上次講到28號星期二 今次又開始星期三講起啦^^" 29號 放左工原本我想買個飯盒返去食左就算 因為黎m 條腰好痛~ 但唔知老公今日做咩鬼 死都要煮飯!!! 咁好啦 一齊去買送 行到去街市見到大閘蟹 突然大家都想食 咁就買左100蚊5隻 因為買左蟹 所以我講笑話 咁不如買飯盒食 食完咪食蟹囉? 點知老公又發脾氣 唉~~~~我全程唔出聲 等佢講講講~~~~ 最後買左肉餅返去 煮緊個時 老公細細聲咁話"我想要個同我同金共苦既老婆" 我就忍唔住應左佢一句"我都未聽過未入門先做老婆!!!如果之後因為其他野分左手 咁點算?" 老公O左咀 唔出聲~轉講其他野 又話我煮既野好好味 仲知就不停讚我~ 其實個日我又冇嬲過既 可能我心情好左 知道佢都係講完就算~ 當然之後大家都冇野 食完飯又一齊打機 好開心呀!!!好耐冇試過幾個連機 笑得超大聲!! 但玩得開心過頭 2點幾先訓^^"打機打到唔想訓 係幾多之前既事呀?? 30號啦 唉.....我唔記得幫老公抄薄呀!!! 4點幾 老公突然同我講 ms要出去整電話 所以佢要去帶ms去~ 跟住我同老公講未抄薄老公先記得><"算啦!!! 咁放工我就去老公公司自己抄 原本老公話會返黎先同我出去嫁!!! 可能佢懶啦 我7點幾抄完 自己出去搵佢地 去旺角搵到老公,ms,麟啦~跟住去搵野食 又食返上次同小叮佢地食個間^^" 其實呢班朋友可以玩咁耐唔係冇理由既 重見返大家 都係咁好傾 咁開心^^" 我地搞到ms都一齊玩白貓 成日不停叫協力協力 但因為個間野收唔到上網 所以冇得玩!! 跟住就傾下計 原來佢同阿妮仲未好返 老公叫我介紹D女仔俾佢識^^" 就咁樣 傾下傾下都10點幾了~~~因為大家都想玩協力 所以去左彩雲 我就返左秀拎野先在落去~唔該3位男人送我去搭車^^" 返到屋企 沖個涼 執下野 飲碗湯 跟住就去彩雲搵佢地啦~ 初時大家都係到吹下水 之後就開始協力啦!!!!打到1點幾 富仔黎到 加左佢一齊打~ 但因為ms同富仔都太廢 所以最後個2場都輸左 大家都放棄唔玩了~ 其實係因為個個電話都冇電了~~~~~~跟住就傾第二D野啦 教富仔用咩台~~~ 1點半到 搭的士走人了~~~~~~返到屋企訓教了~~~~~~~ 10月既最後一日啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 唉...最後一日都仲未影返D禮物出黎 真係好對唔住呀!!! 但今日真係好忙 一朝早志媽打俾我 當時見到來電 嚇到我關左聲唔敢聽!!! 但諗諗下最後都係聽左 因為我怕唔聽佢電話會屌到我暈!!! 跟住我同志媽講"喂 Aunt 我係BoBo呀 做咩事呀?"(因為我怕佢唔知呢個係我電話) 跟住志媽就同我講"喂 BoBo呀 點解我搵唔到阿志既?我有緊要事搵佢呀!!!" 我停左幾分秒".......可能佢未起身聽唔到電話響 我幫你打電話去嘈醒佢丫??) 志媽好似好無奈答"哦哦哦哦 咁你幫我搵佢啦 拜拜" 嚇死我 咁收左線之後 我就開始勁打俾志 但可惜 佢都係冇人聲><" 在過一陣 志媽電話又黎啦好驚 又開始對話啦 我"喂 Aunt~"志媽好平靜地問我"係咪搵唔到阿志呀?" 我好驚地答"係呀 可能佢好累 訓到聽唔到電話" 跟住志媽就話"下 咁點算呀?好緊急嫁 我打俾佢地2個都唔聽(姐係仲有耀)" 我唔敢出聲 跟住志媽又話"我等陣返大陸呀 157個到停電 要叫阿志叫佢爸爸起身啦" 我大擔地問"邊個地址停電呀?一係等陣佢起身 我幫你同佢講丫??" 可能志媽今日心情好同我講左個地址 跟住講拜拜就收左線啦!!! 但12點幾老公打返黎既時候 老公已經打左俾志媽 所以我冇幫到忙-.-"" 跟住食lunch啦 其他人走曬我就問christine可唔可以早走十分鐘?好彩christine好好人 俾我放早十分鐘~ 因為我6點半要趕到去荃灣家計會 原本想打避孕計 但見完醫生聽左好多意見 最後決定都係照食藥 但都一樣 因為家計會D藥平勁多 出面買要$165 家計會買$90咋!! 見姑娘個時 俾佢問到口啞啞><"佢問幾歲第一次姓行為(講真 鬼記得咩?)