係20號果日,發生左一件好得我驚既事,
直到依加,我都仲有少少驚. . .
呢件事就係. . . . . .
我唔見左部電話(>口<)"""
當然最尾搵得返啦,
不過真係好得人驚(> ~~ <)
果日Marie約左我去唱K喎,
因為唱K時很大聲,
好容易蓋過左手機既鈴聲,
所以平時我地都會拎部電話出黎,
但我果日無囉,
然後到我想起我應該拎部電話出黎既時候,
我竟然搵唔到部電話!!!!
開頭我仲以為自己嚇自己,
部電話只係被個袋D野" 姐" 住左,
但我翻曬個袋D野出黎之後都搵唔到. . . . . .
我叫Marie用佢電話call我電話,
睇下係咪跌左係間房唔知邊or
被野" 姐" 住左係邊,但係唔通囉. . .
我好驚有人偷左我部電話. . .
其實出去落野食果陣又唔拎電話同銀包,
我已經好唔放心,
但Marie又話要一齊出去拎野食wo~(=33=)
然後Marie陪左我出去一齊搵,
後尾我都係唔放心,
所以同D職員講左。
然後Marie就行出去搵,
我就係接待處等,再後來我等唔切走左入房再搵過. . .
有個西裝人(職員)入左黎幫我搵電話,
佢係D sofa到搜索,又拉開張sofa睇下,
我當然都試著照搜索啦,
然後Marie走左入黎,
佢幫我拎返部電話入黎呢!!!
天呀--佢同我講有個食Q幫我執返,
然後比左個職員. . .
後來我再問唔同既人,
都唔搵唔返執到我電話個食Q喎. . .
我搵佢其實係想
1. 知下佢係邊到執到我部電話
2.我條電話繩去左邊?(我自己出去搵左好耐都搵唔到)
結果都係. . . 唉. . .
Marie說我應該係放左落過袋後唔知點樣cho左出黎,
所以連電話都熄埋(=口=)|||
最初用呢部電話果陣,
Marie同我講過Sony Ericsson D機跌兩跌就壞,
其實呢部電話我都跌過好多次,
但都無壞,我都好慶幸,
但今次我完全唔知自己幾次跌同確實係邊到跌. . .
我真係好驚佢會壞. . . 不過. . .可以搵得返就. . . 算啦?
其實發覺唔見左部電話果陣我唔係驚要買過部,
我最驚既係要轉電話號碼會被我呀媽知. . . . . .
後來Marie同我講可以同Peoples(我係用Peoples的)果邊講,
佢地可以比返個number我。
經過呢件事之後,我係到呼籲大家,
如果執到部電話之後,真係唔好據為己有,
最好就唔好比當時人既家人知道下比返部電話人。
如果我知道邊個好心人執到部電話比我(食Q),
我一定會請佢食餐飯,
或者比幾百蚊佢當係答謝佢!!!

|