有時人既野真係好可憐!! 今朝個新人又做錯野 阿頭屌到佢飛起!!! 本身都諗住補錢都要炒左佢 估唔到晏就佢就主動話唔做-.-" 唉.....個心好唔安樂 忍左咁多日 忍多幾日咪有補錢囉~~ 仲要細細聲不停同我講對唔住對唔住 我知你好用心教左我好多野 對唔住 其實要講對唔住既係我 我有幫你同阿頭傾照補錢!! 但可惜老細原本都唔想俾 阿頭要自保 唔想幫佢~對唔住 對唔住!!!! 你係好多野學左咁陣都唔識 但你性格同內心真係一個好人~希望快D搵到份岩你既工啦!!! 放工老公就打黎 佢話要拎一大袋野又要踩單車返去~ 因為琴日佢先發完脾氣 衰衰地都要做一次野俾佢睇既! 我自己一個去買餸 返到屋企老公都未返黎 自己整住野先~ 整到一半老公先返到黎 點知佢唔幫手 話要入房執野!!!! 食得啦第一次大家冇睇住電視/電腦食飯 就算老公電話響 但都唔去聽!!! 但sweet既野 一陣嫁咋!!!老公一食完就走左佬 咁算啦!!!開電視睇~ 食完又要我執 又要我洗!!跟住仲要係房大叫要食糖水!!! 我真係彩你都嬲 搞好所有野 入房睇電視 又俾佢屌我大聲 搞到我要細聲到好近好近聽先得!!! 唉........11點幾 老公突然同ms講話我要訓 所以佢唔玩!!(我冇出過聲 關我咩事?) 跟住老公話陪我訓 都知咩事啦-.-""未眼訓 幫下你囉!!!! 完事之後大家訓係床到 一人一部ipad mini打陣機 志媽突然又叫阿志(屌 真係好撚煩!!!) 老公出去俾志媽屌完 返到黎又開返燈 又開電腦!!!我出聲話佢 佢先收機返上床!! 但又到packo打黎 原來Packo想約我聽日食lunch 俾禮物我~哈哈 多謝先啦!!! 12點幾就收機訓教了 當然老公都係打機and打機 可能我訓左之後又起身打機掛!!