我答左17歲 之後又問同幾多個男人做過?我好自豪地答1 之後佢又問個男仔幾多歲 我答27歲 最後問我地拍左幾耐拖?(因為我唔記得之前有散過)所以答左5年 跟住佢串我 咁就唔係17歲第一次啦~~我...........好難諗咁耐之前既事呀 好似18歲掛!!! 就係咁......我o左咀咁行出去~~~唉....個時真係一片空白 鬼知佢會問咁多野咩? 完全唔記得可以同佢講 做完愛之後散左 在一齊返得唔得呀?? 算啦 跟住又等見醫生 個醫生好好人~我問咩佢都答 但醫生同我講 打針D經會亂到仆街 有時會黎m 有時唔會黎 可能月頭黎幾日 月中又黎幾日~ 仲知就超亂 都係見意我照食藥~之前係因為成日唔記得食 但醫生話可以補食 所以最後都係買藥~ 呢個醫生真係好好 俾我一次過買4盒 姐係4個月~~咁我就唔洗成日黎啦^^" 整好所有野 就同老公去買D野食 之後就搭返地鐡返長沙灣~ 因為要抄錶 好累!!!但我地炒得好快~有個單位 我地抄既時候有一個人出左黎同我地講野~ 跟住慢慢其他個幾間房既人都走左出黎 傾緊睇唔到電視既事~第一次見咁既情景 好搞笑~ 大家好和平咁傾 大家都冇電視睇 大家一齊出黎傾用咩方法去搞好佢!!!好和平 好正!! 當然我地仲要做野 所以走先了~~跟住炒最後一個 跟住返去收租!!! 頂佢個肺 個租客講野真係超大聲 震到我爆!!!好彩老公醒目 帶左佢出去傾!! 我就乖乖地係到計返D數~~~~之後就走人 原本想去食一間雞煲 點知冇book位 冇得食!!! 唉 最後搞到要食乾炒牛河唉....算啦~食到10點就返屋企啦~ 當然第一時間就係舖好張床 之後訓上去啦^^"但好快老公就叫我落返床 佢話要教我學畫晝><" 跟住就坐左係電腦面前 跟住ipad教學 畫左條"沙"魚同牛 跟住就算數了^^" 之後又訓返上床 打左一陣機~1點幾先訓教^^"其實好眼訓!!! 其實中間都有小插曲~~~~~~~~~~~ 話說阿志個細佬個朋友 叫做謝冠~咁其實我地都識既 有一齊打機吹水既~ 咁謝冠係做廚既 佢間公司呢段時間都有訂大閘蟹~咁上年同今年都有叫佢幫手訂過嫁啦~ 因為二家姐食過 覺得超好味 又平~所以想我幫叫謝冠幫佢訂多次~ 好啦 之前謝冠話要三日前同佢講~咁我星期三就同佢講星期六想要 但係星期三個日 謝冠係全日都冇應過機既!!!!好啦 星期四謝冠應機啦 佢同我講星期六佢放假 拎唔到!!! 跟住我就講笑地問多一句 咁聽日拎都冇可能嫁啦?跟住謝冠話佢聽日都放假!!! OK 傾到呢到 我就話算啦~咁唔要啦 下次在叫你幫我訂啦!!!! 跟住過左2個鐘到~阿耀就打黎問我要幾多隻?我就話 你最快幾時有先? 阿耀同我講聽日!!!!咁咪開心囉 我同二家姐講返 聽日可以去拎!!要左13隻!! 好啦 星期四既對話完左啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 到左星期五 我一朝早返工 11點幾問謝冠"我想問下今日幾點有得拎?唔係吹你"我已經怕佢覺得我煩!! 但一直都冇應過 明明見到佢睇左都唔應!!!好啦 4點幾 阿耀打黎問我自己去拎得唔得?? 咁我咪話"得 幾點去拎?"佢好冇咩野咁話"幾時都得"咁我咪同二家姐講"你幾時去拎都可以 而家去拎都可以" 咁就send地址之類既野叫二家姐去拎啦~之後我放左工 問二家姐拎左未? 二家姐話去緊!!!但因為怕收工 所以叫阿志打俾阿耀問~ 點知阿耀係到屌"下 你而家仲未拎?人地餐廳訂貨係晏就去拎嫁啦 你而家先去可能關左門啦!! 你而家快D打電話去問啦 唔好搞臭人地間餐廳個名啦!!!" 一完老公同我講呢返說話真係火都黎!!! 而家係你地唔應機 突然之間先黎搵我同我講幾句!!!仲要自己講左咩都唔知 真係屌你 我鬼知你地點做野咩? 又唔係一早俾個時間我 又唔一早講地點!!!激死!!! 但因為我叫人地幫手 都唔可以同佢嘈~咁我緊係拿拿聲同二家姐講 在叫老公扮係餐廳拎好忙 而家先黎拎貨!! 好彩間野7點先關門 二家姐咁岩拎到^^"唉....跟住同返佢2條友講 都係唔應機嫁!!!屌你老母~~~~