Carrie's blog++        
#*[[‥﹐++記載Carrie的一點一滴**]]],,,\"|||
2009 年 7 月 12 日  星期日   晴天


自製鈴聲 : 日常

好耐無打blog啦~~~

琴日我得到左1個cut歌程式,

之後睇睇下,學識左lu~~~

好開心呀!!!

我一口氣整左8首歌~~

其實仲有D想整,不過有D難整,

所以無整lu~

我打算為網頁新增呢個服務,

如果您都有D想要既鈴聲,

但係上網搵唔到既話,

可以黎申請的阿~

不過大家都鍾意用流行歌做鈴聲吧?

發表時間:2009-07-12 11:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


買任何產品+$19.9可換 : 日常

早幾日我係報紙到睇到莎莎既廣告,

好正野!!!!!

第(1) 買任何產品+$19.9可換以下熊仔1隻。

熊仔既背後有1條拉鏈,

拉開之後可以" 蚊" 個袋出黎。

雖然裝唔到D咩,不過個袋都幾大架!

我覺得依加開始徵收膠袋稅,

所以袋住佢出街都幾好吖~~~~

第(2) 價值$8 (?)的保濕野。

但我琴日搵唔到佢(=口=)"

我問D sales, 佢地又話唔知又" 盛" ,

我覺得佢係唔想搵比我囉(=口=)|||

發表時間:2009-07-08 11:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


瑪魯瑪洛 : アニメ

琴日係屯門無意間比我見到瑪魯瑪洛喎!!!

但我望" 雲" 都唔見左拉(=333=)

點解淨係得佢炸,我想見左拉!!!!!

就算係藍龍都好吖~~~~

發表時間:2009-07-08 11:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


《冰河世紀3》 : 映画

我同Marie去睇左《Ice Age 3》啦!!

第1次去睇3D,

其實感覺都無咩野姐~(毆)

如果比較下2者的確有分別,

不過用眼鏡看得耐D就會好似睇緊2D咁。

講返套戲,當然好睇啦!而且仲好搞笑!

我最鍾意既依然係劍齒虎大阿哥!

另外今集有個角色新加既,佢叫阿Buck

我都好鍾意佢架(=///=)

除左因為佢身手了得,

而且又cool cool地咁喎~

又搞笑啦~而且好可靠!!

套戲唔係話十分之精彩咩野咁,

不過十分之輕鬆有趣!而且又有好多搞笑位(成分)。

呢套電戲所賣既就係呢樣野!

以請唔好話佢唔夠精彩!!

我最鍾意最尾個幕:

講愛莉同文輝既BB出左世,

並且回到佢地原本生活既地方: 冰河世紀

(近鏡)愛莉對住蜜桃:「係咪好靚呢?呢到就係冰河世紀啦!」

然後拉遠鏡影住佢地成班動物。

我覺得呢下好正,好呼應到個名(題目)。

我仲以為會完,點知竟然去講果2隻野(=33=)

如果係果到完我會更加喜歡個結局(即是佢本身既結局我都鍾意)。

下面呢副就係睇3D專用既眼鏡!

發表時間:2009-07-07 10:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


新板面.諾愛爾 : 日常

又轉左新板面啦!今期係諾愛爾。

原本係用DoReMi的,

不過某1日再睇個背景時,

總覺得好核(?)突. . .

連細佬都係咁講,

所以我都係決定唔用!! m(_ _)m

其實我覺得今次個背景都唔係好靚。

不過我都係照用~~

發表時間:2009-07-06 07:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Carrie90
暱稱: キャリー・Carrie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
每月文章
日記分類
全部 (3065)
アニメ (666)
TV番組 (163)
日常 (1453)
映画 (115)
動と漫 (62)
漫画 (606)
 
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
統計資料
文章總數: 3065
留言總數: 4347
今日人氣: 87
累積人氣: 146579
網站連結
  
 
 
 
 
歌曲播放