Carrie's blog++        
#*[[‥﹐++記載Carrie的一點一滴**]]],,,\"|||
2009 年 8 月 5 日  星期三   陰天


《沖天救兵》 : 映画

我睇左《沖天救兵》啦!

今次都係睇3D,

估唔到上次果套睇完3D,

今次呢套又睇wo~

《沖天救兵》真係一套好睇既電影,

可惜我覺得許冠文配得好差,

浪費曬套電影(ˊˇˋ)

許冠文配左自己既風格出黎,

但我想講: 許冠文係許冠文,唔係卡叔。

除左風格問題,

我仲覺得佢配卡叔時講野太快,

睇佢滿頭白髮,

腰骨又麻麻,

應該有返咁上下年紀,

講野仲點會咁快?

好.怪.囉(=333=)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * 以下內容會涉露故事內容 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

故事一開始既男仔,我仲以為係小飛. . .

估唔到卡叔一生既夢想(承諾)就係帶佢老婆去仙境瀑布!

我仲以為係佢對自己既承諾天。

一開始講佢兩公婆,完全無對白,

靠動作表情劇情等等表達左出黎,

我覺得呢種效果同感覺都好好!

到佢老婆過左身果到,

我可以充分咁感覺到果種帶點哀傷的感覺!!!

我無諗過德仔會係咁樣講野法!好意外!我鍾意

另外果隻大鳥都廷不錯~佢好鍾意食chocolate*

果個" 敵人" 其實係佢放唔到世人到佢既誤解,

佢既執著導致到佢最終跌左落佢,

我覺得佢本性唔壞。

而故事既高潮位應該就係卡叔終於同佢老婆去到夢想既目的地,

然後佢思考自己應該如何做那部分。

佢最尾做左一個好好既選擇,

佢選擇左救隻雀。

雖然最尾間屋都係跌左落去,

不過最終都去返夢想既目的地。(我猜中了呢!)

我好鍾意呢套電影!

P. S.見到前面D觀眾走,

我明白到細路始終都係細路--

「我都係覺得《冰河世紀》好睇D」

我唔係話《冰河世紀》唔好睇,

亦非唔尊重細路既意見,

我覺得兩套各有各好睇。

發表時間:2009-08-05 07:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 8 月 5 日  星期三   陰天


動漫節09 : 動と漫

係2/8個日我去左動漫節。

唔知點解今年我好想自己1個人去,

所以我沒怎麼問過大家幾時去之類的問題,

不過似乎我問左都唔會有人陪我(=口=)|||

Anyway, 今年因為時間關係,

所以我逗留左唔係好耐就走左lu. . . . . .

今年我諗我都係行左大約半個場到炸,

希望出年可以有多D時間去啦(@@}"

另外,我唔係見到好多cosplay炸(=3=)

想影下佢地都影唔到~

有D見到但又唔方便影wo. . .

我記得我見到有人cos亞夢啦、守護使者啦,

又有一D我唔識既角色。

我又見到一D cosplayer踩住滾軸溜冰呢!

最後,分享一下我既戰利品,

其實數量唔多,因為好多野都好貴,

唔值呢個價--包括我想要既野(ˊˇˋ)

有《鋼鍊FA》貼紙.$10,

 《鋼鍊FA》海報.$10,

 可  愛  f i l e    .$15,

 可 愛 兔 仔 帽    .$40

(我發覺我買的應該是最平的呢!)

 P o s t    c a r d   .$0(人地比我)

 水 果 撻 髮 夾   .$9

我仲影左好多相,

歡迎大家click入我facebook內看看唷!

發表時間:2009-08-05 07:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 8 月 4 日  星期二   陰天


時光之光 : 日常

大家有無聽過Hotcha同葉文輝合唱既新歌呢?

呢首歌叫做" 時光之光" .

我第1次聽係係電視到無意之中聽到,

我果時都唔知呢首歌既歌名架,

直到上次唱K(唔見電話果次)以為可以唱到呢首歌啦,

點知都係無囉。

然後有1日,

我唔知點樣之後就知到左首歌叫咩名(=口=)|||

再後來,我將個手機既接駁鈴聲轉埋佢天,

不過我無用佢做電話鈴聲bo.

其實,我有呢首歌架,

如果想要可以去申請板申請嗄,就醬。

發表時間:2009-08-04 02:33 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 8 月 4 日  星期二   陰天


香水有毒 : 日常

早幾日睇《超級巨聲》既時候,

我聽到1個女仔唱" 香水有毒",

其實我本身就唔認識呢首歌,

不過經過果晚之後我就認識左了~~~

我覺得個女仔唱得好好聽,

但唔知點解會肥左(=口=)|||

不過我記得佢最尾都係入到圍的。

我亦找來了呢首歌既原版,

感覺好唔同的。

其實. . . 我比較鍾意個女仔唱的版本(/ v \)

我覺得原唱者既感覺柔D.

有興趣既可以去申請板同我申請呢首歌架!

發表時間:2009-08-04 02:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 8 月 4 日  星期二   陰天


June VS July : 日常

不知不覺間已經踏入8月了。

Is August.

回顧返June & July,

成績好似差好遠但又好似唔係?

不過我仍然係選擇差好遠。

6月我差唔多日日都有bolg架,

但係7月就分散D,

but, 似乎7月正常D?

Anyway, 我仍然好鍾意6月,

因為我創造了1個好好既成績,

是打bolg以來最好既一次,

是最密的,

也是最多數量的。

YES!(巴)

發表時間:2009-08-04 02:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Carrie90
暱稱: キャリー・Carrie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
每月文章
日記分類
全部 (3065)
アニメ (666)
TV番組 (163)
日常 (1453)
映画 (115)
動と漫 (62)
漫画 (606)
 
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
統計資料
文章總數: 3065
留言總數: 4347
今日人氣: 71
累積人氣: 146563
網站連結
  
 
 
 
 
歌曲播放