開頭仲以為聽歌聽得太耐所以有D幻聽,
當聽到第1句頭3粒音之後,
我就好肯定咁話比自己聽,
上水呢間吉野家真係播緊" 僕ヘソфЧЙみЖ " 。
" 僕ヘソфЧЙみЖ " 是《星球流浪記》既op,
我完全無諗過會係吉野家到聽到囉。
雖然我覺得在場既師奶們、小朋友們甚至連一些工作人員們都唔認識呢首歌,
不過我覺得只有自己一個認識也很足夠了(=v=)
順帶一提,CCW也有呢首歌申請的,
如果您有興趣可以申請來聽聽啊--
這是一首很好聽的歌!
歌詞很有意思的~
我還記得. . . . . .
在這海洋、這繁星、這夢想、這時刻
不能就此終斷的
旅程是沒有煩惱的閒暇
迎向無限廣闊的未來
開始跑的那一天是赤足的. . . . . .

|