哈!好耐無試過咁樣玩咁耐
2點幾起身打左陣機就出左去蝴蝶灣玩水
應該算係4B班會活動吧?不過多左個Tur寶
其餘有我,Gap,豬仔,黎靖汶,陳健寧,吳俊賢,雞雞,嘉敏
玩水玩到7點度就走,因為超級肚餓
本身以為係埋果度燒野食啦,等我仲特登唔食下午果餐,點知唔係既!!fuxk!
去左創意橋(我改既,其實叫蔡意橋,但係我覺得創意橋好聽d)既裕滿人家打邊爐
入去既時候係肚餓到腳軟,出黎既時候係飽到腳硬,因為真係食左好多野,熟我既人就知我有幾大食,哈!
期間玩忍笑,好似之前咁設定一個答案,無論問咩都要答果個答案
輸左要飲陳健寧溝出黎既特別湯底,有紙巾啦,沙爹啦,可樂啦,忌廉等等美味既調味料,真係聽落去都正
我第一個問,設定左個答案叫八爪魚,跟住我問雞雞:「你平時用咩打飛機架?」豬仔同黎靖汶即刻笑左(其實依2個係輸得最多..)
食下玩下又傾下咁,10點度就走lu,返到天澤去商場搵細ming同賢哥2個sb傾計,1點幾去左陳健寧度打馬吊,打到4點幾就走喇
同陳伯坐左係天秀傾計,其實每次同陳伯傾計都有收獲,依條友個腦唔知點解可以裝咁多知識係度..asshole!
返到屋企沖涼打日記,打打下問自己,其實點解無啦啦我會打日記既呢-.-
而且係唔打blog打qooza..咁我打唔打返日記好呢?打返既,打qooza好,定打blog好呢?qooza又好似方便d,我都唔知,哈!
送上一張之前睇日出果陣影既airchair

突然係度諗,有d人為跳舞真係肯付出好多野
例如香港有條友battle用單手彈,彈下彈下除鞋除褲除埋衫,除剩條孖煙囪,仲要紅色既-.-
韓國Last for one又有一個人唔知練咩招整傷左,以後跳唔到舞,跟住自殺,仲要錄低自己自殺既過程
breaking真係令人瘋狂... |