今日返到去立即做生物,3個字完成晒D改正,點知做完先知佢無咁快交上去,我凸!
化學上左圖書館,諗住溫生物,點知帶錯書-.-
傾左成堂計,小息落左去傾計,比何僑打中上五寸下五寸,「丫屌!好撚痛!」(By:志偉哥)
腫左,好彩禁落去先痛,唔掂唔痛姐!
Lunch要上7樓補測2條生物,真係煩,唉!
上中文堂超攰,直頭控制唔到,訓到死左,訓醒睇一睇時間
原來訓左一堂都唔知
放學練波,又學左D手法同概念
我對自己承諾過,我入得足球隊,我就要打好個龍,一定要做到好成績出黎比人睇!
唉,你真係無鬼用,咁都望唔到人-__-!!
練完返屋企食飯,夜晚出去練舞,今日狀態唔錯,練到新野,Yes!
12點返左屋企,沖涼打日記立即訓教!
未試過貼跳舞片上日記,不過真係好鍾意依條片,而佢又係我最鍾意既Bboy之一,所以真係想貼上黎分享下!
食晒Beat!
| |
2009 年 10 月 14 日 星期三  |
2009-10-14  | 分類: 未分類 | 今日體育堂踢波,唉,竟然識踢既輸比d唔識踢既=.=
諗住拎野飲家嘛,上完堂小息,係度射波,有人話係咁望住我@@!哈哈!
上中文堂李Sir講佢自己既經歷同人生既睇法比我地聽
早就覺得佢經歷過好多野,唔係無可能諗野會成熟得咁過份
話咁快又放學,補物理,聽極都唔明,都唔知會考點死
你個訊息真係Sd得岩時候,竟然係我咁岩諗緊你果一刻Sd黎,哈哈!
放學返屋企,超級興奮,開心,激動,驚喜,好多形容詞都形容唔到,哈哈!
返屋企食完飯搵歌,搵完出去跳舞
有罵戰發生-_-!其實我係一邊睇一路都覺得某人係比某人串得好岩!
無啦啦爆缸-.-最好笑係唔知自己做過D乜,不過好彩好快止到血姐!
本身仲諗住11點幾就走,點知吹水吹到2點先走-0-
返到屋企沖埋涼打埋個Blog都已經3點鐘,唉!聽日仲要練波-3-!
今晚搵歌果陣咁岩睇到,動畫版既I feel good,好過癮!
| |
2009 年 10 月 13 日 星期二  |
2009-10-13  | 分類: 未分類 | 今日陳伯又無返學,所以自己返去
一返到去就要集隊,事先又無通知,仲要集左勁耐
而且仲話以後都會繼續返集隊,我fuck!想曬死人咩!
琴晚又係3點先訓,所以今日真係好攰,
2堂中文,做做下測驗訓著左
生物Miss無返,做listening,訓著左
最尾3堂英文Miss又無返,又訓著左
本身放學仲要練波,再練真係死得,所以今日偷下懶唔練
救命!係咁比B女串我D毛孔大-3-!唉,我都唔想架=_=!!
同戰友,何僑,呀勇放學,好耐無同佢地一齊放,令我諗返起以前既日子,唉!時間過得真係快
同呀勇去左何僑度打機,隻公仔Game真係好過癮
玩完佢地玩生化危機,我又訓著左-0-!!
不過訓左2個字就醒左,因為要走了
返到去立即就換衫去運動場跑步
1600米,6:49=.=太差,接受唔到,怪就怪自己計錯數
應該要跑每23秒100米,我竟然計左每38秒100米!fuck!
返到屋企立即食飯,食完好攰,唔想再出去跳舞
點知10點半老野打黎,話無機,無計,唯有拎部機落去比佢地,立即返屋企沖涼
講返琴日返學1D好笑既野
去廁所見到King Sir,我同佢講:「李Sir早晨」
佢竟然話:「丫!你個死仔真係好鬼令仔既姐」笑死-.-!
上英文堂做小組討論,講北京有學生黎,我地帶佢去邊,食d咩
陳健寧話帶佢地去食Junk Food!垃圾食物~"~!
之後有人發表完意見,問陳健寧:「Do you agree with me?」
陳健寧竟然答:「Yes,I don't think so」你又同意人又覺得人地唔岩,你想點呀寧哥
上中文堂仲好笑,佢問呀Sir問題,竟然將護花小組講左護花使者,哈哈!真係比佢笑死
你就真係護花使者喇!
始終都係貼上撞頭條片上Facebook
http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=1236201538322&ref=mf
某人給自己剛逝世的朋友送了一個花圈,飄帶上寫了:「安息吧,再見。」
事後,他覺得意猶未盡,便打電話到殯儀館:
「請在『再見』前面加『天堂裡』,如果擠得下的話。」
第二天出殯時,他那個花圈的飄帶上寫著:
「安息吧,天堂裡再見,如果擠得下的話。」 | |
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
今日好長篇  | 分類: 未分類 | 今日2點幾起左身,玩左陣電腦,等Tur寶打黎,出左元朗剪頭髮
搵左幫Tur寶剪果個幫我剪
個髮型師都幾好傾,一路同我剪一路係度傾
佢仲係咁講經過自己研究所得,邊度點剪會好睇d
開頭聽佢咁講我心諗實無死啦,今次應該剪得幾好睇
我fuck,剪完我終於明白到咩叫做瞬間變柒頭,唔同係唔同在我唔係瞬間
唉,點見人呀!
不過入面d人好鍾意唱歌,個髮型師同我剪果時又係度唱
洗頭果時又聽到隔離洗頭果個係度唱,真搞笑!
剪完立即返屋企,Tur寶黎左我度
食完野我同Tur寶同埋呀哥玩鬥地主
玩到8點9出門口
今晚無人落,得我,Tur寶,賢哥同陳伯跳
算,小人D可以專心D練自己野!
點知其間玩龜轉撞親個頭,fuck!好痛!仲要拍左片,本身諗住放上facebook,諗諗下都係唔放了=.=
跳完去左食糖水,食完黑狗返左黎,去左商場吹水
期間超好笑,黑狗將妒忌講左墮忌,仲要連講2次!
之後佢話覺得The end唔係Power move既教父級
跟住陳伯話:「但係賢哥係獸父級喎!」哈哈!好爆!
走果時經過美心
見到天使蛋糕同魔鬼蛋糕張海報,2個蛋糕背後有2個女仔,代表天使同魔鬼
我話:「我覺得魔鬼蛋糕好食個天使蛋糕」
點知賢哥話:「下,我覺得條女好食d喎」
唉,獸父真係獸父!
同陳伯去左恆健吹水,佢講起一件事令我諗返起細個既一件事
細個呀哥唔係天水圍住,間房得我一個人訓,跟住我發惡夢紮醒左
結果驚得滯走左去呀麻間房度拍醒我呀麻叫佢陪我訓,哈,細個真係好無膽(雖然依家都係)
傾到1點鐘,立即返屋企,返去果陣好大風,好涼好舒服,我期待凍既日子應該就到喇掛?
返去沖涼刷牙,唉!成身傷晒!又要搽油!
好想過d唔使搽油既日子
之前唔敢開口既,今日終於開左口!
我等你咋 !
志矮哥爆粗
| |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|