可能真係因為《烈火雄心3》既關係,
琴日我係街上見到兩架消防車,
都不其然留意一下佢地。
殺那之間,
我係果架車既窿位到見到個消防員係到著件外衣(@@)"
突然之間我覺得消防員好偉大. . . . . . (=口=)|||
Anyway, 睇黎琴日果個時間佢地又要出動了(=w=)"
........................
大家都要睇《烈火雄心3》啊--
因為太突然所以影唔到佢地既英姿(ˊˇˋ)
今日一朝早返到公司,
過左唔知幾耐,
阿靜同阿儀就係到執小君既野。
根據佢地既形容,
小君好無手尾地搞到個位好多唔知掉唔掉得既雜物(ˊˇˋ)
其實我個位就係佢地個位隔黎,
我同佢地一樣都唔係1個人坐,
同我一齊坐既果位同事. . . 其實都好無手尾. . .
佢成日搞到個位好多雜物(>口<)
阿靜佢地將小君D野放曬落個紙箱到,
感覺好似佢未人炒左,執野走咁(笑)
然後我(地?)靈機一觸,
畫左以下呢福畫。
唔知佢聽日返黎會有咩反應呢?
可惜我聽日off 睇唔到(>3<)
畫、字: Carrie (黃色字唔係我寫,係阿靜寫的)
加工: 阿靜&阿儀
唔知呢位主角會唔會見到我個blog呢?
哈哈,
邊有咁既可能(=口=)|||
Anyway,
其實第1次睇TVB既《超級巨聲》既時候,
我見到佢已經覺得佢好似當年我睇《肥肥一家親》唔知第2定第3輯既果個"詩人"。
其實果個肥仔係一開始既故事中係無存在過,
但係唔知第2定第3輯既時候加左佢,
幸運地,佢無令故事有種好似《同事三分親》果種加人既感覺,
而且仲令成套劇增添了色彩!!♥
記得好似有1集話佢講野不停出現押韻既情況,
然後佢就話自己可以做詩人(笑),
自此之後,
每次我講野押韻時都會講: " 我都可以去做詩人。" (笑)
.................
很可惜,
我係網上找不到本尊既圖(T^T)
不過如果您係有睇過既話,
就會有印象。
佢地真係好似樣架!!!!
那位" 詩人" 就是上圖右上角那位~~
件事既起因我唔想再講. . .
重點係. . .
我細佬" 生" 門果時夾到我兩隻手指(=口=)|||
好痛呀~~~~~(>口<)|||
雖然佢係無心,
不過都真的太過分了(T口T)|||
我和我的同事又訂野食了~~~
今次係我地幾個同事悄悄地訂~~
因為上次好多人訂,
搞左好耐先訂好~而且分貨時又廷混亂的(汗)
今次悄悄地進行,
規模細左好多~
快到一日起兩日止就順利地係琴日訂貨,
今日攞貨。
今次我訂左好少野炸~~
因為上次花了過百銀所訂既都未食曬~~
今次我地5個同事夾左D錢,
訂左個cake黎食(@@}"
每人分到2件~
嗯~~好好味唷(>w<)
聽說酒店也是用這間餅店訂蛋糕的呢~~~