Carrie's blog++        
#*[[‥﹐++記載Carrie的一點一滴**]]],,,\"|||
2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


Luxury Cream Wafles : 日常

同事在Watsons買到1件很好吃的零食~~~

看它的樣子,似乎是很貴似的?

不過那同事說很便宜呢!!! $10幾only.

沒想到真的可以這麼便宜呢(o口o)|||

可惜我這陣子滿口飛滋,不能吃呢(T^T)

只吃了1條而已。

真的很好味啊!!!!

發表時間:2009-07-25 11:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


我部c902呀~~~~ : 日常

係20號果日,發生左一件好得我驚既事,

直到依加,我都仲有少少驚. . .

呢件事就係. . . . . .

我唔見左部電話(>口<)"""

當然最尾搵得返啦,

不過真係好得人驚(> ~~ <)

果日Marie約左我去唱K喎,

因為唱K時很大聲,

好容易蓋過左手機既鈴聲,

所以平時我地都會拎部電話出黎,

但我果日無囉,

然後到我想起我應該拎部電話出黎既時候,

我竟然搵唔到部電話!!!!

開頭我仲以為自己嚇自己,

部電話只係被個袋D野" 姐" 住左,

但我翻曬個袋D野出黎之後都搵唔到. . . . . .

我叫Marie用佢電話call我電話,

睇下係咪跌左係間房唔知邊or

被野" 姐" 住左係邊,但係唔通囉. . .

我好驚有人偷左我部電話. . .

其實出去落野食果陣又唔拎電話同銀包,

我已經好唔放心,

但Marie又話要一齊出去拎野食wo~(=33=)

然後Marie陪左我出去一齊搵,

後尾我都係唔放心,

所以同D職員講左。

然後Marie就行出去搵,

我就係接待處等,再後來我等唔切走左入房再搵過. . .

有個西裝人(職員)入左黎幫我搵電話,

佢係D sofa到搜索,又拉開張sofa睇下,

我當然都試著照搜索啦,

然後Marie走左入黎,

佢幫我拎返部電話入黎呢!!!

天呀--佢同我講有個食Q幫我執返,

然後比左個職員. . .

後來我再問唔同既人,

都唔搵唔返執到我電話個食Q喎. . .

我搵佢其實係想

1. 知下佢係邊到執到我部電話

2.我條電話繩去左邊?(我自己出去搵左好耐都搵唔到)

結果都係. . . 唉. . .

Marie說我應該係放左落過袋後唔知點樣cho左出黎,

所以連電話都熄埋(=口=)|||

最初用呢部電話果陣,

Marie同我講過Sony Ericsson D機跌兩跌就壞

其實呢部電話我都跌過好多次,

但都無壞,我都好慶幸,

但今次我完全唔知自己幾次跌同確實係邊到跌. . .

我真係好驚佢會壞. . . 不過. . .可以搵得返就. . . 算啦?

其實發覺唔見左部電話果陣我唔係驚要買過部,

我最驚既係要轉電話號碼會被我呀媽知. . . . . .

後來Marie同我講可以同Peoples(我係用Peoples的)果邊講,

佢地可以比返個number我。

經過呢件事之後,我係到呼籲大家,

如果執到部電話之後,真係唔好據為己有,

最好就唔好比當時人既家人知道下比返部電話人。

如果我知道邊個好心人執到部電話比我(食Q),

我一定會請佢食餐飯,

或者比幾百蚊佢當係答謝佢!!!

發表時間:2009-07-22 07:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


影山浩宣 遠滕正明香港演唱會 : アニメ

係19號果日,

我收左工之後就飛左去某間通利果到。

因為我要用最快既時間、速度去買. . .

" 影山浩宣 遠滕正明香港演唱會" 既飛x2

今次終於" 蟻" 到細佬陪我啦~~~好開心

而且依加買左飛,佢無得唔去。

因為18號開始有飛買,

所以我第2日既傍晚去都仲有好正既位。

今次唔係劃一票價,

所以我地要左中間個價錢.$450

我地坐既係果堆$450位中,最近舞台既第2行偏右~

簡單D黎講就係近過我上次個位好多!!

好開心唷~~~

因為縮細左之後睇唔到個名,

所以我加工過. . . 哈哈(炸)

發表時間:2009-07-22 02:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


香港花園道花旗銀行大廈10樓1008至1010室 : 日常

星期一果日(20號),

上午我要係3/F既接待處到做野,

原本都無咩問題,

直到就黎食飯前around 1個hour既時候,

我同事落黎搵我,

雖然佢表現得唔係幾好意思,

而我亦feel到,但並唔強烈,

But呢D都唔重要。

重要既係,

佢要我出中環花旗銀行大廈交文件(=口=)|||

下午我無咩特別野趕住做,

所以我就say " YES" 啦。

然後,又有同事call我要我出某個地方拎支票,

其實佢唔一定要我今日出/由我出,

不過因為我極之需要OT, 所以我答應,希望搏到個OT啦。

點知我食完飯後出中環既同事未搞掂(比唔到文件我),

佢仲話16:00先比到我,但果到17:00收工,

我第1次去,出去又要時間. . . 恐怕. . . 我咁樣同佢講,

佢就話15:30比到我,唉. . . 都唔知佢得唔得?

我唔係怕OT,because I need! 我係擔心我趕唔切交炸(=33=)

咁我咪出拎支票先囉,來回唔洗1個hour~

返到黎,佢搞掂啦(個時14:55),

不過我都要回回氣,然後我15:15就出發啦。

趕到我死,其實個到唔難搵,但我唔知佢咩樣,

所以無目標,後黎終於搵到,

就係正眼前,但我搵唔到路去果到囉(=口=)|||

果時我就諗,如果我有對翼幾好呢? 唉. . .

最終都趕到過去。

個到好鬼煩的,要身份證登記,

又要拎pass入閘,講起就嬲,我第1次去,

點知點入閘姐?條八婆食Q竟然鬧我,

因為公司形象我先唔同佢嘈,

如罵唔我係實串硬佢!

我已經趕到隻狗咁,你條死食Q竟然鬧我!?

食屎啦你!!!! 唔得,我唔發洩下會有抑鬱病的. . .

雖然好辛苦(勁趕),但都值得,因為有1個hour OT (T^T)

OT真係難拎. . . (=" 口=)

個棟野就係相中間黑色果棟。

發表時間:2009-07-22 02:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


莫拉菲的威力 : 日常

早幾日颱風莫拉菲襲港,

搞到香港好多樹木都倒塌了,

早2日我都見到呢~~

這些樹木真是可憐(>"<)

我仲見到果D工人据樹天. . . 唉. . .

發表時間:2009-07-22 01:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Carrie90
暱稱: キャリー・Carrie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
每月文章
日記分類
全部 (3065)
アニメ (666)
TV番組 (163)
日常 (1453)
映画 (115)
動と漫 (62)
漫画 (606)
 
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
統計資料
文章總數: 3065
留言總數: 4347
今日人氣: 62
累積人氣: 146554
網站連結
  
 
 
 
 
歌曲播放