好耐無打blog啦~~~
琴日我得到左1個cut歌程式,
之後睇睇下,學識左lu~~~
好開心呀!!!
我一口氣整左8首歌~~
其實仲有D想整,不過有D難整,
所以無整lu~
我打算為網頁新增呢個服務,
如果您都有D想要既鈴聲,
但係上網搵唔到既話,
可以黎申請的阿~
不過大家都鍾意用流行歌做鈴聲吧?
早幾日我係報紙到睇到莎莎既廣告,
好正野!!!!!
第(1) 買任何產品+$19.9可換以下熊仔1隻。
熊仔既背後有1條拉鏈,
拉開之後可以" 蚊" 個袋出黎。
雖然裝唔到D咩,不過個袋都幾大架!
我覺得依加開始徵收膠袋稅,
所以袋住佢出街都幾好吖~~~~
第(2) 價值$8 (?)的保濕野。
但我琴日搵唔到佢(=口=)"
我問D sales, 佢地又話唔知又" 盛" ,
我覺得佢係唔想搵比我囉(=口=)|||
琴日係屯門無意間比我見到瑪魯瑪洛喎!!!
但我望" 雲" 都唔見左拉(=333=)
點解淨係得佢炸,我想見左拉!!!!!
就算係藍龍都好吖~~~~
我同Marie去睇左《Ice Age 3》啦!!
第1次去睇3D,
其實感覺都無咩野姐~(毆)
如果比較下2者的確有分別,
不過用眼鏡看得耐D就會好似睇緊2D咁。
講返套戲,當然好睇啦!而且仲好搞笑!
我最鍾意既依然係劍齒虎大阿哥!♥
另外今集有個角色新加既,佢叫阿Buck
我都好鍾意佢架(=///=)
除左因為佢身手了得,
而且又cool cool地咁喎~
又搞笑啦~而且好可靠!!
套戲唔係話十分之精彩咩野咁,
不過十分之輕鬆有趣!而且又有好多搞笑位(成分)。
呢套電戲所賣既就係呢樣野!
所以請唔好話佢唔夠精彩!!
我最鍾意最尾個幕:
講愛莉同文輝既BB出左世,
並且回到佢地原本生活既地方: 冰河世紀
(近鏡)愛莉對住蜜桃:「係咪好靚呢?呢到就係冰河世紀啦!」
然後拉遠鏡影住佢地成班動物。
我覺得呢下好正,好呼應到個名(題目)。
我仲以為會完,點知竟然去講果2隻野(=33=)
如果係果到完我會更加喜歡個結局(即是佢本身既結局我都鍾意)。
下面呢副就係睇3D專用既眼鏡!
又轉左新板面啦!今期係諾愛爾。
原本係用DoReMi的,
不過某1日再睇個背景時,
總覺得好核(?)突. . .
連細佬都係咁講,
所以我都係決定唔用!! m(_ _)m
其實我覺得今次個背景都唔係好靚。
不過我都係照用~~