North Nasty
BBOYCuBe
暱稱: 阿隆
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-09
比賽
2010-12-02
一年
會考放榜
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 249
今日人氣: 3
累積人氣: 7300
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


中秋節 鬱悶分類: 未分類

仲記得上年中秋節係同戰友,何僑,阿勇佢地過..我仲記得我地上年許過既承諾,不過今年大家都無做到..哈哈!!

今年約左陳健寧去佢屋企打邊爐

日頭3點幾起左身,陪陳伯去剪頭髮

剪完返屋企食飯..食到好飽..所以都唔諗住打邊爐了..上去吹下水就算

唉!叫左人黎,你又唔理人,張恩隆,你想點架!算了,你都係無機會架喇!

唔記得幾點走左,落左去羽毛球場搵細ming國良佢地

係度傾下計,練小小野,等到賢哥黎,就返天恆食野喇

想食勵陽,點知廚房收左,算!食返車仔面!

食完坐左陣就返屋企

返去沖涼刷牙打機訓教



2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


09年10月2日 愉快分類: 未分類

唔記得幾點起身

夜晚食完飯玩左陣電腦

就落左去搵賢哥陳伯

過左天晴YMCA,今日有個跳舞既funsion,

我鍾意依d活動,可以見識多d野,又可以睇下自己同人地差幾遠,your爽!(依個詞語應該得Ardor crew明白)

玩完返恆健坐

坐到2點幾無啦啦話去打機

打左2粒鐘,係銀座坐左陣,6點度就走喇

經過天秀見到So輝佢地,同佢地吹左陣水就返屋企Lu

返到屋企幫呀麻掃地,掃完睇戲,睇到一半太累,訓教算!

中秋節約左陳健寧打邊爐,叫左你去,哈!有得見到你

 

 



2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


開心分類: 未分類

哈!好耐無試過咁樣玩咁耐

2點幾起身打左陣機就出左去蝴蝶灣玩水

應該算係4B班會活動吧?不過多左個Tur寶

其餘有我,Gap,豬仔,黎靖汶,陳健寧,吳俊賢,雞雞,嘉敏

玩水玩到7點度就走,因為超級肚餓

本身以為係埋果度燒野食啦,等我仲特登唔食下午果餐,點知唔係既!!fuxk!

去左創意橋(我改既,其實叫蔡意橋,但係我覺得創意橋好聽d)既裕滿人家打邊爐

入去既時候係肚餓到腳軟,出黎既時候係飽到腳硬,因為真係食左好多野,熟我既人就知我有幾大食,哈!

期間玩忍笑,好似之前咁設定一個答案,無論問咩都要答果個答案

輸左要飲陳健寧溝出黎既特別湯底,有紙巾啦,沙爹啦,可樂啦,忌廉等等美味既調味料,真係聽落去都正

我第一個問,設定左個答案叫八爪魚,跟住我問雞雞:「你平時用咩打飛機架?」豬仔同黎靖汶即刻笑左(其實依2個係輸得最多..)

食下玩下又傾下咁,10點度就走lu,返到天澤去商場搵細ming同賢哥2個sb傾計,1點幾去左陳健寧度打馬吊,打到4點幾就走喇

同陳伯坐左係天秀傾計,其實每次同陳伯傾計都有收獲,依條友個腦唔知點解可以裝咁多知識係度..asshole!

返到屋企沖涼打日記,打打下問自己,其實點解無啦啦我會打日記既呢-.-

而且係唔打blog打qooza..咁我打唔打返日記好呢?打返既,打qooza好,定打blog好呢?qooza又好似方便d,我都唔知,哈!

送上一張之前睇日出果陣影既airchair

突然係度諗,有d人為跳舞真係肯付出好多野

例如香港有條友battle用單手彈,彈下彈下除鞋除褲除埋衫,除剩條孖煙囪,仲要紅色既-.-

韓國Last for one又有一個人唔知練咩招整傷左,以後跳唔到舞,跟住自殺,仲要錄低自己自殺既過程

breaking真係令人瘋狂...



2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


新日記 分類: 未分類

新日記-0-!

唔知打咩好..哈哈!